یخچال ایستاده نوشیدنی 70 سانتی R-701

یخچال ایستاده نوشیدنی 70 سانتی R-701

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

یخچال ایستاده نوشیدنی 70 سانتی R-701

یخچال ایستاده نوشیدنی 70 سانتی R-701 به یخچالی گفته می ‌شود که به صورت ایستاده طراحی و تولید شده است. این یخچال ها برای استفاده و نگه داری انواع و اقسام نوشیدنی ها مانند نوشابه، آب معدنی، انواع و اقسام بستنی ها و مواردی از این قبیل طراحی شده ‌اند. امروزه کم تر فروشگاهی را می توانید پیدا کنید که در آن ها لااقل یک نمونه یخچال ایستاده نوشیدنی وجود نداشته باشد.

بنابراین می توان گفت این یخچال ها بسیار مهم و با اهمیت هستند. به همین دلیل ما در این قسمت به بررسی یخچال ایستاده نوشیدنی، ویژگی ها و مزایای آن می پردازیم. با ما همراه بمانید.

خرید یخچال ایستاده نوشیدنی 70 سانتی R-701

همان طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، یخچال ایستاده نوشیدنی 70 سانتی R-701 یکی از انواع یخچال های صنعتی است که به صورت ایستاده طراحی و تولید شده است. این یخچال ها کاربردهای بسیار زیادی در هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها، رستوران ها، کافی شاپ ها، فروشگاه ها و حتی گاهی اوقات در داروخانه ها و مواردی از این قبیل دارند که از آن ها جهت نگه داری انواع و اقسام نوشیدنی ها استفاده می کنند.

یخچال ایستاده نوشیدنی در انواع و اقسام مختلفی تولید و عرضه می شود و دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی می باشد. به طوری که امروزه کم تر فروشگاه یا مغازه ای را می توانید پیدا کنید که نمونه ای از این مدل یخچال ها را نداشته باشد.

انواع یخچال نوشیدنی ایستاده

یخچال ایستاده نوشیدنی 70 سانتی R-701 در انواع و اقسام مختلفی تولید می‌ شود، بنابراین برای مکان های مختلف بزرگ و کوچکی قابل استفاده هستند. این یخچال ها به صورت یخچال های ۶۰ سانتی متر، ۷۰ سانتی متر و ۱۲۰ سانتی متر تولید می شوند. نمونه های آن عبارت هستند از:

  1. یخچال های هتلی ۳ فوت

 یخچال های هتلی ۳ فوتی نوعی از یخچال نوشیدنی ایستاده هستند و همان طور که از نام شان پیدا است بسیار کوچک و هتلی هستند. این یخچال ها در مکان‌ هایی مانند هتل ها و مسافرخانه ها و مکان ‌های مشابه مورد استفاده قرار می ‌گیرند. با وجودی که ظرفیت کمی برای نگه داری نوشیدنی ها دارند، اما برای این گونه مکان ها  گزینه های مناسبی هستند.

یخچال ایستاده نوشیدنی 70 سانتی R-701

یخچال ایستاده نوشیدنی 70 سانتی R-701

  1. یخچال هتلی ۵ فوتی

 یخچال های هتلی ۵ فوتی بزرگ تر از نوع قبلی هستند و در اتاق هایی مورد استفاده قرار می گیرند که ظرفیت بالایی دارند و معمولاً چندین نفر در آنها ساکن می شوند. این یخچال ها علاوه بر هتل ها در مکان هایی مانند خانه های دانشجویی نیز مورد استفاده هستند و برای مصارف جزئی گزینه ‌های مناسبی می باشند.

  1. یخچال های هتلی ۷ فوتی

 یخچال های هتلی ۷ فوتی بزرگ تر از یخچال های هتلی دیگر هستند و بیش تر برای اتاق های با ظرفیت های بالا استفاده می شود تا گنجایش نوشیدنی های بیش تری را داشته باشند. این یخچال ها نیز مانند انواع دیگر از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و برای مکان هایی مانند هتل ها و مسافرخانه ها، خانه های دانشجویی و غیره گزینه های مناسبی محسوب می شوند.

در واقع در واقع یخچال ایستاده نوشیدنی دارای کاربردهای مهم و با اهمیتی است و نمی توان منکر نیاز مبرم به این گونه یخچال ها شد. علاوه بر این که متناسب هتل ها و مسافرخانه ها هستند نوع بزرگ تر این یخچال ها در فروشگاه ها نیز کاربرد گسترده دارد.

نکاتی در خصوص خرید انواع یخچال نوشیدنی ایستاده

اگر شما هم جزء صاحبان رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها، هایپر مارکت ها یا سوپرمارکت های بزرگ هستید و قصد دارید یخچال ایستاده نوشیدنی 70 سانتی R-701 تهیه کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم این کار را از طریق شرکت ایران برودت انجام دهید. محصولات تولیدی شرکت ایران برودت از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند و این شرکت تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان به کار گرفته است.

شرکت ایران برودت تولید کننده انواع و اقسام یخچال های صنعتی است که امروزه در بازار به وفور می توانیم انواع مختلف یخچال های این شرکت را ببینیم. این یخچال ها توانستند رضایت مشتریان خود را جلب کرده و در بین رقبا جایگاه ویژه ‌ای برای خود باز کنند.

مشخصات محصول

ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع) 72*52*185
ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع) 61*45*158
حجم خالص (لیتر) 300
حجم ناخالص (لیتر) 370
رنج دمایی 0 ~+5
550
گنجایش با قوطی 1500 میلی لیتری 88
نوع شیشه دو جداره حاوی گاز آرگون
نوع گاز میرد R134a
ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک
ردیف انرژی A
توان مصرفی (W) 250
مصرف انرژی (kW/24h) 3.56
وزن خالص (Kg) 81
وزن ناخالص (Kg) 86
گنجایش بارگیری برای کانتینر 20 فوت 27
گنجایش بارگیری برای کانتینر 40 فوت 54
تعداد طبقات/ظروف 5
سایر مشخصات فنی کندانسورو اواپراتور دارای فن _ طبقات قابل تنظیم _ ترموستات دیجیتال _ دستگیره درب مخفی _ کلیدفن داخل _ بدون برفک
LED داخل کابین
نوع ترموستات کنترلر هوشمند SM 612
20
قابلیت ها نصب برچسب با طرح دلخواه مشتری _ سیستم Save Energy _ جهت مصارف غیر تبلیغاتی