یخچال خوابیده

یخچال خوابیده و یخچال صندوقی

جهت استعلام قیمت و خرید فریزر فروشگاهی صندوقی و یخچال خوابیده تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

فریزر فروشگاهی صندوقی 600 لیتری F-601

فریزر فروشگاهی صندوقی 600 لیتری F-601 توسط مجموعه ایران برودت عرضه می گردد که شاهد فروش بسیار خوب این مجموعه در زمینه انواع یخچال فروشگاهی، یخچال تک درب ایستاده، یخچال لبنیاتی، یخچال قنادی، یخچال قصابی و  فریزر ایستاده بوده ایم. هدف ایران برودت پیدا کردن راه حلی جهت بر طرف کردن درخواست مشتریان برای صنف های فروشگاه، مفازه، سوپر مارکت و هایپرمارکت ها است. لازم به ذکر است تمامی محصولات صنایع برودتی ایران برودت و همچنین یخچال صندوقی دارای  گارانتی 18ماهه و خدمات می باشد. همچنین این فروشگاه در زمینه تعمیرات انواع صنایع برودتی و یخچال خوابیده نیز فعالیت می کند.

یخچال صندوقی 600 لیتری چه مشخصاتی دارد؟

فریزر فروشگاهی صندوقی 600 لیتری، با جنس بدنه گالوانیزه با قابلتیت استیکر، ترموستات دیجیتال، درب های شیشه و دوجداره با قیمت تولیدی به دو صورت آنلاین و حضوری مستقیم از درب تولیدی ارائه می شود.

مشخصات فنی یخچال خوابیده 600 لیتری

ابعاد 165×61×83
ترموستات مکانیکی
عایق بندی تزریق فوم
چرخ جهت جابجایی دارد
نوع درب شیشه ای محدب
سبد دارد
تنوع استیکر دارد
گارانتی دارای گارانتی

خرید فریزر فروشگاهی صندوقی

زمانی که به یک فروشگاهی مراجعه می کنید در وهله اول یخچال های فریزر آن فروشگاه جلب توجه می کند. به منظور مصارف مختلف و یا انواع محصولات غذایی و خوراکی از مدل های مختلف فریزرهای فروشگاهی استفاده می ‌کنند. این فریزرها در مدل ابعاد و حتی برندهای مختلفی در بازار وجود دارد. و سطح خرید مدل های صندوقی به نسبت دیگر مدل ها بسیار زیاد است.  قیمت فریزر فروشگاهی صندوقی به نسبت مشخصات آن تعیین می شود پس به هنگام خرید فریزر فروشگاهی صندوقی برای مقایسه تمامی مشخصات را باید در نظر داشت.

پربازدیدها: یخچال ویترینی چیست

اگر می خواهید از یک مرکز فروش معتبری اقدام به خرید کنید که در صورت مقایسه انتخاب شما همان مرکز فروش قابل اعتماد باشد، می توان به ایران برود اشاره نمود. این مجموعه سال هاست در راستای توزیع انواع فریزرهای فروشگاهی در مدل های مختلف فعالیت می ‌کند.

معمولاً قیمت و کیفیت محصولات آن نیز به زیر قیمت بازار است. مهمترین مزیت خرید از این مجموعه دسترسی راحت و تجربه خرید اقتصادی می باشد. و برای خرید بهترین ها می توانید در طول ۲۴ ساعت در شبانه روز بدون هیچ گونه محدودیتی به سایت مراجعه کرده و محصول خود را سفارش دهید.

یخچال صندوقی

یخچال صندوقی

قیمت فریزر فروشگاهی صندوقی

این روزها معمولا در مراکز فروش مختلف صحبت از خرید اینترنتی است. چرا که این روش خرید جدید دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد. که مقرون به صرفه بودن قیمت فریزر فروشگاهی صندوقی یکی از بهترین آن ها به شمار می ‌رود. معمولا در خرید آنلاین شما باعث حذف واسطه ها و افراد سودجو می شوید. و محصولات خود را به صورت مستقیم با قیمت تولیدی خریداری خواهید کرد.

حال اینکه مراکز فروش بسیار مختلفی هستند که به صورت اینترنتی فعالیت می کنند و شما می توانید برای خرید به آن ها مراجعه نمایید. آیا کیفیت و قیمت تمامی این مراکز قابل اطمینان است و می ‌توان گفت یک کیفیت و قیمت رقابتی می باشد؟ قطعا خیر. در میان تمامی فروشگاه های اینترنتی انواع فریزر صنعتی می توان به ایران برودت اشاره نمود.

یکی از با سابقه ترین و پر آوازه ترین مراکز فروش فریزر و یخچال صنعتی ایران برودت می باشد که با سال ها تلاش و تجربه توانسته است توجه مشتریان را جلب نماید. زیرا کیفیت و قیمت محصولات این مجموعه هر دو به صورت رقابتی عرضه می گردند.

پربازدیدها: فریزر فروشگاهی صندوقی 400 لیتری F-401

اهمیت استفاده یخچال صندوقی فروشگاهی

فریزرهای فروشگاهی یکی از مهمترین دستگاه های مورد استفاده در فروشگاه ها هستند که آن ها را با نام یخچال های صنعتی و تجاری نیز می شناسند. بی شک اکثر شما این فریزرها را در فروشگاه ها دیده اید که در ابعاد، برند، قیمت و مدل های بسیار متنوعی وجود دارد. یخچال ها بر اساس پارامترهای بسیار زیادی تقسیم بندی می شوند که یکی از انواع پر کاربرد آن شامل فریزرهای صندوقی می باشد. همانگونه که از نام این محصول پیداست به صورت صندوقی طراحی شده و شما می توانید آن را در انواع ابعاد مختلف خریداری و استفاده کنید.

تنوع فریزرهای مدل صندوقی فروشگاهی بسیار زیاد است و معمولاً قیمت فریزر فروشگاهی صندوقی نیز بر اساس نوع مدل آن تعیین می گردد. با توجه به تنوع مدل ‌های این فریزرها بهتر است به هنگام خرید فریزر فروشگاهی صندوقی پارامترهایی نظیر انتخاب یک فریزر مناسب را با در نظر قرار دادن نوع نیاز خود در اولویت قرار دهید.

دلیل اهمیت تولید فریزر های فروشگاهی در مدل های مختلف به سبب اهمیت تنظیم میزان دمای یخچال برای مواد غذایی و خوراکی مختلف است. اما اهمیت استفاده از این فریزرها به سبب منجمد کردن برخی مواد و همچنین کاهش دما و ایجاد تعادل دما به منظور افزایش طول عمر برخی از مواد غذایی و خوراکی خواهد بود.

از آن جایی که برخی از مواد غذایی در مدت زمان کوتاهی که در دمای اتاق قرار بگیرد فاسد خواهند شد، از این رو استفاده از فریزرها بسیار حائز اهمیت می باشد. حال این که هر یک از مدل های مختلف آن را به منظور نگهداری برخی از مواد مورد استفاده قرار می دهد.

مزیت استفاده از فریزر صندوقی فروشگاهی

فریزر فروشگاهی صندوقی یکی از متداول ترین انواع یخچال هایی است که از آن در فروشگاه ها به منظور نگهداری انواع محصولات پروتئینی منجمد و همچنین بستنی استفاده می کنند. این نوع فریزرها را می توانید در ابعاد و لیتراژهای مختلفی تهیه نمایید. فریزرهای صندوقی هم اکنون در برندهای بسیار مختلفی در بازار وجود دارد که معمولاً هر یک از ما به دنبال خرید بهترین برند این دستگاه هستیم که عملکرد بهتری داشته باشد.

این نوع یخچال خوابیده خود در انواع مدل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. فریزرها در ابعاد مختلفی طراحی می ‌شود که قیمت فریزر فروشگاهی صندوقی با توجه به ابعاد و مدل های مختلف آن متفاوت می باشد. هنگام خرید فریزر فروشگاهی صندوقی بهتر است متناسب با نوع نیاز خود و میزان فضای موجود یک نفر فریزر مناسب را با ابعاد مختلف انتخاب و خریداری نمایید.

اهمیت استفاده از فریزر های فروشگاهی به سبب نوع کاربرد آن ها و افزایش طول عمر بسیاری از مواد می باشد. این نوع فریزرها مزیت های بسیار زیادی دارند که باعث افزایش سطح خرید فریزر فروشگاهی صندوقی شده است. برخی از مزیت های بسیار مهم انواع فریزر فروشگاهی عبارتند از:

  • فریزر فروشگاهی دارای تنوع بسیار زیادی هستند و شما می توانید متناسب با نوع کاربرد خود یکی از مدل های مناسب آن را انتخاب و خریداری کنید.
  • این نوع یخچال صندوقی در ابعاد مختلفی هستند که شما متناسب با فضای موجود محل کار خود می توانید یک فریزر صندوقی فروشگاهی مناسب را با ابعاد مناسبی انتخاب نمایید.
  • قدرت سرمایشی و همچنین گنجایش این فریزر ها بسیار زیاد است و همچنین با در نظر قرار دادن ابعاد آن می توانید یک نوع فریزر مناسب را با میزان حجم و گنجایش کافی تهیه کنید.
  • در فریزر صندوقی نسل جدید سیستم های یخ زدایی خودکار استفاده می کنند که مجهز به سیستم بدون برفک می باشد و این دو جزء مهم بهترین فریزرهای فروشگاهی به شمار می روند.

مهمترین مزیت های یخچال خوابیده فروشگاهی

  • این فریزر ها در قسمت درب و بدنه خود از جنس عایق ای از فوم پلی یورتان پوشش داده شده اند که مانع از اتلاف انرژی می شود. این هدر نرفتن انرژی و مانع از نفوذ اکسیژن به داخل فریزر اهمیت بسیار زیادی دارد.

° این نوع فریزر ها بر اساس رعایت استانداردها طراحی شده اند و مجهز به یک ترموستات اتوماتیک می باشند که این قطعه وظیفه کاهش عملکرد موتور و افزایش طول عمر مواد غذایی را دارد.

  • مزیت مهم خرید فریزر صندوقی مجهز بودن به سیستم روشنایی ال ای دی در قسمت محفظه آن می باشد.
  • فریزرهای صندوقی فروشگاهی مشکل یخ زدن ندارد که دلیل این کار به سبب وجود نوع نوفراست در آن ها است.
  • بهترین فریزرهای فروشگاهی پوشش بدنه آن ها از جنس ورق گالوانیزه است که باعث زیباتر شدن طراحی این نوع فریزرها می شود. از طرفی با وجود این جنس ورق در برابر ضربه، خراش و زنگ زدگی مقاومت بسیار زیادی دارند. همچنین ورق گالوانیزه باعث می ‌شود تا این صندوق ها همیشه براق و درخشان به نظر برسند.
  • میزان مصرف انرژی در فریزرهای صندوق فروشگاهی بسیار پایین است و یکی از مهم ترین مزایای هر نوع فریزری همین صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. از طرفی اگر میزان مصرف انرژی کم باشد ماندگاری مواد غذایی افزایش پیدا می کند.
  • بهترین فریزر صندوقی علاوه بر داشتن وزن سبک مجهز به ترمومتر دیجیتال است.
  • مخزن هدایت آب برفک یکی دیگر از ویژگی های این نوع فریزر ها به شمار می رود و همچنین که یک سیستم خنک کننده بسیار قوی داشته باشد.
  • عالی ترین مزیت استفاده از فریزرهای صندوقی فروشگاهی این است که طراحی بسیار شیکی دارند و چه بسا اینکه شما از مدل های درب شیشه آن استفاده کنید.
  • فریزرهای صندوقی فروشگاهی بهترین دستگاه فریزر برای نگهداری مواد غذایی منجمد از جمله ماهی، میگو، بستنی، گوشت و غیره می باشند.

فریزر صندوقی کوچک خانگی

فریزر صندوقی کوچک یک دستگاه خنک ‌کننده است که برای نگهداری انواع مواد غذایی در دمای پایین تا منفی استفاده می ‌شود. این نوع فریزرها به عنوان یک راهکار مناسب برای نگهداری از مواد غذایی در خانه یا مکان‌ های کوچک مورد استفاده قرار می ‌گیرند.

مشخصات و ویژگی‌های فریزر صندوقی کوچک خانگی عبارتند از:

ظرفیت

 معمولاً فریزرهای صندوقی کوچک دارای ظرفیت کمتری نسبت به مدل ‌های بزرگتر هستند، اما اندازه‌ ی مناسبی دارند و می توانند پاسخگوی نیازهای یک خانوار کوچک باشند‌.

دمای قابل تنظیم

فریزرهای صندوقی کوچک امکان تنظیم دما را دارند، به طوری که می‌ توانید دمای مناسب برای نگهداری از انواع مواد غذایی را خودتان انتخاب کنید.

سیستم خنک کنندگی

 فریزرهای صندوقی از سیستم خنک کنندگی کمپرسوری استفاده می‌ کنند. سیستم خنک کننده قوی باعث ایجاد دمای پایدار و مناسب درون فضای داخلی فریزر می ‌شود.

قفل و کلید امنیتی

 برخی از مدل‌ های فریزر صندوقی کوچک خانگی دارای قفل یا کلید امنیتی هستند که از دسترسی غیرمجاز به مواد داخل فریزر جلوگیری می ‌کنند.

سبدها و قفسه‌ها

 فریزرهای صندوقی معمولاً دارای سبدها و قفسه‌ های قابل تنظیم هستند که به شما امکان می ‌دهد مواد غذایی را به صورت منظم داخل فریزر قرار دهید.

کاربردها:

-نگهداری از مواد غذایی: با استفاده از فریزر صندوقی کوچک خانگی می توانید، گوشت، مرغ، میوه‌ ها و سبزیجات را در دماهای پایین تا منفی تا مدت طولانی نگه دارید.

-فریز کردن غذا: فریزرهای صندوقی برای فریز کردن غذاهای آماده و منجمد کردن آن ‌ها برای مصرف در آینده نیز مناسب هستند.

-ذخیره سریع غذا: با استفاده از این نوع فریزرهای خانگی می توانید غذاها را پس از پخت، سریع فریز کنید.

-نگهداری از داروها: برخی افراد از فریزرهای صندوقی برای نگهداری از داروهایی که نیاز به دمای پایین دارند، استفاده می ‌کنند.

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک

قیمت فریزر صندوقی بدون برفک تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارد. با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور، قیمت انواع یخچال های فروشگاهی و خانگی روز به روز تغییر می کند. نرخ ارز در تغییر قیمت این کالا تاثیر زیادی دارد. مراکز معتبر و نمایندگی های فروش یخچال، قیمت های مناسبی برای فروش فریزرهای صندوقی بدون برفک در نظر می گیرند. واسطه ها همیشه قیمت محصولات را افزایش می دهند؛ بنابراین سعی کنید مستقیم از خود تولید کننده یخچال فریزر مورد نیاز خود را تهیه کنید.

 فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت خرید فریزر صندوقی بدون برفک عبارتند از: ظرفیت حجمی، برند و کیفیت ساخت، امکانات مختصر (مانند تنظیم دما، سیستم جلوگیری از تشکیل یخ، نوع فوم‌ پلاستیک استفاده شده و…)، مصرف انرژی، نرخ ارز، شرایط اقتصادی و شرایط بازار. البته فاکتورهای دیگری نیز در قیمت خرید این کالا تاثیر دارند اما مواردی که بیان کردیم، مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت خرید فریزر صندوقی بدون برفک هستند.

ایران برودت به عنوان معتبرترین نمایندگی فروش انواع یخچال های فروشگاهی و خانگی، فریزر صندوقی بدون برفک را با قیمت مناسبی به صورت اینترنتی به فروش می رساند. چنانچه می خواهید اطلاعات زیادی در مورد قیمت خرید این محصول به دست آورید یا در مورد جزئیات بالا ویژگی های این مدل فریزر صندوقی سوالی دارید، می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.

قیمت فریزر صندوقی دست دوم

فریزر صندوقی در مغازه ‌های کوچک، رستوران ‌ها، کافی‌ شاپ ‌ها و فروشگاه‌ ها برای نگهداری از مواد غذایی استفاده می شود. علاوه بر این، در منزل نیز از این نوع فریزر می توانید برای نگهداری از میوه‌ ها و سبزیجات تا زمان استفاده بعدی، استفاده کنید. قیمت این محصول به عوامل زیادی بستگی دارد.

از جمله فاکتورهایی که در قیمت خرید فریزر صندوقی دست دوم تأثیر دارند می توان به وضعیت فیزیکی فریزر اشاره کرد. کیفیت ساخت و عمر مفید باقیمانده دیگر عامل تاثیر گذار در قیمت این محصول است.

مورد بعدی که در قیمت خرید فریزر صندوقی دست دوم تأثیر دارد، عملکرد فریزر و سالم بودن تجهیزات است. خریدار ابتدا فریزر را بررسی می کند تا مطمئن شود که تمام امکانات و ویژگی‌ های فریزر کار می ‌کنند.

برند و مدل برند و تقاضا و عرضه در بازار نیز در تعیین قیمت تأثیر دارند. به طور کلی، قیمت فریزر صندوقی دست دوم به ترکیب این عوامل بستگی دارد. جهت استعلام دقیق قیمت خرید این محصول تنها کافیست با بخش فروش ما در ارتباط باشید‌.

از طریق وبسایت و پیامرسان ها می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و در مورد شرایط خرید فریزر صندوقی دست دوم اطلاعات بیشتری کسب کنید. علاوه بر این، می توانید مدل و ظرفیت فریزر صندوقی مورد نیاز خود را به کارشناسان ما اطلاع دهید تا بهترین فریزر صندوقی دست دوم را برای شما پیدا کنند.

قیمت فریزر صندوقی مغازه

فریزر صندوقی مغازه ویژگی ‌های مختلفی دارد که هر کدام به نوبه خود در قیمت این دستگاه تأثیر دارند. از جمله ویژگی‌ های این فریزر که در قیمت خرید آن نقش دارند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظرفیت

 حجم داخلی فریزر صندوقی برای ذخیره محصولات یا کالاها مهم است. فریزرهای با ظرفیت بیشتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.

عملکرد و امکانات

 ویژگی ‌هایی مانند تنظیم دما، سیستم جلوگیری از تشکیل یخ، صفحات داخلی قابل تنظیم و تجهیزات دیگر در قیمت فریزر صندوقی مغازه تأثیر دارند.

کیفیت ساخت

 مواد و کیفیت ساخت اثر مستقیمی بر عمر مفید و کارایی دستگاه دارند. فریزرهای با کیفیت بالاتر معمولاً گرانتر هستند.

مصرف انرژی

 فریزرهایی که انرژی کمتری مصرف می‌ک نند، معمولاً هزینه‌ های اجرایی پایین ‌تری دارند و در نتیجه می‌توانند قیمت بالاتری داشته باشند.

برند

 معروفیت و شناخته‌ شدگی برند نیز در تعیین قیمت تأثیرگذار است. فریزرهای تولید شده توسط برندهای معتبر و معروف قیمت بالاتری دارند.

ضمانت

 ضمانت و خدمات پس از فروش نیز در تصمیم‌ گیری مشتریان و تعیین قیمت تأثیرگذار است.

تنوع و طراحی

 طراحی ظاهری و مدل‌ های مختلف فریزر صندوقی مغازه در قیمت خرید تاثیر دارد.

نوع سیستم خنک ‌کننده

 نوع و کارایی سیستم ‌های خنک‌کننده نیز در تعیین قیمت نقش دارد.

به طور کلی، قیمت فریزر صندوقی مغازه توسط ترکیب این عوامل و ویژگی‌ ها تعیین می ‌شود. برای استعلام دقیق با ما در ارتباط باشید.

پرکاربردترین فریزر صندوقی فروشگاهی

فریزرهای صندوقی فروشگاهی یکی از بهترین انواع فریزر های هستند که بر خلاف ظاهر بزرگ فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد. این نوع فریزرها به سبب جادار بودن اهمیت بسیار زیادی دارند و معمولاً بدنه آن ها توسط عایق های با کیفیتی پوشش داده شده است تا بدین منظور سرمای بیشتری را حفظ کند و مانع از اتلاف انرژی شود. همانگونه که اشاره شد، فریزرهای صندوقی دارای انواع مختلفی هستند که قیمت فریزر فروشگاهی صندوقی نیز برحسب همین تنوع، مدل، ابعاد، برند و غیر مشخص می گردد.

یکی از مهمترین پارامترهایی که شما مشتریان بایستی به هنگام خرید فریزر فروشگاهی صندوقی به آن توجه کنید، کیفیت و برند فریزر ها می باشد. همچنین چه مدل فریزر را با چه مشخصاتی می خواهید خریداری کنید. به عنوان مثال، فریزرهای فروشگاهی خود را در نظر قرار دادن مشخصات آن ها می توانند به انواع مختلفی تقسیم شوند.

فریزر صندوقی درب شیشه ای یکی از متداول ترین انواع فریزرهای فروشگاهی به شمار می ‌رود. همانگونه که از نام این محصول پیداست درب آن از جنس شیشه می باشد که به همین منظور شما می توانید به راحتی از بیرون محتویات داخلش فریزر صندوقی را مشاهده نمایید. این نوع فریزرها را می توانید در تمام فواصل سال برای تمامی مواد خوراکی مورد استفاده قرار دهید و دمای آن به راحتی قابل تنظیم می باشد. البته این مدل فریزر ها را بیشتر برای نگه داری انواع بستنی مورد استفاده قرار می دهند.

یخچال خوابیده ایران برودت معمولاً در سایزهای ،۴۰۰ ،۵۰۰ و ۶۵۰ میلی لیتری طراحی می ‌شوند که جنس درب آن ها از شیشه محدب کشویی می باشد و باز و بسته شدن آن ها نیز به ساده ترین شکل ممکن امکان ‌پذیر خواهد بود. جابجایی این نوع فریزرها به ساده ترین شکل ممکن امکان پذیر است؛ چرا که در قسمت پایین آن چرخ های وجود دارد که با کمک آن می ‌توان فریزر را جابجا نمود. همچنین در قسمت بغل آن یک ترموستات دیجیتال تعبیه شده است که با کمک آن دمای فریزر را تنظیم می کنید.