راه انداری کول تاور

سیستم های خنک کننده مهمترین سیستم هر مجموعه به شمار می ‌رود. در این سیستم ها از هزاران دستگاه و قطعات مختلف استفاده می کنند که بسیاری از آن ها برای ما انسان ها ناشناخته هستند. کول تاور یکی از پیشرفته ترین برج های خنک کننده به شمار می رود که قادر است حرارت غیر قابل مصرف را در سیستم های تهویه مطبوع برودتی را به هوای اتمسفر تبدیل نماید. این کولینگ ها دارای طراحی خاصی هستند به همین سبب راه اندازی کول تاور نیاز به تخصص بالایی دارد.

این دستگاه از یک موتور الکتریکی از نوع محوری و گریز از مرکز تشکیل می شود. اما مهمترین قسمت آن سیستم توزیع کننده آب داغ خواهد بود. به طور کلی این دستگاه ها انواع مختلفی دارند که هر یک را برای عملکردهای خاصی طراحی کرده اند.

مدل های مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد و همچنین شما می توانید بر اساس انتخاب برند به یک کیفیت مطلوبی دسترسی داشته باشید. برای راه اندازی کول تاور شما نیاز به تخصص و مهارت دارید. اما در غیر این صورت می توانید از افراد متخصص و آگاه کمک بگیرید.

ایران برودت بزرگترین مجری انواع کول تاور و سیستم های خنک کننده در کشور است. این مجموعه هم جهت فروش این دستگاه و هم به منظور راه اندازی کول تاور میزبان شما مشتریان عزیز است. این مجموعه با کمترین هزینه می تواند شما عزیزان را راهنمایی کند.

کول تاور

راه اندازی کول تاور

عملکرد کولینگ تاور

کول تاورها شامل برج های خنک کننده هستند که از آن ها برای دفع حرارت زاید آب می توانند استفاده کنند. در واقع این دستگاه نوعی برج خنک کننده سیستمی است که روز به روز پیشرفته تر در ابعاد، اندازه، مدل و برندهای مختلفی روانه بازار می شود. آشنایی با راه اندازی کول تاور کمک می کند تا شما خود بتوانید به راحتی آن را نصب و مورد استفاده قرار دهید. اما به طور کلی کمک گرفتن از مراکز باتجربه و خبره می تواند کمک بیشتری به شما کند. این دستگاه را با نام کولینگ تاور نیز می شناسند که در چیلرهای صنعتی و خانگی نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

راه اندازی کول تاور

این دستگاه قادر است گرما را از سیالات داغ توسط فرآیند انتقال گرما دریافت و به یک مورد انتقال دهد. حال سیالات داغ شده با پشت سر گذاشتن مراحل بسیار زیادی در فرآیندهای صنعتی توسط آب یخ و هوای محیط حرارت خود را از دست داده و مجدد به مکان ابتدایی خود باز می گردد.

چرخه این فرآیند همان فعالیت کاری کول تاور است. آشنایی با عملکرد این دستگاه و همچنین مدل های مختلف آن کمک می کند تا شما بتوانید هنگام خرید یک مدل مناسب را تهیه نمایید. توجه داشته باشید که این برج های خنک کننده گرمایی که توسط کندانسور تولید شده را به محیط آزاد انتقال می دهد. در بسیاری از صنایع این عملکرد اهمیت بسیار زیادی دارد.