کمپرسور های اسکرال2023-01-29T23:06:21+03:30

کمپرسور های اسکرال

خرید کمپرسور اسکرال

اگر قصد خرید کمپرسور اسکرال دارید ابتدا بایستی در رابطه با تمامی مشخصات آن اطلاعات کاملی کسب کنید. در نتیجه با رعایت تمامی نکات خرید یکی از بهترین مدل های آن را انتخاب نمایید. کمپرسورهای بسیار مختلفی با برندهای شرکت های گوناگون هم اکنون در بازار وجود دارد. معمولا برندی سطح فروش بالاتری دارد که کیفیت بهتری داشته باشد. هم اکنون مراکز فروش معتبری چون ایران برودت بهترین برندهای بازار را با قیمت مناسبی توزیع می ‌کند.

از این رو پیشنهاد می شود برای خرید کمپرسور اسکرال با کیفیت و قیمت مناسب به مراکزی چون ایران برودت مراجعه نمایید. این شرکت سال هاست که در بازار داخل فعالیت می کند و توانسته است با ارائه بهترین ها و جلب رضایت مشتری صاحب اعتبار و شهرت شود. این مجموعه طیف وسیعی از برندهای مختلف را در مدل و طرح های متفاوت اعم از کمپرسور اسکرال را به صورت اینترنتی توزیع می ‌کند.

اگر به دنبال تجربه خرید اقتصادی هستید می توانید با مراجعه به سایت ایران برودت یکی از بهترین محصولات آن را انتخاب کرده و پس از مقایسه قیمت و مشخصات آن با دیگر مراکز فروش اقدام به خرید نمایید.

قیمت کمپرسور اسکرال

همیشه هنگام خرید مشتریان قبل از اینکه محصول را خریداری نمایند، ابتدا درباره مشخصات آن تا حدودی بحث می کنند. معمولا محصولاتی نظیر کمپرسور نیز جز دستگاه هایی هستند که بایستی متناسب با نوع نیاز انتخاب شود، در غیر این صورت عملکرد مناسب و مفیدی نخواهند داشت.

کیفیت روی عملکرد چنین محصولاتی تاثیر بسیار زیادی دارد و قطعاً کیفیت بالا قیمت بیشتری را نیز می طلبد. از آنجایی که اختلاف قیمت در بازار بسیار زیاد است، برای دسترسی به بهترین قیمت کمپرسور اسکرال بایستی از مراکز قابل اعتمادی چون ایران برودت اقدام به خرید نمایید.

سطح خرید کمپرسور اسکرال در این مجموعه نسبت به دیگر مراکز فروش بسیار زیاد است که دلیل آن مزایای خرید از این مجموعه خواهد بود. شما نیز برای تجربه بهترین خرید اقتصادی این فرصت طلایی را از دست ندهید.

فرایند کاری کمپرسور اسکرال

کمپرسور ها یکی از مهمترین سیستم هایی هستند که در سیستم های تهویه هوا مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول نیز خود انواع مختلفی دارد که کمپرسور اسکرال یکی از رایج ترین و کاربردی ترین انواع آن به شمار می رود. در سیستم های تبرید و تهویه مطبوع این نوع کمپرسور اهمیت بسیار زیادی دارد و کمپرسورهای اسکرال را در ظرفیت های ۲۴۰۰۰ تا ۳۸۰,۰۰۰ طراحی می کنند.

این نوع کمپرسورها معمولا در سیستم های هواساز بیشترین کاربرد را دارند و بهتر است برای مناطق گرمسیر مورد استفاده قرار بگیرند. چرا که دارای قدرت عملکرد بسیار بالایی نسبت به دیگر انواع کمپرسور ها می باشد. این نوع کمپرسور را با نام کمپرسور اسکرول نیز می شناسند که در ساختار این محصول دو مارپیچ حلزونی متحرک و ثابت وجود دارد. زمانی که مارپیچ حلزونی متحرک در مدل حلزونی ثابت به چرخش در بیاید متراکم سازی گاز مبرد صورت می گیرد.

این محصول خود از قسمت های بسیار مختلفی نظیر روتور، استاتور، یاتاقان بالایی، یاتاقان پایینی، میلنگ، لوله مکش، پمپ تخلیه، روغن و غیره تشکیل می شود. قیمت کمپرسور اسکرال به کیفیت و نوع برند آن بستگی دارد، پس هنگام خرید کمپرسور اسکرال برند را مورد توجه قرار دهید. اما شاید برای شما هم جای سوال باشد که فرایند فشرده سازی در این دستگاه چگونه است؟ فشرده سازی در کمپرسورهای اسکرال به سه مرحله تخلیه، فشرده سازی و مکش تقسیم می شود.

اولین مرحله شامل مرحله مکش است که در این فرایند جریان گاز به داخل کمپرسور نفوذ می کند، در نتیجه با چرخیدن مارپیچ های متحرک گاز به داخل مارپیچ محبوس می گردد. اکنون نوبت فرایند فشرده سازی توسط حرکت دورانی است که پس از آن که گاز به قسمت مارپیچ رسید دما افزایش پیدا می ‌کند. در نتیجه توسط شیر تخلیه که در قسمت مارپیچ سام ثابت قرار دارد به بیرون رانده می شود.

مزایای خرید کمپرسور اسکرال

همانگونه که اشاره شد، کمپرسورها بهترین محصولاتی هستند که در سیستم های تهویه هوا مورد استفاده قرار می گیرند. حال اینکه مدل های بسیار مختلفی از این دستگاه در بازار وجود دارد که یکی از پرکاربردترین آن ها مدل اسکرال یا اسکرول می باشد. کمپرسور اسکرال یکی از پرکاربرد ترین مدل این دستگاه در سیستم های گرمایشی و سرمایشی به شمار می ‌رود که بایستی با در نظر قرار دادن نوع مشخصات، نوع کاربرد، میزان گاز مصرفی، ظرفیت، قیمت کمپرسور اسکرال و حتی برند اقدام به خرید یک کمپرسور با کیفیت کرد.

خرید کمپرسور اسکرال زمانی با موفقیت همراه خواهد بود که شما تمامی این نکات را در نظر قرار داده و علیرغم این معیارها حتی میزان توان مصرفی دستگاه و نوع مرکز فروش را نیز در اولویت کار خود قرار دهید. این دستگاه اهمیت بسیار زیادی در سیستم های سرمایشی و گرمایشی دارد.

چرا که این دو سیستم در بسیاری از مصارف مختلف از لحاظ نوع عملکرد اهمیت فوق ‌العاده بالایی دارند. اما اگر بخواهیم به برخی از مزایای استفاده از کمپرسورهای اسکرال بپردازیم، باید گفت که این مدل نسبت به دیگر انواع کمپرسورها طول عمر بسیار بالاتری دارد. از طرفی نگهداری این مدل کمپرسور بسیار راحت می باشد؛ اما برخی دیگر از مزیت های کمپرسور اسکرال که باعث افزایش سطح خرید کمپرسور اسکرال می شود عبارتند از:

پایین بودن نرخ خرابی کمپرسور اسکرال به سبب گشتاور استارت پایین آن

مقاومت بسیار بالا در مقابل بازگشت مایع

دارای تعداد قطعات متحرک کم با کارکرد آهسته

بدون صدا و لرزش نسبت به دیگر انواع کمپرسورها

اشغال فضای بسیار کمی نسبت به مدل کمپرسورهای دیگر

بازدهی و راندمان بسیار بالا در مقابل میزان اتلاف انرژی کم

دارای ساختار بسیار کم و عملکردی آرام

مناسب بودن قیمت کمپرسور اسکرال و بالا بودن سطح کیفیت خرید کمپرسور اسکرال

نکات مهم خرید کمپرسور اسکرول

کمپرسورهای اسکرول به عنوان یکی از انواع مدل های جابجایی مثبت سطح فروش بسیار بالایی دارند. این دستگاه با گاز مبرد طی یک فرآیند خاصی باعث تراکم گاز می شود و عملکرد این کمپرسور بر اساس نوع ساختار آن بسیار خاص می باشد. معمولاً این مدل ها فضای مرده ندارند و راندمان حجمی آن ها نیز بیشتر است؛ اما سرعت دورانی این مدل ها بالا خواهد بود.

این مدل های ساده نیاز به سوپاپ ندارد و جریان گاز در آن ها به صورت پیوسته می باشد. شما می توانید این نوع کمپرسور را در دو مدل روغن کاری و خشک خریداری کنید که هر یک دارای مزایای خاصی هستند. برای داشتن یک کمپرسور با کیفیت شما بایستی هنگام خرید کمپرسور اسکرال به نکات مهمی توجه کنید. اکثر افراد هنگامی که اقدام به خرید می کنند، قیمت کمپرسور اسکرال را در اولویت خود قرار داده و به برند مدل کیفیت و غیره توجه ندارد.

بهتر است بدانید برای تجهیزات یا دستگاه‌ هایی نظیر کمپرسورهای اسکرال بهتر است، کیفیت و انتخاب مدل مناسب را در اولویت قرار دهید. از آنجایی که این دستگاه را برای سیستم های نظیر سیستم تهویه مطبوع لوازم خانگی، کنترل های پنوماتیکی، آزمایشگاه ها، امور پزشکی، ابزار دقیق، سیستم تهویه هوای اتومبیل و غیره مورد استفاده قرار می دهند توجه به نکات خرید اهمیت بسیار زیادی دارد.

یکی از مهمترین نکات خرید کمپرسور اسکرال توجه به ظرفیت یا همون نرخ برودتی می باشد. شما بایستی یک کمپرسور مناسب را از روی توان و با در نظر قرار دادن ظرفیت متناسب با نوع کارایی خود انتخاب کنید.

راندمان حجمی و همچنین ایزنتروپیک نیز جزو پارامترهایی است که به هنگام خرید بایستی مورد توجه قرار بگیرد. به این نکته توجه داشته باشید که فضای مرده از سیلندر می تواند باعث کاهش راندمان حجمی در کمپرسور شود.

پارامترهای مهم انتخاب یک کمپرسور مناسب

برند دیگر نکته بسیار مهمی است که بایستی به آن توجه ویژه ای داشته باشید و برای خرید چنین دستگاه هایی با قیمت بالا به سراغ برندهای معتبری بروید که کیفیت عالی دارد.

قبل از اینکه به سراغ پارامترهای دیگر بروید، بهتر است ابتدا در رابطه با نوع کاربرد محصول و نیاز خود بررسی کنید و متناسب با نوع کاربرد یک نوع کمپرسور اسکرال مناسبی را انتخاب و خریداری نمایید.

قیمت کمپرسور اسکرال یکی دیگر از نکات بسیار مهمی است که بایستی توجه ویژه ‌ای به آن داشت. اگرچه قیمت مهم است اما بهتر است جزو پارامترهای آخر قرار بگیرد.

کمپرسورها در دو نوع وجود دارد که شما بایستی هر یک از مدل ها را با بررسی نوع کاربرد خود انتخاب نمایید.

برای خرید کمپرسور با کیفیت و قیمت مناسب انتخاب یک مرکز فروش معتبر بسیار حائز اهمیت می باشد. پس به سراغ مراکزی بروید که دارای شهرت بسیار زیادی باشد.

رفتن به بالا