سازنده یخچال تک درب

سازنده یخچال تک درب

 

ایران برودت به عنوان سازنده یخچال تک درب امروزه انواع یخچال های تک درب فروشگاهی  را تولید می‌ کند که در ابعاد و اندازه‌ های مختلفی است و برای کارهای مختلف و مکان‌ های خاصی مانند قصابی‌ ها، سوپرمارکت‌ ها، لبنیاتی‌ ها، فروشگاه‌ ها و غیره مورد استفاده قرار می‌ گیرند. این یخچال‌ ها امروزه کاربردهای گسترده‌ ای دارند که نمی‌ توان منکر نقش گسترده آن‌ ها در مکان‌ های مختلفی مانند فروشگاه‌ ها و مغازه‌ ها شد.

 از طرفی سازنده یخچال تک درب این نوع یخچال ها را در تنوع مدل نیز تولید می‌ کند. شما می توانید از طریق همین صفحه و شماره های درج شده در سایت اقدام به سفارش یخچال تک درب کنید.

جهت سفارش و استعلام قیمت تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

سازنده یخچال تک درب

سازنده یخچال تک درب

کاربرد یخچال تک درب

همان‌ گونه که در مقدمه نیز به آن پرداختیم، سازنده یخچال تک تولید انواع یخچال‌ های تک درب فروشگاهی را بر عهده دارد که این یخچال‌ ها در ابعاد و اندازه ها و هم چنین اشکال مختلفی تولید و عرضه می‌ شوند. یخچال تک درب مانند دیگر یخچال‌ های فروشگاهی برای کارهای مختلفی هم چنین در مکان‌ های مختلفی مانند لبنیاتی‌ ها، سوپرمارکت‌ ها، قصابی‌ ها، فروشگاه‌ ها و غیره استفاده می‌ شود.

به‌ طوری‌ که کم‌ تر جایی را می‌ توانید پیدا کنید که نمونه‌ ای از این یخچال‌ ها را جهت نگه‌ داری مواد غذایی، گوشت، لبنیات و غیره در اختیار نداشته باشد. مصرف‌ کنندگان و فروشندگان در فروشگاه‌ ها، مغازه‌ ها و سوپرمارکت‌ ها این مدل از یخچال‌ ها را متناسب با کاری که قرار است انجام دهند، انتخاب می‌ کنند. یخچال تک درب تنها یک نمونه از انواع یخچال‌ های فروشگاهی است که دارای ویژگی‌ های خاصی می‌ باشد و به‌ علت ابعاد کمی که دارد حجم کمی را نیز اشغال می‌ کند.

مشخصات فنی یخچال تک درب

اگر شما هم قصد خرید یخچال تک درب و سفارش تولید آن را به سازنده یخچال تک درب دارید، ما به شما پیشنهاد می‌ کنیم ویژگی‌ های یخچال‌ های تک درب را مدنظر قرار دهید. برخی از این ویژگی‌ ها عبارت هستند از:

ابعاد یخچال

یخچال تک درب به‌ صورت ابعاد 60*60*215 سانتی‌ متر تولید و عرضه می‌ شود.

جنس

جنس بدنه یخچال تک‌ درب از گالوانیزه رنگی است و جنس شیشه آن نیز از نوع دوجداره وکیوم و نشکن می‌ باشد. این یخچال‌ ها به وسیله تزریق فوم پلی یورتان عایق‌ بندی می‌ شوند.

روشنایی داخل یخچال

در داخل یخچال تک درب نیز از روشنایی ال‌ ای‌ دی استفاده‌ شده است که موجب می‌ شود محتویات داخل آن به‌ راحتی دیده شود.

طبقات قابل جا به جایی

این یخچال دارای طبقات قابل جا به جایی است و که متناسب با نوع کاربری می‌ توانید طبقات آن را کم یا زیاد کنید.

ابعاد یخچال

یخچال تک درب از جمله پرکاربردترین یخچال ها در انواع فروشگاه‌ های مواد غذایی است که ابعاد آن می‌ تواند ۶۰، ۶۵، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ سانتی‌ متر باشد.

سازنده یخچال تک درب

سازنده یخچال تک درب

مکان‌ های مناسب برای استفاده یخچال تک درب

همان‌ طور که گفتیم یخچال‌ های تک‌ درب یکی از انواع یخچال‌ های فروشگاهی هستند که در بیش تر فروشگاه‌ های کوچک و گاهی اوقات حتی در فروشگاه‌ های بزرگ نیز دیده می‌ شوند. این یخچال‌ ها به‌ ویژه در هایپرمارکت‌ ها، قنادی‌ ها، لبنیاتی‌ ها، سوپرمارکت‌ ها، فست فودها و غیره کاربرد چشم گیری دارند. حتی در داروخانه‌ ها نیز از این یخچال‌ ها استفاده زیادی می‌ شود. آزمایشگاه‌ ها نیز مکان‌ های دیگری برای استفاده از انواع یخچال تک درب هستند.

شرکت ایران بورودت این قابلیت را دارد تا انواع یخچال‌ های تک درب استاندارد را جهت استفاده در آزمایشگاه‌ ها و داروخانه‌ ها تولید کند. برای به دست آوردن قیمت این‌ گونه یخچال ها نیز باید به مشخصاتی که برای آن ها درج شده‌ است، دقت داشته باشید، مثلاً تنوع در مدل می‌ تواند بر روی قیمت آن‌ ها تأثیرگذار باشد. هم چنین جنس و ورق‌ هایی که برای بدنه آن به‌ کار رفته است، قدرت موتور، جنس و مرغوبیت شیشه مقابل یخچال و غیره تأثیرگذار در قیمت آن هستند که هنگام خرید باید به آن‌ ها دقت داشته باشید.

نحوه خرید یخچال تک درب

اگر شما هم قصد خرید یخچال تک درب را دارید از مهم‌ ترین فاکتورها برای خرید آن کیفیت موتور، شیشه‌ های به‌ کار رفته در آن، عایق‌ بندی بدنه و غیره می‌ باشد. قدرت موتور در یخچال بسیار مهم است که معمولاً در نوع تک درب آن برابر با ۱٫۳ است. عایق بندی نیز به وسیله تزریق فوم پلی یورتان انجام می‌ شود که با استفاده از دستگاه‌ های مخصوصی می‌ باشد. شیشه مقابل یخچال نیز باید از نوع دوجداره نشکن باشد، علاوه‌ بر تمام مواردی که برای شما در خصوص خرید یخچال تک درب اشاره کردیم، باید به سازنده یخچال تک درب نیز توجه داشته باشید.

امروزه شرکت‌ های بسیار زیادی اقدام به تولید انواع یخچال‌ های فروشگاهی مانند یخچال تک‌ درب می‌ کنند که شرکت ایران برودت یکی از آن‌ ها می‌ باشد. ایران برودت امروزه توانسته است انواع و اقسام یخچال‌ های فروشگاهی را در ابعاد و اشکال مختلفی تولید و به بازار عرضه کند. به‌ طوری‌ که در بازار می‌ توانید این انواع را ببینید و نوع مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. شرکت ایران برودت از بهترین و مرغوب‌ ترین مواد اولیه برای ساخت یخچال‌ های خود استفاده کرده‌ است، بنابراین می‌ تواند به‌ عنوان یکی از بهترین سازنده یخچال تک درب معرفی شود.