امروزه در بازار قطعات اتوماسیون صنعتی شاهد روی کار آمدن انواع قطعات و محصولاتی هستیم که هر یک با بهره مندی از علم روز طراحی شده اند. بسیاری از این قطعات هرچند در ابعاد بسیار کوچک هستند اما نقش مهمی را در صنایع خواهند داشت. ساید گلس برودتی یکی از انواع تجهیزات اصلی سیستم های برودتی به شمار می رود.

ساید گلاس برودتی

ساید گلاس برودتی

از ساید گلس برودتی به منظور تشخیص و رفع خطرات و نواقص ایجاد شده در سیستم استفاده می کنند‌ این قطعات خود در انواع مدل های مختلفی هستند که با توجه به اهمیت آن ها بایستی به هنگام خرید نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار دهید. از ساید گلس برودتی در بدنه کمپرسور و مایع برای رویت مایع مبرد می توان استفاده نمود. از این تجهیزات همانگونه که اشاره شد در سیستم های برودتی و سیکل تبرید استفاده می شود. اما به طور کلی کاربرد اصلی آن ها عبارت است از:

برای تشخیص اختلالات درخت مایع مبرد

جهت تشخیص رنگ و وضعیت مایع

برای تشخیص سیال مایع درخت بخار و برطرف نمودن آن

برای شستشوی خطوط مختلف و از بین بردن رسوب

جهت تعیین مسیر جریان سیالات

جهت به اتمام رسیدن یا نرسیدن روغن در سیستم اپراتور

جهت آگاه سازی دستگاه از تجمع مایع کف آلود

جهت نمایش میزان مبرد و رطوبت داخل سیستم

انواع ساید گلس برودتی

ساید گلس به عنوان کاربردی ترین قطعات در سیستم های برودتی است که ساختار بسیار خاصی دارد. این نوع قطعات در سیستم های سرمایشی نظیر کولر گازی بیشترین کاربرد را دارد. معمولاً در دستگاه های نظیر کولر از این قطعه جهت تشخیص گرفتگی فیلتر یا حتی صافی می توان استفاده نمود.

ساید گلاس برودتی

ساید گلاس برودتی

ساید گلس ها از نظر نمایشگر جریان انواع مختلفی دارند که هریک از آن ها قطعاً دارای مشخصات و قیمت های مختلفی نیز هستند. این تجهیزات با در نظر قرار دادن پارامترهای بسیار مختلفی تقسیم بندی می شوند اما مهمترین و اصلی ترین طبقه بندی این قطعات از نظر نمایشگر جریان آن ها خواهد بود که شامل:

  • ساید گلس برودتی پنجره ای مدلی از ساید گلس هایی است که جهت نصب بر روی مخازن و تانک ها بیشترین کاربرد را دارد. این مدل ساید گلس ها خود از نظر پارامترهای مختلفی تقسیم بندی می شوند.

پربازدیدها: انواع شیرآلات و لوازم سرمایشی

ساید گلس نشانگر

مدل دیگری از انواع ساید گلس برودتی با نام مدل های نشانگر نیز وجود دارد. این مدل ساید گلس ها همانطور که از نام آن ها پیداست جهت نمایش رویت جریان از آن ها استفاده می شود. حال اینکه نمایشگر جریان خود در دو نوع یک طرف دید و دو در طرف دید خواهد بود. کاربرد ساید گلاس برودتی در مدل های مختلف آن کاملاً با یکدیگر متفاوت است. پس بهتر است به هنگام خرید به پارامترهای بسیار مهمی توجه کنید تا انتخاب صحیحی داشته باشید.

ایران برودت بزرگترین توزیع کننده انواع ساید گلس و تمامی تجهیزات سیستم های برودتی در کشور است. شما می توانید بهترین انواع قطعات و تجهیزات سرمایشی و برودتی را از این مجموعه با قیمت کاملا اقتصادی به روش آنلاین همین حالا خریداری کنید.