کمپرسور پیستونی بیتزر یکی از تولیدات باکیفیت از برند بیتزر است. شرکت بیتزر Bitzer آلمان یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید انواع کمپرسور پیستونی و اسکرو جهت چیلر تراکمی است. کمپرسورهای برودتی یکی از معروف ترین و مطرح ترین محصولات برند بیتزر است. شرکت بیتزر با بیش از 80 سال سابقه در این زمینه فعالیت می کند و تولیدات خوش ساخت آن در سراسر دنیا استفاده شده و کاربرد دارد.

جهت سفارش کمپرسور و استعلام قیمت تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

نقدو بررسی کمپرسور پیستونی بیتزر

کمپرسورهای پبستونی بیتزر در ظرفیت های مختلف از کسری از یک تا چند ده اسب بخار وجود دارند و کاربرد آنها برای استفاده در یخچال فریزهای خانگی، سردخانه های صنعتی بزرگ و آب سردکن ها است. کمپرسور پیستونی بیتزر از تعمیرات آسان و هزینه کم تری برخوردار است اما آلودگی صوتی بیشتری دارند.

کمپرسورهای پیستونی بیتزر یکی از کمپرسورهای رفت و برگشتی برای انواع کاربردها است که شامل انواع زیر می‎شود. اگر به دنبال خرید کمپرسور پیستونی بیتزر هستید آشنایی با انواع آن به شما در امر خرید کمک می کند.

کمپرسور سمی هرمتیک بیتزر : کمپرسورهای نیم بسته بیتزر مدل های مختلفی دارند که با نام Ecoline شناخته می‎شوند و با برخورداری از توان برودتی بالا و مصرف انرژی کم مدل های مختلفی مانند Ecoline  و Ecoline tandem دارد که دوکمپرسورسری بوده و Ecoline سری H و Ecoline سری تک فاز است.

کمپرسور سمی هرمتیک برای مبرد CO2 بیتزر: کمپرسور پیستونی با مبرد CO2 یکی از محصولات کمپانی بیتزر است. کمپرسورهای ECOLINE+ با بهره مندی از تکنولوژی LSPM می‎تواند بازده ای را تا 14% افزایش دهد و با گاز CO2 سازگار است.

کمپرسور هرمتیک دو مرحله ای بیتزر : این محصول کارآمد جهت سیستم هایی با ظرفیت بالا یک انتخاب مناسب است و می‎توان با استفاده از سیستم دو مرحله ای فشار مبرد را تا حد مورد نظر افزایش داد، در صورتی که دمای آن از حد معمول افزایش پیدا نمی کند و روی تلاش سیستم تاثیر مستقیمی دارد.

کمپرسورهای سیلندر پیستونی دو مرحله ای بیتزر: هنگامی که ماده سرد کننده باید تحت فشرده سازی بیشتری قرار بگیرد از کمپرسورهای دو مرحله ای استفاده می‎شود.  این کمپرسور با سیال های مبردی با گنجایش سرمایشی بالا سازگاری کامل دارد. همچنین سازگاری با روغن های کمپرسوری مثل پلی ال استر، یکی دیگر از ویژگی های این محصول کاربردی است . در موتور این کمپرسور از سیستم حفاظتی حرارتی استفاده شده و از چهار یا شش سیلندر برخوردار است و میزان سرو صدا بسیار کم است.

اجزای کمپرسور پیستونی

خرید کمپرسور پیستونی بیتزر از فروشگاه اینترنتی ایران برودت

اگر قصد خرید کمپرسور پیستونی بیتزر را دارید، می‎توانید از مجموعه ایران برودت کمک بخواهید. فروشگاه آنلاین ایران برودت مفتخر است با ارائه محصولات برودتی با کیفیت بالا، تضمین اصالت کالا و قیمت مقرون به صرفه شما را در امر خرید این محصول همراهی نماید. جهت استعلام قیمت کمپرسور پیستونی بیتزر از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ایده آل ترین و مطمئن ترین خرید اینترنتی انواع کمپرسور و وسایل برودتی را با فروشگاه ایران برودت تجربه کنید.