کمپرسور پیستونی ۱٫۵ اسب بخار سه فاز بیتزر مدل 2GES-2Y یکی از کمپرسورهای تبرید و بسیار کاربردی و قابل تعمیر است. این کمپرسور کارآمد با توان اسمی 1/5 اسب بخار دارای 2 سیلندر می باشد و با حجم جابه جایی 7/58 مترمکعب بر ساعت در دور 1450 و فرکانس 50 هرتز دارای کارتر روغن به صورت فول شارژ روغن است.

میزان صدایی که در زمان انجام کار دستگاه در فرکانس 50 هرتز ایجاد میشود برابر 64 دسی بل است. کمپرسور 2GES-2Y با استفاده از گازهای R404، R134A و R407C به میزان 1 لیتر روغن BSE 32  استفاده میکند که بهتر است پس از 500 ساعت کار تعویض شود.

جهت سفارش کمپرسور و استعلام قیمت تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

کمپرسور پیستونی ۱٫۵ اسب بخار سه فاز بیتزر مدل 2GES-2Y

ویژگی های محصول

  • توان کمپرسور ۱٫۵ اسب بخار
  • سازگار با مبردهای R134A، R404، R407C
  • سازگار با روغن BSE32
  • برق سه فاز

این محصول که به همراه راهنما به مشتری ارائه میشود در دمای بالای صفر و زیر صفر کاربرد دارد و در انواع مختلف سیکل های تبرید، چیلرهای تهویه مطبوع و سردخانه ها استفاده میشود. در صورتی که 2GES-2Y موجود نباشد امکان خالی کردن کارتر روغن و جایگزینی 2GES-2Y با 2GES-2 وجود دارد.

این دستگاه با داشتن استاندارد محافظتی IP66 قادر است محدوده گسترده ای از توان برودتی را پوشش دهد. کمپرسور 2GES-2Y در سردخانه های بالا صفر و زیر صفر، تونل انجماد و چیلر استفاده می شود. کمپرسور پیستونی ۱٫۵ اسب بخار سه فاز بیتزر مدل 2GES-2Y پس از اواپراتور و پیش از کندانسور نصب می شود.

این کمپرسور ساخت کشور آلمان است و نماینده فعال این برند معتبر در ایران، شرکت ایران برودت است که محصولات بیتزر را با تضمین اصالت کالا و به صورت اصل به بازار ارائه میکند.

کمپرسور پیستونی ۱٫۵ اسب بخار سه فاز بیتزر مدل 2GES-2Y

قیمت کمپرسور پیستونی ۱٫۵ اسب بخار سه فاز بیتزر مدل 2GES-2Y

قیمت این کمپرسور کاربردی تحت تاثیر نوسانات ارز است و نمی توان مقدار ثابتی برای آن مشخص کرد. جهت کسب اطلاع از قیمت روز این محصول از برند بیتزر با کارشناسان ایران برودت در تماس باشید. همچنین بازه قیمتی انواع کمپرسورهای پیستونی در سایت ایران برودت قابل مشاهده است.

بزرگترین و معتبرترین نمایندگی کمپانی بیتزر در ایران، شرکت ایران برودت است که مفتخر است کلیه محصولات این برند مطرح و برجسته را با مناسب ترین قیمت و به صورت اصل به مخاطبان خود ارائه دهد. لازم به ذکر است اگر در کمپرسور 2GES-2Y مشکلی وجود داشته باشد شرکت ایران برودت آن را به صورت رایگان تعمیر خواهد کرد.

ایران برودت تلاش بر آن دارد تا با تامین کالا در صنایع برودتی کشور بر بستر تکنولوژی ها با ارائه خدمات فروش و پس از فروش به مخاطبان خود به بهترین شکل، رضایت آنها را جلب نماید.  اگر شما هم به دنبال خرید کمپرسور پیستونی هستید این محصول می تواند یکی از بهترین انتخاب های شما باشد.

شما می توانید جهت خرید این دستگاه از فروشگاه اینترنتی ایران برودت بازدید نمایید و پس از انتخاب محصول مورد نظرتان سفارش خود را ثبت کرده و خرید خود را نهایی کنید. با بهره گیری از مزایای خرید آنلاین علاوه بر صرفه جویی در وقت و انرژی هزینه های اضافی را کاهش دهید و با خرید اینترنتی کمپرسور 2GES-2Y از وب سایت صنایع برودتی ایران برودت مطمئن ترین خرید آنلاین را تجربه کنید.