یخچال آب معدنی

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

یخچال آب معدنی

یخچال آب معدنی یکی از انواع یخچال های فروشگاهی است که برای نگه داری انواع و اقسام نوشیدنی ها مانند آب معدنی، نوشابه ها، دلسترها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع یخچال ابعاد معدنی همان یخچال نوشیدنی است که در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. امروزه این یخچال ها کاربردهای بسیار زیادی در فروشگاه ها و سوپرمارکت ها و مکان هایی از این قبیل دارند.

برای همین نمی ‌توان منکر اهمیت  فوق العاده آن ها شد. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی یخچال آب معدنی، ویژگی ها و مزایای آن بپردازیم، پس لطفاً با ما همراه بمانید.

آشنایی با یخچال آب معدنی

 همان طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، یخچال آب معدنی یکی از انواع یخچال های صنعتی محسوب می شود که جهت نگه داری آب معدنی و انواع مختلف نوشیدنی ها مانند نوشابه و دلسترها مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال ها امروزه در مکان های مختلفی مانند فروشگاه ها، هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها، رستوران ها، هتل ها و حتی مغازه های کوچک نیز مورد استفاده قرار می گیرند و کاربردهای گسترده ای دارند، چون در صورت نبود این یخچال ها قطعاً این مکان ها با مشکل مواجه می شوند.

یخچال های آب معدنی انواع و اقسام مختلف دارند و در ابعاد مختلف نیز تولید می شوند به طوری که شما به راحتی می توانید نوع مورد نظرتان را با توجه به مکانی که قرار است یخچال در آن جا مورد استفاده قرار بگیرد، تهیه کنید. این یخچال ها دارای بدنه سخت و محکم هستند که به طور معمول از استیل ساخته شده است.

 درب آن ها نیز از شیشه های دوجداره و سکوریت است و در قسمت بالای یخچال یعنی تاج آن نوعی لامپ ال ای دی تهویه شده است. این لامپ ها به گونه ای هستند که به طور مدام داخل یخچال را روشن می ‌کنند و محتویات و محصولات داخل یخچال از بیرون نیز دیده می شود.

نمای داخلی آن نیز از چندین طبقه تشکیل شده است. فاصله بین این طبقات قابل تغییر می باشد به طوری که شما می ‌توانید مطابق با نیازهای خودتان تعداد این طبقات را کم یا زیاد کنید. عمق طبقات بسیار مناسب و جادار است در نتیجه می توانید تعداد بیش تر از بطری های نوشیدنی را در آن جای دهید.

 نکته جالب توجه دیگر که موجب جلب توجه مشتریان می شود لامپ های ال ای دی رنگی است که به ویژه در زمان هایی مانند شب ها جلوه ویژه ای به نورپردازی مغازه و فضای داخلی یخچال می بخشد.

انواع یخچال آب معدنی

حال که با یخچال آب معدنی و انواع نوشیدنی ها آشنا شدید در این قسمت می خواهیم انواع مختلف آن را نیز معرفی کنیم. چون یخچال ها در شکل و شمایل و اندازه های مختلفی تولید و عرضه می شوند که عبارت هستند از:

یخچال نوشیدنی ایستاده یک درب

 ساده ‌ترین نوع از یخچال آب معدنی نوع ایستاده تک درب است، این یخچال ها به طور معمول ظرفیت کمی دارند و در رستوران ها و فروشگاه های کوچک استفاده می‌ شوند. اما تعداد طبقات آن ها متغیر است و می‌ توانید قفسه ‌های آن را بین ۲ تا ۴ قفسه جا به جا کنید.

به این ترتیب ظرفیت نگه داری آن ها افزایش می یابد. حتی می توانید هر طبقه را به یک نوشیدنی خاص اختصاص دهید.

یخچال نوشیدنی ایستاده دو درب

 نوع دیگری از یخچال آب معدنی ایستاده دو درب است که بیش تر در رستوران های بزرگ و فروشگاه های زنجیره ای دیده می شود. این یخچال ها دارای دو درب می باشند که هر کدام از آن ها به یک طرف باز می شود. طبقات آن ها نیز کاملاً از یک دیگر مجزا می باشد و این ویژگی موجب می‌ شود تا فروشندگان و خریداران همان قسمتی را باز کنند که محصولات آن را مورد نیاز دارند. ظرفیت یخچال ها بزرگ است از درب شیشه آن ها می توانید محصولات داخل را ببینید.

یخچال کبابی

شاید شما هم نام یخچال کبابی به  گوش تان رسیده باشد. این نوع یخچال ها در واقع زیرمجموعه ‌ای از انواع یخچال های نوشیدنی یا همان یخچال آب معدنی هستند و در رستوران ها و کبابی ها استفاده می شوند. طبیعی است که اندازه و ظرفیت آن ها نیز از انواع دیگر یخچال ها بزرگ تر است و به صورت چهار درب یا ۶ درب تولید می شوند. عمق آن ها نسبت به انواع دیگر یخچال ها بیش تر است. به طوری که فضای بالا و زیادی برای نگه داری محصولات لبنی، انواع نوشیدنی ها و… دارند.

یخچال آب معدنی

یخچال آب معدنی

راهنمای خرید یخچال آب معدنی

 شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که یخچالی که می خواهید بخرید چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ برای پاسخ دادن به این سوال ابتدا باید نوع مکان و نوع کاری که قرار است با این یخچال ها انجام دهید را معین کنید.

مثلا اگر قصد شما از خرید یخچال آب معدنی برای ساندویچی های کوچک یا سوپرمارکت ها است بهتر است که نوعی ایستاده تک درب را انتخاب کنید، اما اگر قصد شما خرید یخچال برای مکان های بزرگ مانند فروشگاه های زنجیره ای می باشد پس بهتر است که یخچال های بزرگ را مدنظر قرار دهید.

عاوه بر آن می‌ توانید از یخچال های تلفیقی نیز استفاده کنید که علاوه بر داشتن قفسه های مخصوص برای انواع نوشیدنی فضایی مجزایی نیز برای نگه داری محصولات منجمد دارند.

برای راهنمایی بیش تر و بهتره خرید یخچال آب معدنی می تواند به شرکت ایران برودت مراجعه کنید. محصولات تولیدی شرکت ایران برودت از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار هستند به طوری که توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند. این شرکت انواع و اقسام یخچال های صنعتی را تولید و به بازار عرضه می کند بنابراین شما با خیال راحت می توانید نوع یخچال مورد نظرتان را از شرکت تولیدی ایران برودت و نمایندگی های فعال آن تهیه کنید.

نکات خرید یخچال آب معدنی

البته در هنگام خرید باید به برخی نکات فنی نیز دقت داشته باشید مثلا سعی کنید برندهای معتبر و شناخته شده را برای این کار انتخاب کنید. اگر یخچال بی کیفیتی را تهیه کنید قطعاً بعدا دچار مشکل خواهید شد و مجبور می ‌شوید هزینه دیگری برای خرید مجدد داشته باشید. در این خصوص حتماً به شیشه های درب یخچال و جنس بدنه، ویژگی های خاص یخچال مانند طراح چرخ ها، بدنه و غیره، ظرفیت ذخیره کردن و هم چنین تعداد طبقات یخچال، مدل و نوع کمپرسور یخچال، ظرفیت سرمایشی یخچال، سیستم کنترلی یخچال، میزان مصرف انرژی موتور و کمپرسور یخچال دقت داشته باشید.

این موارد جزو ملزومات فنی یخچال آب معدنی محسوب می شود که هنگام خرید باید به آنها دقت داشته باشید. در صورت لزوم و ناآگاهی حتی می ‌توانید از یک کارشناس خبره برای خرید بهتر استفاده کنید. علاوه بر این موارد برخی از شرکت های تولیدی برای محصولات خود گارانتی های معتبری در نظر گرفته اند و در هنگام نصب یخچال نیز نیروهای متخصص خودشان را به محل اعزام می کنند که بتوانند به شما در راه اندازی و نصب یخچال کمک کنند.

مشخصات محصول

ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع) 72*52*185
ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع) 61*45*158
حجم خالص (لیتر) 300
حجم ناخالص (لیتر) 370
رنج دمایی 0 ~+5
550
گنجایش با قوطی 1500 میلی لیتری 88
نوع شیشه دو جداره حاوی گاز آرگون
نوع گاز میرد R134a
ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک
ردیف انرژی A
توان مصرفی (W) 250
مصرف انرژی (kW/24h) 3.56
وزن خالص (Kg) 81
وزن ناخالص (Kg) 86
گنجایش بارگیری برای کانتینر 20 فوت 27
گنجایش بارگیری برای کانتینر 40 فوت 54
تعداد طبقات/ظروف 5
سایر مشخصات فنی کندانسورو اواپراتور دارای فن _ طبقات قابل تنظیم _ ترموستات دیجیتال _ دستگیره درب مخفی _ کلیدفن داخل _ بدون برفک
LED داخل کابین
نوع ترموستات کنترلر هوشمند SM 612
20
قابلیت ها نصب برچسب با طرح دلخواه مشتری _ سیستم Save Energy _ جهت مصارف غیر تبلیغاتی