یخچال ایستاده قصابی

یخچال ایستاده قصابی

 

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

 یخچال می شوند که جای کافی برای جایگذاری تکه های بزرگ گوشت را داشته باشند. امروزه در هر قصابی شما یک نمونه از ایستاده قصابی یکی از یخچال های فروشگاهی و پر استفاده است که دارای یک موتور قوی می باشد تا بتواند در کم ترین زمان ممکن اتاقک یخچال را به دمای پایینی رسانده و از فاسد شدن گوشت و فرآورده های گوشتی جلوگیری کند. این یخچال ها به گونه ای طراحی و تولید این یخچال ها را مشاهده می کنید، چون بدون وجود آن ها امکان نگه داری گوشت و فرآورده های گوشتی وجود ندارد. ما در این مقاله یخچال ایستاده قصابی، ویژگی ها و مشخصات آن را معرفی می کنیم، پس با ما بمانید.

آشنایی با یخچال ایستاده قصابی

 همان طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، یخچال ایستاده قصابی یکی از انواع یخچال های فروشگاهی است. یخچال ها مجهز به یک موتور قوی می باشند و فضای کافی برای نگه داری تکه های بزرگ گوشت را نیز دارند. در واقع بهترین وسیله برای نگه داری گوشت، مرغ و فراورده های گوشتی یخچال ایستاده قصابی است که در تمامی قصابی ها یافت می شود. یخچال ایستاده قصابی جز زیرمجموعه تجهیزات آشپزخانه فروشگاهی و هم چنین تجهیزات فست فودها است که جهت انجماد و سرد نگه داشتن گوشت و مرغ استفاده می شود.

در این نوع از یخچال ها کابینت در شکل ها و اندازه های متفاوتی ساخته شده است که شما با توجه به موارد استفاده و مکان مورد استفاده می توانید سایز مورد نظر را انتخاب کنید. این یخچال ها همان طور که از نام شان پیدا است به صورت ایستاده طراحی شده اند، در نتیجه فضای کمی را اشغال می‌ کنند، اما در عوض می توانید مقدار زیادی گوشت و مرغ را در داخل آن نگه داری کنید.

انواع یخچال ایستاده قصابی

 یخچال های ایستاده قصابی که به آن ها یخچال های گوشت نیز می گویند، دارای انواع مختلفی هستند که چند نمونه از آن ها عبارت است از:

یخچال فریزر کامپکت

 این مدل از یخچال قصابی در واقع کوچک ترین نوع یخچال های فروشگاهی می باشد که ظرفیت آن حدود ۵ فوت است. این یخچال ها با نام های مختلفی مانند یخچال کامپکت، هتلی یا مینی هم معروف هستند که متناسب با نوع کار و مکان مورد استفاده می توان آن ها را خریداری کرد. قیمت آن ها نیز در مقایسه با انواع دیگر یخچال ها ارزان تر است و فضای کمی را نیز اشغال می‌ کنند.

یخچال فریزر تمام قد

این یخچال ها دارای درب های فول سایز هستند، به طوری که حتی یک فرد می تواند داخل آن ها شود. به طور معمول نیز در سردخانه های بزرگ استفاده می شوند.

فریزر عمیق

فریزر عمیق برای نگه داری طولانی مدت و انجماد سریع غذا در نظر گرفته شده است.

یخچال گازی

 در یخچال های گازی از گاز به عنوان منبع تامین کننده انرژی جهت خنک کردن استفاده می کنند.

فریزر قابل انتقال

از فریزر های قابل انتقال به عنوان منبع قدرت بهره می گیرند و از این یخچال ها می توان در زوایای مختلف و غیر ایستاده نیز استفاده کرد، به طوری که قابل استفاده در انواع وسیله نقلیه، اتومبیل، هواپیما، کامیون، قایق و غیره است.

فریزر صندوقی

فریزرهای صندوقی قابلیت نگه داری گوشت را به صورت سرد و به مدت طولانی در مقایسه با انواع دیگر یخچال های ایستاده دارند.

خرید یخچال ایستاده قصابی

برای تهیه و خرید انواع یخچال ایستاده قصابی می‌ توانید محصولات شرکت ایران برودت را انتخاب کنید. این شرکت تولید کننده انواع و اقسام یخچال های فروشگاهی در سایزها و ابعاد مختلف می باشد. شرکت ایران برودت توانسته است محبوبیت و کیفیت کالاهای خود را به اثبات برساند و جایگاه خاصی را بین مصرف کنندگان به دست بیاورد. اگر شما هم قصد تهیه یخچال ایستاده قصابی را دارید پیشنهاد می کنیم یخچال های ایران برودت را فراموش نکنید. انواع یخچال ها در نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر موجود هستند و به راحتی می توانید آن ها را تهیه کنید.

یخچال ایستاده قصابی

یخچال ایستاده قصابی

مشخصات یخچال ایستاده قصابی

 یخچال گوشت یا یخچال ایستاده قصابی دارای دمای درونی بین ۳۶ تا ۴۰ درجه فارنهایت یا دمای برابر با ۲ تا ۴ درجه سانتی گراد است. انواع یخچال های قصابی فروشگاهی نیز دمای داخلی بین منفی ۲ تا مثبت ۲ درجه فارنهایت یا منفی ۱۶ تا منفی ۱۸ درجه سانتی گراد دارند. این یخچال ها قادر هستند در دمای منفی ۲۵ درجه نیز عمل کنند و همین امر موجب می‌ شود که از آن ها برای نگه داری انواع واکسن ها استفاده کنند. فریزر های مختلف فروشگاهی دارای یک لایه بیرونی هستند که از جنس استیل ضد زنگ می باشد. این لایه یخچال را در برابر ضربه، آسیب های مختلف و خط و خش محافظت می کند.

کف یخچال تحمل وزن ۶۰۰ پوند تا ۲۷۰ کیلوگرم را دارد. در ساخت درب های یخچال ایستاده فروشگاهی از لولای گرید فروشگاهی، دزدگیر های دولایه و قفل ها استفاده می شود تا فضای کاملا مقاوم و غیر قابل نفوذی ایجاد شود. چرخ های این نوع یخچال ها دارای ترمز هستند، بنابراین موجب می شوند تا از غلتیدن آن جلوگیری شود. از دیگر آپشن های یخچال ایستاده فروشگاهی دماسنج خارجی، زنگ خطر و غیره می باشد.

در واقع یخچال ایستاده قصابی از جمله یخچال هایی که مجهز به موتور بسیار قوی هستند که این موتور به پایین آوردن بسیار سریع دمای داخل اتاق آن و از فاسد شدن گوشت و فرآورده های گوشتی جلوگیری می کند. هم چنین طراحی این گونه از یخچال ها به شکلی است که ظرفیت نگه داری تکه های بزرگ گوشت را دارند.

از خصوصیات دیگر یخچال ایستاده قصابی راحتی نظافت و تمیز کردن داخل آن است، یعنی به راحتی می توان فضای اتاقک داخلی یخچال را تمیز کرد که البته برای آسان بودن این کار باید در ساخت یخچال از فلز استفاده شده باشد که قابلیت تمیز کردن را دارا باشد. درب این گونه از یخچال ها هم به صورت لولایی و هم کشویی است هر کدام از آن ها محاسن و مزایای دارند. درب لولایی آسان تر است و دم آن نیز بیش تر می باشد، اما درب های کشویی در مواقع باز شدن فضای زیادی را اشغال نمی کنند و از این نظر مناسب تر از درب های لولایی هستند.

مشخصات محصول

ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع) 72*52*185
ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع) 61*45*158
حجم خالص (لیتر) 300
حجم ناخالص (لیتر) 370
رنج دمایی 0 ~+5
550
گنجایش با قوطی 1500 میلی لیتری 88
نوع شیشه دو جداره حاوی گاز آرگون
نوع گاز میرد R134a
ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک
ردیف انرژی A
توان مصرفی (W) 250
مصرف انرژی (kW/24h) 3.56
وزن خالص (Kg) 81
وزن ناخالص (Kg) 86
گنجایش بارگیری برای کانتینر 20 فوت 27
گنجایش بارگیری برای کانتینر 40 فوت 54
تعداد طبقات/ظروف 5
سایر مشخصات فنی کندانسورو اواپراتور دارای فن _ طبقات قابل تنظیم _ ترموستات دیجیتال _ دستگیره درب مخفی _ کلیدفن داخل _ بدون برفک
LED داخل کابین
نوع ترموستات کنترلر هوشمند SM 612
20
قابلیت ها نصب برچسب با طرح دلخواه مشتری _ سیستم Save Energy _ جهت مصارف غیر تبلیغاتی