جهت نگهداری مواد غذایی به طور سالم و با کیفیت باید از آن ها در محیطی با دمای زیر صفر درجه سانتیگراد نگهداری کرد، تا علاوه بر افزایش طول عمر، کیفیت آنها کم نشود، همچنین پس از مدتی قابل استفاده باشد. بنابراین جهت فراهم آوردن شرایط بالا، برای نگهداری از مواد خوراکی و غذایی بهترین گزینه خرید قسطی  سردخانه است. همانطور که از نام این محصول پیداست جهت سرد نگه داشتن انواع مواد غذایی یا هر چیز دیگری که نیاز به سرد نگه داشته شدن، دارند، مورد استفاده قرار می گیرد. خرید سردخانه مانع از خراب شدن محصولات و کاسته نشدن کیفیت آنها می شود، به عنوان مثال ارائه دهندگان لبنیات و مواد پروتئینی می ‌توانند از محصولات خود در انواع مدل سردخانه استفاده کنند، امروزه انواع سردخانه ها با قابلیت های پیشرفته تولید شده اند، که مورد استفاده اکثر افراد قرار می‌ گیرند.

ما در ایران برودت که بزرگترین تولید کننده تجهیزات برودتی مانند سردخانه و یخچال فروشگاهی هستیم، امکان خرید قسطی سردخانه را برای شما فراهم کردیم و برای این کار کافی است با تماس بگیرید.

جهت استعلام قیمت و خرید قسطی سردخانه تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

خرید از ایران برودت

در کل می توان گفت سردخانه یک مجموعه از دستگاه های برودتی است، که بعد از به وجود آوردن سرما، به درون فضای عایقی هدایت و دمای محیط تا میزان زیادی کاهش می ‌دهد. با توجه به اینکه سردخانه دارای کار برد های متنوعی می باشد، افراد زیادی به دنبال خرید آن هستند، یکی از بهترین روش های خرید این محصول خرید قسطی سردخانه است، برای خرید این گونه تجهیزات باید نکات قابل توجهی را در نظر داشت. همانطور که متوجه شدید کاربرد و وظیفه اصلی این دستگاه نگهداری از مواد برای مدت طولانی بدون هیچ مشکلی است، بنابراین اگر شما از مواد، درون سردخانه نگهداری کردید و پس از مدتی با مشکل مواجه شدند به این معناست که محصول خریداری شما بنا بر اصول و استانداردهای لازم ساخته نشده است. به همین علت برای خرید محصول با کیفیت باید به مراکز معتبر مراجعه کرد.

یکی از معتبرترین مراکز فروش سردخانه، با کیفیت ترین محصولات را طبق اصول و استانداردهای جهانی تولید و به بازار ارائه می دهد ایران برودت است، که برای افزایش رفاه حال مشتریان خرید قسطی سردخانه را پیشنهاد می دهد. بنابراین خریداران گرامی می توانند محصول مد نظر را بدون پیش پرداخت از این مجموعه خریداری کنند و اقساط آن را در بازه زمانی مشخص پرداخت کنند.

قیمت انواع سردخانه

در مطالب بالا متوجه شدید که سرد خانه با توجه به کاربردهای متنوع در انواع گوناگون تولید و به بازار ارائه می شود، که هر یک از آن ها قیمت های متفاوتی را در بر می گیرد، به طور کلی قیمت نهایی محصولات  و خرید عمده سردخانه، وابسته به موارد زیادی است که در ادامه مطالب به آن ها اشاره شده است:

ابعاد سردخانه

یکی از عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت نهایی سرد خانه ابعاد و اندازه آن است، هر اندازه ابعاد سرد خانه مدنظر بزرگتر باشد، قیمت بیشتری در بر می گیرد.

درب و عایق سردخانه

اکثر کارخانه ها و شرکت های تولید کننده سردخانه از ساندویچ پانل و درب سردخانه پلی اورتان برای تولید محصولات خود به کار می‌برند، که برند و ضخامت آن ها در قیمت تمام شده ی محصول تاثیر بسزایی دارد.

خرید قسطی سردخانه

خرید قسطی سردخانه

میزان دمای سرد خانه

در قیمت نهایی سرد خانه دمای نگهداری تاثیرگذار است، که معمولاً به دو دسته زیر صفر و بالای صفر به فروش می رساند.

نوع و برند کمپرسور

کمپرسور های موجود در سردخانه انواع گوناگونی دارند، که با توجه به معتبر تر بودن برند، کیفیت محصول افزایش یافته که در پی آن قیمت نیز بیشتر می‌ شود.

اواپراتور و کندانسور

کیفیت ساخت و برند این تجهیزات در قیمت نهایی سرد خانه تاثیر گذار هستند.

برق مصرفی

برای تولید سردخانه به کارگیری برق سه فاز از لحاظ سرمایه گذاری اولیه و از لحاظ هزینه های مصرف برق، بسیار به صرفه تر است، شایان ذکر می باشد که به وسیله برق تک فاز ساخت سرد خانه های کوچک امکان پذیر است، اما سبب افزایش قیمت تجهیزات این محصول خواهد شد.

تابلو برق

استفاده از برندهای گوناگون تجهیزات تابلو برق سردخانه، در قیمت تمام شده آن تاثیر زیادی دارد.

کیفیت نصب و راه اندازی

مسلماً طراحی و اجرای اصولی  و نصب سردخانه در قیمت تولید آن تاثیرگذار است.
به طور کلی قیمت سردخانه ها با توجه به نیاز مشتری متفاوت می باشد، ما به شما اطمینان می دهیم که با مراجعه به این مرکز فروش می توانید با کیفیت ترین محصول را که طبق استانداردهای جهانی تولید شده اند را به صورت قسطی خریداری کنید و از آن برای نگهداری از مواد متفاوت به مدت طولانی به کار ببرید، شما می توانید خرید چکی سرد خانه را در این مجموعه تجربه کنید.

خرید قسطی سردخانه

خرید قسطی سردخانه

نحوه خرید قسطی سرد خانه

امروزه انواع سردخانه های کوچک و بزرگ با امکانات پیشرفته به فروش می رسد، که مشتریان گرامی با توجه به نیاز خود باید سرد خانه مناسب را خریداری کنند. با توجه به مشکلات اقتصادی امروزی و کاهش توان خرید مردم، اکثر مجموعه ها اقدام به فروش قسطی محصولات خود می کنند. اما لازم به ذکر است که انتخاب مراکز معتبر برای خرید قسطی سردخانه بسیار مهم است. کسانی که قصد خرید قسطی سردخانه را دارند باید به مجموعه های معتبر مراجعه کنند، تا از خدمات متنوع بهره مند شوند. این مجموعه معتبر، طبق اصول و ضوابط مقرر محصولات خود را تولید می کنند و برای جلب اعتماد مشتری فروش قسطی سرد خانه را در نظر گرفته است.

 برای خرید محصولات این مجموعه می توانید با کارشناسان حاضر ارتباط برقرار کرده تا با توجه به نیاز، بهترین محصول را خریداری کنید. برای خرید قسطی سردخانه پس از انتخاب محصول مورد نظر، باید تعداد اقساط را مشخص کرد و سپس خرید را به ثبت رساند. با توجه به اینکه مشتریان می توانند خرید با سفته را تجربه کنند، باید مبالغ اقساط تعیین شده را در فواصل زمانی مشخص به فروشگاه بپردازند تا هیچگونه مشکلی پیش نیاید. همچنین این نکته نیز باید گفته شود که این مرکز معتبر محصولات خود را به دو روش حضوری و غیر حضوری به فروش می رساند، و ارسال به سراسر کشور را انجام می ‌دهد، بنابراین شما می توانید در هر نقطه از کشور سرد خانه ی مد نظر خود را به طور قسطی خریداری کنید و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید.

فروش سردخانه

سردخانه به عنوان یک فضای کاملاً بسته و محصور شده با دما و رطوبت خاصی برای نگهداری مواد فاسد شدنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا سردخانه را با هدف نگهداری مواد غذایی مختلف مورد استفاده قرار می‌دهند. سردخانه‌ها دارای انواع مدل‌های مختلفی هستند که بر اساس نیاز مشتری با ظرفیت‌های مختلفی به تولید می‌رسند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی حتی فروش سردخانه نیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

شما کاربران عزیز برای سفارش ساخت سردخانه یا خرید سردخانه نیازی نیست تا مسافت‌های طولانی را طی کنید. می‌توانید همین حالا به صورت اینترنتی از سایت‌های معتبری نظیر شرکت یخچال فروشگاهی ایران سفارش ساخت بدهید. البته برای سفارش ساخت یخچال به نوع مدل، ظرفیت، دمای نگهداری، شرایط اجرا و حتی هزینه‌ها توجه داشته باشید. برای خرید سردخانه از شرکت‌هایی کمک بگیرید که محصولاتی با کیفیت به دست مشتری می‌رسانند. بدون شک، تنها فروش سردخانه با ظرفیت مورد نیاز و مدل سفارش داده شده کافی نیست.

یک شرکت معتبر برای جلب رضایت مشتری باید حتماً محصولات خود را با قیمت رقابتی عرضه کند.

ایران برودت برای ساخت سردخانه‌های خود از تجهیزات با کیفیت و قطعاتی با برندهای معتبر استفاده می‌کند. این مجموعه محصولاتی را به دست مشتریان می‌رساند که با رعایت استانداردها به تولید رسیده‌اند. در واقع سردخانه های این شرکت طراحی استاندارد و اصولی دارند، چه بسا اینکه فروش سردخانه این مجموعه به همراه گارانتی است. با خیالی آسوده می‌توانید بهترین یخچال‌های مورد نیاز خود را از این مجموعه معتبر تهیه کنید.

از مهمترین خدمات این شرکت شناخته شده و معتبر می‌توان به بازدیدهای دوره‌ای و بررسی عملکرد سردخانه اشاره داشت. همچنین قبل از سفارش یا خرید می‌توانید به صورت آنلاین با کارشناسان معتبر این مجموعه مشاوره داشته باشید. ایران برودتمعتبرترین و شناخته شده‌ترین شرکت فروش سردخانه در کشور، هم اکنون پاسخگوی نیاز شما کاربران عزیز است.