خرید ساندویچ پانل اتاق تمیز

خرید ساندویچ پانل اتاق تمیز

ساندویچ پانل پانل اتاق تمیز به عنوان خاص ترین انواع ساندویچ پانل شناخته می‌شود. این محصولات از متریال، ابعاد، وزن و ضخامت های مختلفی هستند و هر یک معایب و مزایای نیز دارند. به طور کلی برای خرید ساندویچ پانل اتاق تمیز نکات بسیار زیادی هستند که با بررسی آن ها می توانید یک مدل ساندویچ پانل مناسب با کارایی خود را تهیه کنید. ابتدا به بررسی مشخصات پرداخته و در نتیجه مقایسه قیمت ساندویچ پانل کلین روم برای شما راحت تر می شود.

جهت خرید ساندویچ پانل‌ طرح آردواز سقفی تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

ساندویچ پانل ها برای محیط های کنترل شده هستند که معمولاً در آن فضا تمامی آلاینده‌ها فیلتر خواهند شد. این محصولات باید حتماً با وزن سبک و قابلیت جابجایی انتخاب شوند. شستشو دادن ساندویچ پانل در بسیاری از مواقع الزامی است پس باید آنها را از متریال‌هایی انتخاب کنید که قابلیت شستشو داشته باشند. اما عمر مفید این محصولات دیگر نکته‌ای است که باید به بررسی آن پرداخت.

چنانچه ساندویچ پانل از کیفیت بالایی برخوردار باشد قطعاً طول عمر آن نیز افزایش پیدا می‌کند. صرفه جویی در انرژی با خرید بهترین ساندویچ پانل جزو دیگر نکاتی است که باعث می‌شود شما با اشتیاق بیشتری این محصول را تهیه نمایید. توجه کنید که ساندویچ پانل ها را در چه عرض، طول و ضخامتی نیاز دارید.

از طرفی دانسیته و فوم عایق ساندویچ پانل ها چقدر است و دارای چه کلاس ضد حریقی هستند. نوع پوشش ساندویچ پانل چگونه است و چه برندی را انتخاب کرده اید؟ ایران برودت یک شرکت قابل اعتمادی است که بهترین انواع ساندویچ پانل های مورد نیاز خود به ویژه مدل های اتاق تمیز را می توانید با قیمت های کاملا استثنایی از این مجموعه معتبر بخرید.

قیمت ساندویچ پانل اتاق تمیز

برای خرید ساندویچ پانل اتاق تمیز اشاره شد که نکات بسیار زیادی باید بررسی شود. مورد توجه قرار دادن قیمت ساندویچ پانل اتاق تمیز دیگر نکته‌ای است که با رعایت آن می توانید بهترین ساندویچ پانل ها را با قیمت های استثنایی تهیه کنید. توجه داشته باشید که این ساندویچ پانل ها برای اتاق هایی با استانداردهای کنترل خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

پس کیفیت اولیه خرید آنها خواهد بود. قبل از قیمت محصول کیفیت اولین پارامتری است که روی قیمت ساندویچ پانل اتاق تمیز تاثیر می گذارد. اشاره شد که برای ساخت این محصولات می توان برای قسمت پوشش و حتی فوم عایق داخلی آن از متریال های مختلف استفاده کرد. پس بدون شک این متریال ها نیز روی قیمت تاثیر بسیار زیادی دارند. همچنین جنس فوم عایق داخلی یا هسته این محصول نیز تعیین کننده قیمت می‌باشد.

اما چه برندی را انتخاب می کنید که باعث افزایش یا متوسط بودن قیمت ها شود؟ پس تامی این نکات همگی روی قیمت این محصول تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. اکنون اگر ساندویچ پانل های بهتر و مقرون به صرفه تر بازار را می‌خواهید همین حالا از مجموعه ایران برودت محصول مورد نظر را سفارش دهید.

بیشتر بخوانید: خرید یخچال فروشگاهی

خرید ساندویچ پانل اتاق تمیز

خرید ساندویچ پانل اتاق تمیز

اهمیت ساندویچ پانل اتاق تمیز

ساندویچ پانل ها به عنوان محصولاتی کاربردی و از پیش ساخته شده در انواع مختلفی هستند. ساندویچ پانل‌های کلین روم یا ساندویچ پانل اتاق تمیز به عنوان منحصربه‌فردترین آن‌ها خواهد بود. معمولاً از این پانل ها تنها برای پوشش دادن فضاهای تمیز و طراحی آن ها استفاده می شود.

به طور کلی در هر فضایی که در برابر گرد و خاک و آلودگی حساسیت بسیار زیادی دارد این ساندویچ پانل ها نقش آفرینی می‌کنند. منظور از نامگذاری این ساندویچ پانل ها به سبب این است که از آنها برای ساخت یک اتاق تمیز برای تولید و یا تحقیقات صنعتی و علمی استفاده خواهند نمود. پس اهمیت خرید ساندویچ پانل اتاق تمیز به سبب کمتر بودن آلاینده های زیست محیطی از سطح دیوارها، سقف و کف اتاق است. البته که این اتاق ها را در ابعاد کوچک یا بزرگ تهیه می‌کنند.

این محصول بیشتر هم در صنعت دارو، غذا، کامپیوتر، فضا، الکترونیک و حتی خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. بهداشتی و تمیز بودن این دسته از ساندویچ پنل ها باعث اهمیت آن ها می‌شود. قیمت ساندویچ پانل اتاق تمیز به دلیل حساسیتی که در ساخت این محصول به کار می برند و ماده خاصی که برای تولید آن استفاده شده بالاتر است. این دسته از ساندویچ پانل ها با عایق مناسب وزن آنها نیز بسیار سبک می‌باشد.

ساندویچ پانل اتاق تمیز در برابر تمامی مواد شیمیایی و آلودگی ها مقاومت زیادی دارد. حال اینکه ساندویچ پانل ها با ضخامت ۴ الی ۱۵ سانتی متر به دلخواه شما عزیزان به تولید می رسند و در هر مشخصات نیز قیمت های متفاوت تری خواهند داشت. اما وزن این محصول به مواد به کار رفته برای تولید آن، ضخامت و ابعاد ساندویچ پانل بستگی دارد.  هنگام خرید شما باید کیفیت و نوع کارآیی را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: سردخانه گوشت

خرید ساندویچ پانل اتاق تمیز

پارامتر های مهم و تاثیرگذار بر کیفیت ساندویچ پانل اتاق تمیز

ساندویچ پانل های اتاق تمیز یا ساندویچ پانل کلین روم به عنوان یک محصول خاص است که باعث می شود آلاینده ها به ندرت به اتاق نفوذ کنند. اهمیت خرید ساندویچ پانل اتاق تمیز بیشتر به سبب همین مزیت خاص آن است: در نتیجه قیمت ساندویچ پانل اتاق تمیز نیز جزو دیگر نکات‌یست که محبوبیت آن را بیشتر خواهد نمود.

این محصولات با وزن ۱۲ تا ۳۰ کیلوگرم بر متر مربع تولید می شوند. معمولاً هم جنس لایه رویه و همچنین زیری آن‌ها از ورق گالوانیزه و در قسمت هسته از فوم پلی یورتان استفاده می کنند. این محصولات در مدل های سقفی و دیواری قابل استفاده هستند بدون هیچ گونه پیچ و مهره می توانید به راحتی آنها را نصب نمایید.

در واقع لبه های این دسته از ساندویچ پانل ها به گونه‌ای است که هیچگونه پیچ و مهره در آنها استفاده نشده و با کمک فاق و زبانه می توان آنها را به یکدیگر قفل و در نتیجه با ابزار مخصوص ای نیست نقطه اتصال را مهر و موم کنید. عوامل موثر بسیار زیادی بر کیفیت این ساندویچ پانل ها وجود دارند که شامل:

  • بالا بودن کیفیت لایه پوشش یا عایق
  • داشتن مزیت آنتی باکتریال بودن
  • استفاده از ماشین آلات پیشرفته و نیروی کار ماهر برای تولید این محصول
  • کیفیت ورق های رویه مورد استفاده برای ساخت ساندویچ پانل
  • ضریب انتقال حرارتی و همچنین مقاومت در برابر تمامی شرایط و مواد