پروفیل ساندویچ پانل

پروفیل ساندویچ پانل

پروفیل ساندویچ پانل قطعات مخصوصی هستند که در کنار ساندویچ پانل ها به‌عنوان یک زیرساز برای افزایش ضخامت و مقاومت این ساندویچ پانل ها از آن‌ها استفاده می‌شود. تنوعی از انواع ساندویچ پانل در بازار وجود دارد: پس قبل از خرید و ثبت سفارش باید تمامی پارامترها را بررسی کنید. خرید پروفیل ساندویچ پانل با رعایت نکات زیادی است که برخی از آنها به عنوان مهمترین نکات باید در نظر گرفته شوند. باید بدانید شما ساندویچ پانل ها را با هدف ساخت چه سازه‌هایی تهیه می‌کنید؟ عرض و ارتفاع در قسمت پنل و همچنین سازه شما چگونه است؟ ضخامت و جنس این ورقه ها باید چگونه باشد؟

شرایط جغرافیایی که قرار است این محصولات را استفاده کنید باید در نظر گرفته و به تناسب آنها پروفیل‌های را با مشخصات خاص انتخاب کنید. توجه داشته باشید که این پروفیل ها حتی در برندهای بسیاری در بازار عرضه می شوند.

برندهای با کیفیت را با میزان استحکام بیشتر انتخاب کنید. برای ساندویچ پانل های دیواری، سقفی، ساخت سردخانه یا حتی کلین‌روم باید این پروفیل ها را به تناسب نوع کاربرد انتخاب نمایید. استحکام و تعادل سازه توسط این قطعات حفظ می‌شود پس سطح کیفیت و مقاومت آنها دیگر پارامتری است که به هنگام خرید باید آن را در نظر داشته باشید.

هم اکنون در مجموعه ایران برودت بهترین انواع پروفیل های ساندویچ پانل عرضه می شوند. با خرید بهترین پروفیل ها از این مجموعه حتی به بهترین قیمت پروفیل ساندویچ پانل نیز دسترسی دارید.

جهت خرید پروفیل ساندویچ پانل تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

قیمت پروفیل ساندویچ پانل

یکی از نکاتی که برای خرید پروفیل ساندویچ پانل مد نظر قرار می‌گیرد قیمت است. در واقع قیمت پروفیل ساندویچ پانل به عنوان مهمترین پارامتری است که با در نظر قرار دادن مشخصات پروفیل ها تعیین می‌گردد. عرض و ارتفاع این پروفیل ها مهمترین نکته و تاثیر گذار در قیمت آن ها خواهد بود.

اما ضخامت و جنس ورق های این پنل ها چگونه است؟ هرچه ضخامت بیشتر قطعاً قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. جنس ورق ها نیز بایستی از یک متریال مقاوم انتخاب شود که این مسئله نیز قیمت را بالاتر خواهد بود. برند ساندویچ پانل ها اصلی ترین پارامتر تاثیر گذار روی قیمت این محصول است. توجه داشته باشید که این پروفیل ها از نظر شکل ظاهری انواع مختلفی دارند و این شکل ظاهری نیز تاثیرات بسیار زیادی روی قیمت محصول خواهد داشت.

نکته مهم این است که شاید شما بپرسید دلیل بالا بودن ضخامت ساندویچ پانل که روی قیمت تاثیر می گذارد چیست؟ دقت کنید که هرچه ضخامت بیشتر باشد مقاومت و استحکام سازه نیز به همان اندازه افزایش پیدا میکند. به قیمت های مقرون به صرفه این محصول هم اکنون در مجموعه ایران برودت به روش اینترنتی دسترسی دارید.

بیشتر بخوانید: حمل و نقل ساندویچ پانل

پروفیل ساندویچ پانل

یکی از مصالح ساختمانی جدید که برای ساخت سازه نقش مهمی دارد پروفیل ساندویچ پانل است. این پروفیل ها به عنوان مهمترین اجزای مورد استفاده در نصب و زیرسازی ساندویچ پانل ها خواهد بود. در واقع در کنار ساندویچ پانل از این پروفیل های مخصوص استفاده می کنند که خود دارای انواع مختلفی هستند. خرید پروفیل ساندویچ پانل باید با رعایت نکات بسیار مهمی صورت بگیرد و در این صورت به بهترین پروفیل ها دسترسی پیدا می‌کنید.

این قطعات برای بخش چسبیده و به منظور اتصال پانل‌ها به یکدیگر هستند. البته پروفیل‌ها را به دو دسته صنعتی و ساختمانی طبقه بندی کرده اند و معمولاً قیمت پروفیل ساندویچ پانل نیز با تغییرات بسیاری روانه بازار می‌شود. به طور کلی در مدل های مختلف این پروفیل ها قیمت های متنوعی دارند. امروزه از پروفیل ها حتی برای کاربردهای متنوع دیگری نیز می توان استفاده نمود.

برای حصارکشی زمین، نرده کشی قسمت های اطراف دیوار، پیاده‌روها و برای تولید نرده های فلزی یا درب و پنجره نیز این محصولات مورد استفاده قرار می گیرند. حتی برای قسمت پوشش سخت و پایه میز و صندلی نیز این پروفیل ها نقش مهمی ایفا می‌کنند. بیشترین کاربرد را پروفیل ها با مقاومت بالا در ساخت سوله، ناودانی ها و همچنین نبشی دارند‌.

پروفیلهای ساندویچ پانل ساندویچ به گونه ای هستند که در صورت به کارگیری آنها در کنار ساندویچ پانل ها باعث افزایش ضخامت و در نتیجه مقاومت آنها خواهد شد. به طور کلی برای حفظ تعادل و همچنین مقاومت سازه نقش مهمی ایفا می کنند. توجه داشته باشید که خرید پروفیل ساندویچ پانل نیز بایستی با رعایت نکاتی چون توجه به ابعاد، هدف ساخت سازه و پارامترهای بسیار دیگری انتخاب شود.

محصول مرتبط: قیمت یخچال فروشگاهی

خرید پروفیل ساندویچ پانل

خرید پروفیل ساندویچ پانل

انواع پروفیل ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها از نظر شکل ظاهری دارای تنوع بسیار زیادی هستند. زمانی که شما برای خرید پروفیل ساندویچ پانل به یک مجموعه مراجعه می کنید باید بر اساس نوع نیاز خود این محصول را در شکل ظاهری مناسب جدا از مشخصات خاص محصول انتخاب نمایید. شاید اکنون دغدغه قیمت پروفیل ساندویچ پانل را داشته باشید اما ابتدا از نظر شکل ظاهری این محصول را به تناسب نوع کاربرد و میزان مقاومت و مزایای پروفیل ساندویچ پانل ها انتخاب کنید.

پروفیل ساندویچ پانل F شکل

پروفیل ساندویچ پانل F شکل نمونه‌ای از انواع پروفیل ساندویچ پانل بسیار پرکاربرد است. این مدل ها به شکل کشویی طراحی شده‌اند و از دو قسمت پایه و روکش تشکیل می شوند. قبل از اینکه اقدام به نصب ساندویچ پانل کنید ابتدا بایستی بخش پایه و در نتیجه کاور این پروفیل ها نصب شده باشند. بیشتر برای تولید انواع درب و پنجره از این پروفیل های اف شکل میتوان استفاده نمود. قیمت پروفیل ساندویچ پانل در مدلهای اف شکل ارزانتر از دیگر انواع مدل ها می باشد.

پروفیل ساندویچ پانل H شکل

پروفیل ساندویچ پانل H شکل به عنوان دیگر پروفیل کاربردی در بازار محسوب میشود. اگر قصد خرید پروفیل ساندویچ پانل بسیار کاربردی برای ساخت سازه دارید میتوانید پروفیلهای اچ شکل را انتخاب نمایید. این دسته از پروفیل ها نیز از دو قسمت روکش و پایه تشکیل می شود. به منظور متصل کردن ساندویچ پانل عمودی به ساندویچ پانل افقی می توان از این پروفیل ها استفاده نمود.

بیشتر بدانید: انواع چیلر

خرید پروفیل ساندویچ پانل

پروفیل ساندویچ پانل V شکل

پروفیل ساندویچ پانل V شکل نمونه خاص و بسیار پرکاربرد است. در واقع بین انواع ساندویچ پانل ها مدل های v شکل آنها بیشتر مطرح است. این پروفیل ها نیز از دوقسمت پایه و روکش تولید شده و برای اتصال قسمت های لبه دیوار و یا کنج سقف می توان از آنها استفاده کرد. برای نصب پروفیل های ویژه باید قسمت پایه در ابتدا روی کار متصل و در نتیجه روکش روی آن پوشش داده شود. همچنین لبه آن‌ها زاویه قائم با یکدیگر خواهند ساخت.