اتاق پیش سرد کشتارگاه

آیا میدانید منظور از اتاق پیش سرد کشتارگاه چیست؟ از این اتاق های مخصوص به چه منظوری استفاده می کنند؟ آیا با انواع مدلهای مختلف این اتاق ها آشنایی دارید؟ در کشتارگاه ها دام هایی نظیر گاو، گوسفند یا بره جهت مصرف گوشت ذبح می شود. قطعاً که این گوشت باید در یک محیط مناسب با دما و رطوبت استاندارد ای نگهداری شود.

تکنولوژی روز به اندازه‌ای پیشرفت داشته که شاهد روی کار آمدن تجهیزات نسل جدیدی نظیر سردخانه های قدرتمند هستیم. این اتاقک های مخصوص نیز یکی از چندین مدل سردخانه آماده کاربردی در کشتارگاه ها می باشند. ایران برودت به عنوان بزرگترین توزیع کننده انواع سردخانه در ادامه توضیحات مفیدتری را در اختیار شما کاربران عزیز قرار خواهد داد.

جهت خرید اتاق پیش سرد کشتارگاه تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

خرید اتاق پیش سرد کشتارگاه

اتاق پیش سرد کشتارگاه اتاق های مخصوصی هستند که در ظرفیت و ابعاد استانداردی آنها را طراحی می‌کنند. این اتاقک ها تنها مخصوص کشتارگاه ها هستند چرا که پس از ذبح دام برای قرار دادن گوشت یا لاشه از این اتاق ها استفاده خواهند نمود. داشتن اطلاعات لازم در رابطه با این اتاق ها به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. چنانچه قصد خرید اتاق پیش سرد کشتارگاه را دارید همین حالا از این فرصت پیش روی خود استفاده کنید.

چرا که ایران برودت تنها مجموعه معتبری است که بهترین اتاق های پیش سردرد و کشتار را با کیفیت فوق العاده عالی به تولید می‌رساند. البته تنها کیفیت نیست که مورد توجه مشتریان قرار دارد، بلکه این مجموعه تمامی اتاق های پیش سرد را با قدرت تکنولوژی جدیدتر و پیشرفته تر روانه بازار کرده است.

مهمتر از همه با وجود مشکلات اقتصادی کنونی کشور همه ما به دنبال مناسب ترین قیمت هستیم. قیمت اتاق پیش سرد کشتارگاه در این مجموعه کاملا رقابتی است. برای اطمینان از کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه تنها باید به بررسی مشخصات و همچنین مقایسه قیمت به روش آنلاین بپردازید.

قیمت اتاق پیش سرد کشتارگاه

همانگونه که اشاره شد، اتاق پیش سرد کشتارگاه در ایران برودت با قیمت باورنکردنی توزیع می‌شود. اما بد نیست بدانید که این قیمت بر اساس ارزش واقعی این دستگاه است. سطح کیفیت و قدرت عملکرد روی قیمت اتاق پیش سرد کشتارگاه تاثیر بسیار زیادی دارد.

اما اگر به دنبال یک مرکز خرید هستید که قیمت های آن مقرون به صرفه تر باشد ایران برودت میزبان شما عزیزان است. برای خرید اتاق پیش سرد کشتارگاه از ایران برودت می توانید در هر ساعت از شبانه روز به راحتی و با دسترسی اینترنتی و راحت اقدام کنید.

اتاق پیش سرد کشتارگاه

اتاق پیش سرد کشتارگاه

گوشت یکی از مهمترین مواد غذایی ما انسانها محسوب می شود. حال اینکه برای جلوگیری از فاسد شدن و افزایش نگهداری طولانی مدت گوشت از سردخانه های مخصوصی برای آنها استفاده می کنند. قطعا که در کشتارگاه ها نیاز به سردخانه های بسیار مخصوصی برای نگهداری گوشت است.

این سردخانه ها را با نام اتاق پیش سرد کشتارگاه میشناسند. در واقع در کشتارگاه ها بلافاصله پس از سر بریدن دام بایستی گوشت در یک دمای استاندارد و خنکی قرار بگیرد.

 البته برای جلوگیری از فاسد شدن گوشت و همچنین آلوده شدن نیز به مدت ۱۰ ساعت این گوش در دمای کمتر از مثبت ۱۰ درجه سلسیوس قرار داده می‌شود. حال به همین منظور منظور اتاق های پیش سردکن مخصوصی برای کشتارگاه‌ها طراحی کرده‌اند. خرید اتاق پیش سرد کشتارگاه برای جلوگیری از فاسد شدن گوشت، تغییر رنگ و حتی بوی آن است. در واقع استفاده از این اتاق ها یک روش مناسب برای خنک کردن گوشت و نگهداری از آن می‌باشد.

حال اینکه دمای هوای این اتاق ها نزدیک به صفر درجه است: در واقع از -۱ درجه کمتر نخواهد شد. چرا که این لاشه ها نباید یخ بزنند. قیمت اتاق پیش سرد کشتارگاه نیز به پارامترهای بسیار زیادی بستگی دارد. اما به طور کلی این اتاقک ها برای لاشه گاو، گوسفند بز و غیره استفاده می شوند. از این سردخانه ها برای نگهداری گوشت بلافاصله پس از ذبح استفاده می کنند. این اتاقک ها رشد و تکثیر عوامل میکروبی را به شدت کاهش می دهند.

همچنین زمانی که لاشه در این اتاقک ها قرار می گیرد امکان آلوده شدن آن نیز به حداقل می رسد. چرا که اگر لاشه ها در محیط قرار گرفته شوند، قطعاً گوشت آلوده شده و این آلودگی ها منجر به بروز بیماری هایی در بدن ما انسانها خواهند شد. همچنین می‌تواند باعث فاسد شدن گوشت نیز شود.

محصول مرتبط: پروفیل ساندویچ پانل

انواع اتاق پیش سرد کشتارگاه

اتاق پیش سرد کشتارگاه شامل اتاقک های مخصوصی است که بلافاصله پس از ذبح لاشه از آنها استفاده می کنند. قطعاً که با کمک این اتاقک ها نگهداری از گوشت کار راحتی است: همچنین دما و رطوبت مناسب برای ماندگاری لاشه نیز تامین می گردد. ناگفته نماند که این اتاق‌ها عایق رطوبتی حرارتی بسیار مناسبی هستند.

 از مهمترین مزایای خرید اتاق پیش سرد کشتارگاه جلوگیری از بروز بیماری‌های بسیار زیادی با عدم آلوده شدن لاشه است. اما قیمت اتاق پیش سرد کشتارگاه به مدل های مختلف و مشخصات آنها بستگی دارد. برای استفاده از این اتاق‌ها نیز شرایط خاصی است. معمولاً دمای هوا در برخی از این اتاق ها بایستی به این سر تا -۱ درجه باشد: همچنین هوا باید به صورت یکسان در بین تمامی لاشه ها جریان پیدا کند.

اتاق پیش سرد کشتارگاه

اتاق پیش سرد صنعتی

مدل های صنعتی یکی از کاربردی‌ترین اتاقک های پیش سرد کشتارگاه هستند. این سردخانه ها در حجم و ظرفیت های زیادی برای نگهداری گوشت با حجم زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع گوشت نگهداری شده در این سردخانه بیشتر از ۵ هزار تن است. مدل های صنعتی معمولاً هم برای نگهداری طولانی مدت و هم نگهداری کوتاه مدت لاشه مورد استفاده قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: خرید یخچال فروشگاهی

اتاق پیش سرد متحرک

مدل های متحرک همانگونه که از نام آنها پیداست شامل سردخانه های هستند که قابلیت جابجایی دارند. از این مدل سردخانه ها برای جابجایی گوشت به شهرهای مختلف استفاده می کنند.

اتاق سردخانه کانتینری

سردخانه های کانتینری یکی از مدل های بسیار مطرح است که در تمامی مراکز صنعتی و تجاری از آنها استفاده می شود.

اتاق پیش سرد کشتارگاه مدل کوچک

اتاق پیش سرد کشتارگاه در مدل های کوچک نیز وجود دارد. این سردخانه‌ها ظرفیت و حجم بسیار کمی داشته و به همین منظور برای نگهداری لاشه با ظرفیت کم از آنها استفاده می‌کنند. این مدل سردخانه ها قابلیت نگهداری لاشه برای مدت زمان طولانی را خواهند داشت.