با نکات و راهنمای خرید فریزر صنعتی آشنا هستید؟ می ‌دانید یک فریزر صنعتی مناسب و باکیفیت چه مزیت هایی دارد؟ فریزرها مهمترین دستگاه های مورد استفاده در صنایع هستند. این دستگاه ها برای منجمد کردن بسیاری از مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرند، حال اینکه فریزرها انواع مختلفی دارند و آنچه باعث به دست آوردن یک دستگاه با کیفیت می شود توجه به راهنمای خرید فریزر صنعتی است. برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در ادامه توضیحات کامل تری را ارائه می دهیم.

انواع فریزر صنعتی

فریزر صنعتی یکی از انواع یخچال های بسیار مطرح در صنایع هستند‌. این نوع کاربردی ترین فریزر صنعتی به عنوان یک وسیله سرمایشی و یخ ساز با قابلیت ‌های بسیار ایده آلی روانه بازار می شوند. طراحی ساختاری و قدرت تکنولوژی فریزرها به گونه ای است که تا منفی ۲۰ درجه می توان دمای آن را کاهش داد.

این مدل یخچال ها را برای تمامی صنایع غذاسازی، داروسازی، دامپروری و غیره می توان مورد استفاده قرار داد. تنوع فریزرهای صنعتی بسیار زیاد است و با در نظر قرار دادن مشخصات مختلف می توان آن ها را تقسیم بندی نمود. توجه به تمامی مشخصات می ‌تواند به عنوان راهنمای خرید فریزر صنعتی برای شما مشتریان باشد تا به هنگام خرید بهترین انتخاب را انجام دهید.

فریزر صنعتی میز کاری

فریزر میز کاری نمونه ای از انواع فریزرهای صنعتی شناخته می شود که معمولا در اکثر آشپزخانه های صنعتی این نوع فریزر موجود است. بیشتر مراکزی که با کمبود فضا مواجه هستند می توانند از مدل های میز کاری در ابعاد مختلف به تناسب فضای مورد نظر استفاده نمایند.

همچنین میز کار استیل که فضای کمی اشغال می کند می ‌تواند به عنوان یک میز کار در دسترس قرار بگیرد که هم این خود یک مزیت مهم برای این مدل فریزرها به شمار می رود. مدل های میز کاری در قسمت بیرون خود مجهز به یک مخزن سینی شکلی هستند که آب و مایعات داخل یخچال در داخل آن ها قرار می گیرد. توجه به مشخصات این یخچال ها همگی به عنوان راهنمای خرید فریزر صنعتی به شمار می رود و برای تجربه خرید موفق به شما کمک خواهد کرد.

راهنمای خرید فریزر صنعتی

راهنمای خرید فریزر صنعتی

فریزر صنعتی ایستاده

یخچال های صنعتی ایستاده یکی از انواع مدل های بسیار مطرح و پرطرفداری هستند که به صورت عمودی طراحی می شوند. این مدل یخچال ها بر اساس سایز بندی تنوع بسیار زیادی دارند و شما می توانید متناسب با فضای موجود آن ها را به صورت تک درب، دو درب، سه درب و حتی بیشتر خریداری کنید.

برخی از مدل های این نوع یخچال ها مجهز به درب شیشه ای هستند که دو جداره بوده و از جنس سکوریت نشکن می باشند. معمولاً مدل های درب شیشه ای برای قنادی ها بهترین گزینه هستند و جنس درب این مدل یخچال ها می تواند حتی از فولاد ضد زنگ نیز باشد. که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و خراش دارد. همین مقاومت بالای جنس درب یخچال های صنعتی ایستاده باعث صرفه جویی در میزان مصرف انرژی، ورود گرد و خاک همچنین طول عمر بالای یخچال می شود.

مدل های شیشه ای به شما این امکان را می دهد تا تمام مواد غذایی داخل یخچال را به راحتی مشاهده کنید. در مدل های دو یا سه درب مزیت های بسیار زیادی وجود دارد که همین نحوه باز و بسته شدن درب که در بسیاری از مدل ها به صورت کشویی است که به عنوان قابلیت مهم آن ها به شمار می رود. این روش باز و بسته کردن درب یخچال باعث می شود. تا میزان مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش پیدا کند و این ها تمام نکاتی هستند که شما بایستی به عنوان راهنمای خرید فریزر صنعتی از تک تک آن ها بهره ببرید.

این مدل یخچال که آن ها را با نام یخچال های عمودی نیز می شناسند مناسب استفاده برای تمامی فروشگاه ‌های مواد غذایی هستند و به عنوان یک ویترین مناسب برای تمام مواد غذایی خود می توانید از طرح های مختلف آن استفاده کنید. توجه داشته باشید که تنظیمات مختلف یخچال به راحتی قابلیت کنترل دارند و شما می توانید دمای هر یک از قسمت های مختلف و حتی ارتفاع کشوها را به راحتی تنظیم نمایید.

پربازدیدها: ترموستات یخچال چیست

یخچال صنعتی کابینتی

یخچال های کابینتی یا صندوقی نمونه دیگری از انواع فریزر های صنعتی شناخته می شوند. این مدل یخچال همانگونه که از نام آن پیداست به صورت کابینت یا صندوقی طراحی می شوند و معمولا فاقد قفسه کشور می باشند. مدل های صندوقی به دلیل نداشتن قفسه و کشو همانند دیگر مدل یخچال های صنعتی فضای کافی برای قرار دادن مواد غذای مختلف را نخواهند داشت.

این مدل یخچال ها نیز با درب های مختلف شیشه ای و فلزی طراحی می شوند. و معمولاً در مدل های استیل مقاومت بسیار زیادی دارند‌. اما در مدل های شیشه ای نیز که دو جداره هستند با کیفیت عالی طراحی می شوند. و در برابر شرایط مختلف از خود مقاومت بالایی نشان خواهند داد. این مدل از یخچال های صنعتی نیز با تعداد درب های مختلف از ۲ تا ۹ درب طراحی می شود.

معمولا مدل های درب شیشه ای آن را به عنوان یخچال ویترینی نیز می شناسند که ارتفاع کمی را نسبت به مدل های ایستاده دارد. در تمامی رستوران ها، فروشگاه ها، قنادی ها، فست فودها، آشپزخانه و غیره به منظور استفاده برای انواع گوشت منجمد و برخی از نوشیدنی ها بستنی و غیره مورد استفاده قرار می دهند. مدت زیادی است که فریزر صنعتی در مدل های مختلف وارد بازار شده است و از گذشته تاکنون شاهد تغییرات بسیار زیاد این یخچال ها از لحاظ ساختار، عملکرد و قابلیت های موجود هستیم.

معمولاً مدل های نسل جدید با قابلیت بهتری روانه بازار می شوند که به سبب تکنولوژی روز اگر انتظار زیادی است فریزر صنعتی دارید، باید به سراغ مدل های پیشرفته نسل جدید بروید که قابلیت های بیشتری دارند. نسل جدید انواع فریزرهای صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که که تمامی قابلیت ها و قسمت های مختلف آن ها به راحتی قابل تنظیم است. تمامی این پارامترها را به عنوان راهنمای خرید فریزر صنعتی به خاطر بسپارید.

راهنمای خرید فریزر صنعتی

راهنمای خرید فریزر صنعتی

راهنمای خرید فریزر صنعتی

فریزرهای صنعتی به عنوان یخچال های جدیدی هستند که برای انواع مواد پروتئینی، غذایی، نوشیدنی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. این فریزرها در ابعاد مختلف و با اشکال متنوع طراحی می شود که با حفظ دمای داخلی مواد غذایی را به صورت سالم و تازه نگه داری می کند.

این فریزرها انواع مختلفی دارند و مشخصات و نوع کاربرد هر یک با دیگری متفاوت خواهد بود. راهنمای خرید فریزر صنعتی به شما کمک می‌ کند تا بتوانید بهترین مدل یخچال های صنعتی را متناسب با نوع کاربرد خود انتخاب نمایید. برخی از این نکات مهم عبارتند از:

  • مهمترین نکته‌ای که به عنوان راهنمایی خرید فریزر صنعتی باید توجه ویژه ‌ای به آن کرد، نوع مدل فریزر است. شما باید این نکته را در نظر داشته باشید. که فریزرهای صنعتی با در نظر قرار دادن تمامی ویژگی ها و مشخصات به انواع مختلفی تقسیم می ‌شوند. که قطعاً بر اساس نوع کاربرد و نوع مواد غذایی، ابعاد، شکل، برند و غیره است. تمامی این پارامترها بایستی همگی مورد توجه قرار بگیرند. و در نتیجه بتوان با رعایت تمامی نکات یک انتخاب درست انجام داد.
  • مهمترین پارامتری که می تواند به عنوان راهنمای خرید فریزر صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد، توجه به میزان فضای اشغالی یخچال است. شما باید به فضای مورد نظر که قرار است یخچال را در آن محل جای دهید توجه کرده و بر حسب همان فضا یک مدل مناسب را خریداری کنید.
  • دیگر پارامتر مهمی که باید برای خرید فریزر صنعتی حائز اهمیت قرار بگیرد، میزان قابلیت ها و قدرت فریزر صنعتی خواهد بود. معمولا نسل های جدید فریزرهای صنعتی با قابلیت های بسیار جدید تر و قدرت بیشتری روانی بازار می شوند.
  • قیمت دیگر پارامتر بسیار مهمی است که از نکات اصلی خرید لذت بخش به شمار می رود. زمانی که شما برای خرید فریزر صنعتی به فروشگاهی مراجعه می کنید، در وهله اول باید میزان بودجه خود را در نظر داشته باشید.

نتیجه

توجه به راهنمای خرید فریزر صنعتی به شما کمک می‌ کند. تا بهترین یخچال فریزر را با رعایت اصول و استانداردها متناسب با شرایط و نوع نیاز خود خریداری کنید. فریزرهای صنعتی یکی از پرکاربردترین و ضروری ترین دستگاه های مورد نیاز در بسیاری از صنایع هستند. از این نوع یخچال ها به منظور منجمد کردن و همچنین افزایش طول عمر بسیاری از مواد غذایی استفاده می کنند.

فریزرها چنانچه با رعایت پارامترهای مهمی خریداری شوند. و همچنین هنگام نگهداری از آن ها به نکات بسیار زیادی توجه کنید.قطعا طول عمر زیادی خواهند داشت. اکنون اگر قصد خرید بهترین فریزر صنعتی را دارید که قیمت مناسبی هم داشته باشد. می توانید با مشاوران مرکز فروش ایران برودت تماس حاصل فرمایید. این شرکت بهترین فریزرهای صنعتی را با قیمت باور نکردنی و به صورت آنلاین توزیع می کند.