فریزر تک درب ایستاده 60 سانتی F-601

 

جهت استعلام قیمت فریزر تک درب ایستاده 60 سانتی F-601 تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

مشخصات محصول فریزر تک درب ایستاده 60 سانتی F-601

ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع) 62*52*185
ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع) 51*45*158
حجم خالص (لیتر) 300
حجم ناخالص (لیتر) 370
رنج دمایی 0 ~+5
550
گنجایش با قوطی 1500 میلی لیتری 78
نوع شیشه دو جداره حاوی گاز آرگون
نوع گاز میرد R134a
ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک
ردیف انرژی A
توان مصرفی (W) 250
مصرف انرژی (kW/24h) 3.56
وزن خالص (Kg) 81
وزن ناخالص (Kg) 86
گنجایش برای کانتینر 20 فوت 27
گنجایش برای کانتینر 40 فوت 54
تعداد طبقات/ظروف 5
سایر مشخصات فنی کندانسورو اواپراتور دارای فن _ طبقات قابل تنظیم _ ترموستات دیجیتال _ دستگیره درب مخفی _ کلیدفن داخل _ بدون برفک
LED داخل کابین
نوع ترموستات کنترلر هوشمند SM 612
20
قابلیت ها نصب برچسب با طرح دلخواه مشتری _ سیستم Save Energy _ جهت مصارف غیر تبلیغاتی

خرید فریزر تک درب ایستاده

فریزرهای تک درب ایستاده یکی از انواع فریزر فروشگاهی  هستند که هم اکنون در بازار سطح فروش بسیار بالایی دارند. دلیل بالا بودن سطح خرید فریزر تک درب ایستاده به سبب مزیت های فراوانی است که دارد. حال اینکه این مزیت ها همگی روی قیمت فریزر تک درب ایستاده نیز تاثیرگذار خواهد بود. اگر به دنبال بهترین مرکز فروش هستید که بهترین فریزرهای تک درب با کیفیت فوق العاده عالی به فروش برساند، ایران برودت یکی از مراکز فروش ایده آل برای شما خواهد بود.

پربازدیدها: یخچال تک درب ایستاده 70 سانتی R-701

شما با خرید از این مجموعه علیرغم اینکه به بهترین کیفیت و قیمت ممکن دسترسی پیدا می کنید، حتی می توانید به ساده ترین شکل ممکن به محصولات این مجموعه دسترسی پیدا کرده و آن ها را خریداری نمایید. چرا که ایران برودت مدتهاست به عنوان یک مرکز فروش اینترنتی محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه می کند.

خرید آنلاین از این مجموعه دارای مزیت های بسیار زیادی است. به عنوان مثال، شما می توانید به تنوع بسیار زیادی از انواع فریزرهای این مجموعه دسترسی پیدا کنید و در نتیجه حق انتخاب بیشتری برای خرید خواهید داشت. همچنین می توانید متناسب با نوع نیاز خود یک فریزر را با مشخصات ایده‌ آلی انتخاب نمایید.

فریزر تک درب ایستاده 60 سانتی F-601

قیمت فریزر تک درب ایستاده

فریزرهای تک درب ایستاده یکی از فریزر های جمع و جور به نسبت فریزرهای چند درب و حتی مدل های دیگر این محصول می باشد. به همین منظور نیز قیمت فریزر تک درب ایستاده نسبت به دیگر مدل ها مقرون به صرفه تر خواهد بود.

حال اینکه پارامترهای بسیار زیادی روی این قیمت تاثیر گذار هستند به عنوان مثال شرکت سازنده، جنس، قطعات مورد استفاده، دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید، استانداردها، قابلیت ها و غیره همگی پارامترهایی هستند که برای تعیین قیمت این محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

ایران برودت یکی از مراکز فروشی است که بهترین فریزرهای تک درب مدل ایستاده را با کیفیت ایده آل و قیمت مناسب به دست مشتری می رساند. برای خرید فریزر تک درب ایستاده می توانید همین حالا بدون هیچ واسطه ای از طریق مشاورین فروش این مجموعه اقدام نمایید.

محصول مرتبط:‌ یخچال کافه تک درب

ساختار فریزر های تک درب ایستاده

فریزر ها یکی از انواع محصولات بسیار پرکاربرد به منظور افزایش طول عمر مواد فاسد شدن با حفظ دمای انجماد آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه انواع بسیار مختلفی دارد که تنوع آن با در نظر قرار دادن بسیاری از پارامترها انتخاب می شود. اگر بخواهیم به یکی از انواع پرکاربرد فریزرهای موجود در بازار اشاره کنیم، می توان فریزرهای ایستاده را نام برد.

فریزر ایستاده  یکی از انواع فریزرهای صنعتی به شمار می ‌رود که جزو پرطرفدارترین فریزرهای صنعتی به شمار می‌ رود و معمولاً در تمامی فروشگاه ها می توان از آن به منظور استفاده برای انواع مواد پروتئینی، لبنیاتی و غیره استفاده نمود. این نوع فریزرها خود بر اساس تعداد درب بین ۱ تا ۶ در تقسیم بندی می شوند.

معمولاً فریزرهای تک درب ایستاده به سبب این که فضای کمتری را اشغال می کنند، مناسب استفاده برای هایپر مارکت، سوپرمارکت و فروشگاه های کوچک هستند. قیمت فریزر تک درب ایستاده نیز نسبت به مدل های دیگر مقرون به صرفه می باشد.

به هنگام خرید فریزر تک درب ایستاده بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که شاید ابعاد در بین فریزرها مختلف باشد. به عنوان مثال می ‌توان فریزرهای ترک درب را با عرض ،۶۰ ۶۵،۷۰ خریداری نمود. این فریزر ها مشابه یخچال های ایستاده صنعتی هستند که فریزرهای تک در مناسب استفاده سوپرمارکت و هایپرمارکت ها می باشد. در واقع این نوع فریزرها را به نام فریزرهای ویترینی نیز می شناسند که معمولاً جنس بدنه آن ها استیل بوده و در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی دارند.

مهمترین مزیت این فریزر ها اشغال فضای کم است و به همین منظور می‌ توان برای مراکز کوچک از این نوع فریزر ها استفاده نمود. عایق بندی فریزرهای تک درب با تزریق فوم پلی اورتان می باشد که مانع از اتلاف انرژی و همچنین ورود آلودگی به داخل فریزر خواهد شد. فریزرهای تک درخت را بیشتر به صورت لولایی طراحی می کنند.

مزایا و مشخصات فریزر تک در ایستاده

همانگونه که اشاره شد، فریزرهای تک درب یکی از انواع فریزر های بسیار پرکاربرد در سوپر مارکت ها و یا هایپرمارکت ها هستند. این نوع فریزرها دارای یک درب جهت باز و بسته کردن می باشد که تنها به صورت لولایی امکان باز و بسته شدن آن ها وجود دارد. این نوع محصول پرفروش را می توان برای فروشگاه ها، رستوران ها، هتل ها و غیره استفاده نمود. بیشترین کاربرد فریزرهای تک درب ایستاده برای نگهداری مواد غذایی فاسد شدنی همانند گوشت، سبزیجات، مواد پروتئینی و غیره می باشد.

این فریزرها هم اکنون در بازار سطح فروش بسیار بالایی دارند؛ چرا که دارای مزایای بسیار زیاد هستند. البته مشخصات این محصول نیز می ‌تواند به عنوان مزیت های مهم آن بر شمرده شود. بالا بودن سطح خرید فریزر تک درب ایستاده به سبب همین مزایا و مشخصاتی است که دارد. برخی از مزایای این نوع فریزر عبارتند از:

  • جنس بدنه این فریزر ها از استیل است و به همین منظور در برابر مقاومت ضربه خراش زنگ زدگی مقاومت بسیار بالایی دارد.
  • این فریزر ها دارای عایق بندی بسیار مناسبی هستند که مانع از اتلاف انرژی و همچنین ورود گرد و غبار به داخل فریزر ها می شود.
  • سیستم نوفراست دیگر مزیت این نوع یخچال ها به شمار می رود.
  • در به این نوع فریزر ها معمولاً از جنس شیشه های دوجداره نشکن است.
  • این فریزر ها مجهز به نشانگر دما هستند و همچنین یک متر ترموستات دیجیتالی در آن ها وجود دارد.
  • داشتن تعداد طبقات مختلف از دیگر مزیت های این نوع فریزرها به شمار می رود.
  • معمولا این فریزرهای چرخدار مجهز به پایه های چرخ دار هستند که جهت جابجایی آنها تعبیه شده‌اند.
  • کاربردهای متفاوت از جمله مزیت‌ های این نوع فریزر به شمار می رود که معمولاً می توان از آن ها برای قصابی ها، قنادی ها، سوپرمارکت ها، هایپر مارک ها و غیره مورد استفاده قرار نمود.
  • مناسب بودن قیمت فریزر ایستاده و کیفیت خرید فریزر تک درب ایستاده دیگر مزایای آن هستند.

انواع فریزر تک درب ایستاده

فریزرهای تک درب ایستاده را می ‌توان به عنوان ایده آل ترین فریزرهایی برشمرد که مجهز به یک درب هستند که به صورت لولایی باز و بسته می شود. این نوع فریزرها دارای مزیت های بسیار زیادی هستند که مهمترین آن ها بدنه مقاوم و عملکرد عالی آن ها خواهد بود. این فریزرها محبوبیت بسیار زیادی دارند و دلیل بالا بودن سطح خرید فریزر تک درب ایستاده برای مشتریانِ می ‌تواند در دیدگاه های متفاوتی مورد بررسی قرار بگیرد.

ممکن است برخی به دلیل مناسب بودن قیمت فریزر تک درب ایستاده و برخی نیز به سبب کیفیت عالی آن را انتخاب و خریداری نمایند. این نوع فریزرها را بر اساس ابعاد درب می توان به چند نوع تقسیم نمود. قطعاً قیمت فریزر تک درب ایستاده در هر یک از مدل های آن در ابعاد مختلف متفاوت خواهد بود و بی شک ابعاد بزرگتر آن قیمت بالاتری دارند.

  • فریزر تک ضرب ایستاده ۶۰ سانتی یکی از انواع فریزر های تک درب است که ابعاد آن ۶۰×۶۰×۲۰۰ می باشد. معمولاً میزان دمای برودت در این مدل منفی ۱۴ تا منفی ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود. این دستگاه مجهز به پایه های تنظیم ارتفاع بوده و نوع ورق داخلی آن از جنس پلاستیک abs می باشد. یکی از مزایایی مهمی که این نوع فریزر ها دارند، چراغ ال ای دی است که در داخل آنها تعبیه شده و برق مصرفی آن ۲۲۰ ولت ۵۰ هرتز خواخد بود.
  • فریزرهای ۶۵ سانتی تک درب ایستاده نیز نمونه دیگری از انواع فریزر های تک درب هستند که میزان دمای برودت در آن ها منفی ۱۴ تا منفی ۲۵ بوده و پایه تنظیم ارتفاع نیز دارند. ابعاد این فریزر ۶۵×۶۵×۲۰۰ است. نوع ورق داخلی این مدل نیز از پلاستیک abs و مجهز به چراغ ال ای دی ترانس آلومینیومی ۱۲ ولت می باشد. نوع گاز مبرد در این فریزرها آر ۱۳۴ بوده و مجهز به ترموستات دیجیتالی هستند.

پر فروش ترین فریزر ایستاده تک درب

  • نمونه دیگری از فریزرهای ایستاده تک در مدل ۷۰ سانتی آن است که با ابعاد ۷۰×۷۰×۲۰۰ به تولید می ‌رسد. جنس بدنه این نوع فریزر از گالوانیزه بوده و عایق بندی آن نیز تزریق فوم می باشد. میزان دمای کاری فریزرهای تک درب ۷۰ سانتی، منفی ۲۲ است و معمولاً نوع ترموستات آن ها دیجیتالی خواهد بود.

فریزر تک درب ایستاده 60 سانتی F-601

فریزر تک درب ایستاده 60 سانتی F-601 سری اوربانو دارای ظرفیت مفید و بهینه است و این مورد جهت مصارف فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است. و از جمله نقط قوت محصول، دریافت رده انرژی A می باشد.

محصولات خانواده اروانو تماما دارای عایق بندی فوم پلی اورتان است که توسط دستگاه های اتوماتیک تزریق می شوند.

***این فریزر تمام اوتمات و هوشمند است. همچنین دارای چرخ می باشد و از سیستم روشنایی برخوردار است.***