جهت استعلام قیمت و خرید فریزر هوشمند تک درب ایستاده تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

فریزر هوشمند تک درب ایستاده 70 سانتی F-701

فریزر هوشمند تک درب ایستاده 70 سانتی F-701 سری اوربانو با ظرفیت مناسب می باشد. و این یخچال برای استفاده تجاری عالی و به خوبی جواب می دهد. و البته مناسب فروشگاه ها نیز میباشد. و از دیگر مزیت های این محصول، دریافت رده انرژی A است.

فرآیند توزیع هوای یکدست و مناسب در این یخچال فروشگاهی باعث می شود کل  نقاط فضا دارای دمای یکسان شود. که این ویژگی سبب نگهداری و اطمینان از مواد غذایی مجود در یخچال می باشد.

ازجمله نکات برجسته فریزر هوشمند تک درب ایستاده 70 سانتی F-701 سری اوربانو بهره گیری از شیشه های سکوریت است و همراه با  گاز عایق آرگون است. که سبب می شود هدر رفت دما به کمترین حد خود می رسد.

***این فریزر تمام اوتمات و هوشمند است. همچنین دارای چرخ می باشد و از سیستم روشنایی برخوردار است.***

مشخصات محصول

ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع) 62*52*185
ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع) 51*45*158
حجم خالص (لیتر) 300
حجم ناخالص (لیتر) 370
رنج دمایی 0 ~+5
550
گنجایش با قوطی 1500 میلی لیتری 78
نوع شیشه دو جداره حاوی گاز آرگون
نوع گاز میرد R134a
ورق گالوانیزه با پوشش رنگ الکتروستاتیک
ردیف انرژی A
توان مصرفی (W) 250
مصرف انرژی (kW/24h) 3.56
وزن خالص (Kg) 81
وزن ناخالص (Kg) 86
گنجایش برای کانتینر 20 فوت 27
گنجایش برای کانتینر 40 فوت 54
تعداد طبقات/ظروف 5
سایر مشخصات فنی کندانسورو اواپراتور دارای فن _ طبقات قابل تنظیم _ ترموستات دیجیتال _ دستگیره درب مخفی _ کلیدفن داخل _ بدون برفک
LED داخل کابین
نوع ترموستات کنترلر هوشمند SM 612
20
قابلیت ها نصب برچسب با طرح دلخواه مشتری _ سیستم Save Energy _ جهت مصارف غیر تبلیغاتی

خرید فریزر هوشمند تک درب ایستاده

با رشد تکنولوژی سطح دانش بشر نیز افزایش پیدا می‌ کند به همین منظور به هنگام خرید به دنبال محصولات بسیار پیشرفته با قابلیت بالا هستند. همانگونه که مستحضرید این روزها با بهره مندی از علم روز انواع مختلفی از محصولات به ویژه فریزرها را با تکنولوژی روز دنیا به تولید می رساند. چنانچه قصد خرید فریزر هوشمند تک درب ایستاده دارید، باید بدانید این محصول هم اکنون در انواع برندهای مختلفی در بازار خرید و فروش می شود.

اگر می خواهید یکی از بهترین فریزرهای هوشمند که با بهترین تکنولوژی روز دنیا طراحی شده را با قیمت مناسبی خریداری نمایید. قطعاً بایستی اقدام به خرید مستقیم کنیم اما خرید مستقیم چیست؟ در این خرید شما بدون هیچ گونه واسطه ای به صورت مستقیم محصول خود را به قیمت درب کارخانه تهیه می کنید. ایران برودت یکی از مراکز فروشی است که قیمت فریزر هوشمند تک درب ایستاده در آن به صورت رقابتی و به قیمت درب کارخانه عرضه می شود.

برای خرید فریزر هوشمند تک درب ایستاده می‌ توانید در کمترین زمان ممکن در هر کجایی که هستید به راحتی به سایت فروشگاهی این مجموعه مراجعه کرده و با بررسی انواع مختلف یخچال ها یا فریزر های این شرکت یکی از بهترین ها را خریداری کنید.

توجه داشته باشید که تمامی محصولات این مجموعه با کیفیت و قیمت رقابتی عرضه می ‌شود و شما می ‌توانید با بررسی و مقایسه کیفیت و قیمت محصولات فروشگاه های مختلف، در نتیجه مقرون به صرفه ترین را انتخاب نمایید. بی‌ شک پس از بررسی و مقایسه مشخصات انتخاب شما ایران برودت خواهد بود.

پربازدیدها: فریزر تک درب ایستاده 60 سانتی F-601

قیمت فریزر هوشمند تک درب ایستاده

اگرچه به هنگام خرید فریزر هوشمند تک درب ایستاده بایستی قیمت را در نظر قرار داد، اما بهتر است بدانید بررسی قیمت تحت تاثیر پارامترهای بسیار مختلفی نظیر وزن، ابعاد، جنس، مدل، طرح، نوع برند و غیره بستگی دارد. حتی ممکن است برخی از قطعات موجود در ساختار این یخچال ها در مدل های مختلف یا برندهای متفاوت با یکدیگر یکی نباشد. که قطعاً در این صورت نیز قیمت فریزر هوشمند تک درب ایستاده در برندهای مختلف تا حدود زیادی با یکدیگر اختلاف خواهد داشت.

یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار روی قیمت انتخاب مرکز فروش معتبر می باشد. ایران برودت بهترین مرکز توزیع انواع یخچال های صنعتی در کشور است که بهترین ها را برای شما در نظر دارد.

تکنولوژی فریزر هوشمند تک درب ایستاده

این روزها تجهیزات و دستگاه های الکترونیکی را به صورت هوشمند طراحی می ‌کند که این هوشمند سازی در صنعت تولید دستگاه‌ ها و تجهیزات مختلف رونق بسیار زیادی به آن صنایع می بخشد. چرا که محصولات هوشمند دارای قابلیت های خاص و مدرن هستند که با بهره مندی از علم تکنولوژی روز طراحی شده اند. فریزر های هوشمند نیز نمونه ای از انواع محصولات هوشمند موجود در بازار هستند که مجهز به تکنولوژی روز دنیا می باشند.

این فریزرها با در نظر قرار دادن پارامترهای مختلف انواع متفاوتی دارند که در یکی از تقسیم ‌بندی ‌ها این فریزر ها را بر اساس تعداد درب طبقه بندی کرده‌ اند. فریزر هوشمند تک درب مدل ایستاده یکی از رایج ترین انواع مدل های پرفروش در بازار می باشد. این نوع فریزر همانگونه که از نام آن پیداست دارای یک درب و به صورت ایستاده است.

اما منظور از هوشمند بودن آن تکنولوژی خاصی می باشد که در ساختار آن مورد استفاده قرار گرفته است. این نوع فریزرها دارای صفحه لمسی می باشند و در واقع توانایی اتصال به اینترنت از طریق وای فای را دارند و با فریزرهای معمولی دارای تفاوت های بسیار زیادی خواهند بود.

در مدل های یخچال فریزر هوشمند دوربین داخلی و همچنین گزینه های خنک کننده وجود دارد که با توجه به این گزینه ها شما می توانید به راحتی تنظیمات این دستگاه را کنترل کنید. منظور از هوشمند بودن ارتباط این دستگاه با گوشی نیز می باشد. توجه کنید که قیمت فریزر هوشمند تک درب ایستاده در مقایسه با مدل های معمولی بسیار زیاد است. به هنگام خرید فریزر هوشمند تک درب ایستاده به تمامی پارامترها مخصوصاً قیمت آن توجه بسیار زیادی داشته باشید.

مزیت های مهم فریزرهای هوشمند

بی شک می دانید که فناوری روز به روز در حال پیشرفت است و این گسترش تکنولوژی بر قابلیت‌ های تجهیزات مختلف نیز می افزاید. فریزر های هوشمند نیز با بهره مندی از همین فناوری روز طراحی شده اند که می توان بسیاری از مدل های بسیار پیشرفته آن ها را حتی به روز رسانی کرد. مدل های بسیار پیشرفته این دستگاه که توسط شرکت های معتبری به تولید می ‌رسد همچنین قابلیت اتصال با دیگر لوازم الکتریکی هوشمند را نیز دارد.

این فریزرها هم اکنون در بازار سطح فروش بسیار زیادی دارد و دلیل بالا بودن سطح خرید فریزر هوشمند تک درب ایستاده به سبب مزیت ها و قابلیت های بسیار پیشرفته و بروز آن می ‌باشد. اما بهتر است بدانید که با توجه به پیشرفت علم سطح توقع ما انسان ها نیز افزایش می ‌یابد و قطعاً خواستار محصولات جدید با قابلیت بهتر هستیم و از این ‌رو محصولاتی نظیر فریزرهای هوشمند با قابلیت فوق العاده عالی طراحی و روانه بازار می ‌شود. برخی از مزیت ‌های بسیار مهم این فریزرها که باعث محبوبیت آن می شود عبارتند از:

  • قابلیت استفاده از گزینه وایت برد این دستگاه جهت پیغام گذاری به منظور اطلاع رسانی
  • امکان ایجاد یک صفحه جداگانه و یادداشت گذاری در آن
  • قابلیت مشخص کردن تاریخ هر یک از مواد غذایی در یخچال و همچنین تعیین نمودن تاریخ انقضای آن ها
  • امکان تنظیم دمای یخچال و قابلیت کنترل آن با گوشی های هوشمند
  • مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا و قابلیت به روز رسانی برنامه های آن
  • کنترل و تنظیم این فریزر ها با سرعت بالا و به ساده ترین شکل ممکن
  • مجهز بودن برخی از مدل های پیشرفته آن به سیستم عامل های اندروید
  • مشاهده محتویات داخل فریزر در کمترین زمان ممکن بدون باز کردن درب آن
  • مناسب بودن قیمت فریزر هوشمند تک درب ایستاده و بالا بودن سطح کیفی آن نسبت به دیگر فریزرهای موجود در بازار
  • داشتن طراحی بسیار زیبا و اشغال فضای کم به سبب ایستاده بودن مدل آن
  • دارای بدنه بسیار مقاوم در برابر ضربه و خراش و زنگ زدگی

محصول پربازدید: یخچال ایستاده

نکات مهم خرید بهترین فریزر هوشمند

فریزرهای هوشمند یکی از رایج ترین انواع فریزرهایی هستند که با سطح فناوری جدیدی نسبت به نسل های قدیمی روانه بازار شده اند. این نوع فریزرها قابلیت های بسیاری نسبت به مدل‌ های قدیمی دارد و شما می توانید با کمک دستیار صوتی آن موزیک گوش کرده و از لحظات حضور در آشپزخانه لذت ببرید. اما در رابطه با این نوع دستگاه شما بایستی به سبب بالا بودن قیمت آن به هنگام خرید نکات بسیار زیادی را مورد توجه قرار دهید.

چرا که این نکات همگی بر گرفته از تجربیات دیگر مشتریان است و قطعاً یک راهنمای خوبی برای انتخاب درست و مقرون به صرفه شما خواهد بود. این فریزرها اگرچه تک درب و ایستاده هستند اما به هنگام خرید بایستی در نظر داشته باشید که فضای مورد نظر شما برای قرار دادن این فریزر چقدر است. آیا این فریزرها فضای زیادی را اشغال نمی کنند؟ چرا که فریزرها با توجه به ابعاد در انواع و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

  • از مهمترین پارامتر هایی که به هنگام خرید این دستگاه باید به آن توجه کنید، ابعاد درب آن است. چراکه فریزر ها را با ابعاد مختلف ای طراحی می کنند.
  • قیمت فریزر هوشمند تک درب ایستاده نیز پس از بررسی کیفیت محصول در جایگاه مهمی قرار می گیرد و بهتر است قبل از خرید فریزر هوشمند تک درب ایستاده ابتدا به بررسی کیفیت و قیمت آن در مراکز مختلف بپردازید.
  • برند دیگر پارامتر مهمی است که به هنگام خرید هر محصولی باید توجه ویژه‌ای به آن داشت.
  • مشخصات و قابلیت های فریزرهای هوشمند اهمیت بسیار زیادی دارد اگرچه این فریزرها با بهره مندی از علم روز و به صورت هوشمند طراحی می شود. اما دلیل بر این نیست که تمامی فریزرهای هوشمند شرکت های مختلف همگی دارای مزایا مشخصات و قابلیت های یکسانی باشند.

برخی از قابلیت های مهم فریزرهای نسل جدید

فریزر های هوشمند جدیدترین نسل انواع فریزر موجود در بازار هستند که با بهره مندی از علم روز، خلاقیت، تجربه، تخصص و زیبایی به تولید می رسد. در میان تمامی انواع مدل های فریزرهای موجود در بازار و همچنین دیگر انواع محصولات مدل های هوشمند یکی از جدیدترین نسل محصولاتی است که با آخرین تکنولوژی روز دنیا در هم آمیخته اند. شما می ‌توانید حتی با کمک سیستم هوشمند این دستگاه اقدام به کنترل سایر لوازم خانگی بکنید. یکی از برترین مزیت هایی که یک فریزر هوشمند می ‌تواند داشته باشد، همین کنترل دیگر لوازم خانگی خواهد بود.

معمولاً فریزرها به صورت اتوماتیک تمامی دستورات شما را انجام می دهند و حتی می توانید برای آن ها فرمان صوتی ارائه دهید.  همه ما در فریزرهای نسل قدیمی از بوی بد داخل فریزر رنج می بردیم و حس ناخوشایندی برای ما داشت. اما در این فریزرهای نسل جدید دیگر با بوی بد خداحافظی کنید.

توجه داشته باشید که تمامی این قابلیت ها اگرچه قابل چشمگیر هستند اما همگی روی قیمت فریزر هوشمند تک درب ایستاده تاثیر می گذارد. این فریزرها دارای مشخصات بسیار زیادی هستند که با یادگیری و آشنایی با تک تک آن ها، قطعاً خرید مقرون به صرفه ای خواهید داشت.

به عنوان مثال، همین بوی بد یخچال توسط فیلتر هوشمند آن از بین می رود یا حتی سنسورهای هوشمند در درب یخچال که پس از باز بودن درب بلافاصله هشدار ارسال می کند، می تواند به عنوان یک قفل کودک محسوب شود. سیستم یکپارچه سازی تقویم دیگر مزیت خارق العاده این دستگاه به حساب می آید.