آیا در رابطه با مشخصات و مزایای فریزر ایستاده چیزی می دانید؟ درباره کاربرد و چگونگی عملکرد این یخچال ها چطور؟ یخچال فروشگاهی یکی از مهمترین نیاز ما انسان ها محسوب می شود که با وجود آن طول عمر بسیاری از مواد غذایی فاسد شدنی افزایش پیدا می کند.

اهمیت استفاده از یخچال ها به سبب قدرت خنک کنندگی بالایی است که دارند. همچنین قابلیت نگهداری و حفظ میزان دمای خنک داخل خود را نیز تا مدت طولانی خواهند داشت. یخچال ها بر اساس نوع کاربرد و مدل و طرح های مختلف تقسیم بندی هایی دارند. که فریزر ایستاده بهترین و پرکاربردترین مدلی است که در ادامه در رابطه با آن توضیحاتی را ارائه می دهیم.

فریزر ایستاده

فریزر ایستاده

فریزر ایستاده چیست؟

اهمیت جلوگیری از فاسد مواد غذایی یکی از مهمترین پارامتر هایی است که باعث می شود به اهمیت استفاده از یخچال های فریزر زیر پی ببریم. یخچال یکی از مهمترین و اصلی ترین نیازهای ما انسان ها به منظور حفظ مواد غذایی در صنایع مختلف می باشد.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی نیز شاهد روی کار آمدن انواع مختلفی از این یخچال ها هستیم که هر یک با مشخصات خاص و قابلیت‌ های ویژه‌ ای روانه بازار می‌ شوند. یکی از رایج ترین مدل های مورد استفاده در فروشگاه ها فریزر ایستاده است. این مدل فریزر ها که به صورت عمودی طراحی می ‌شوند معمولاً در ارتفاع های مختلفی به تولید می رسند. و شما کاربران نیز برحسب نوع نیاز خود بایستی یکی از ابعاد مناسب این فریزر را انتخاب نمایید.

فریزرهای ایستاده خود در مدل های تک درب، دو درب و سه درب طراحی شده اند که جنس، کیفیت، روش باز و بسته شدن درب، اندازه و غیره در این مدل یخچال گوناگون است.

همین پارامترها مهمترین اصل تقسیم بندی یخچال ها خواهند بود و این مدل های ایستاده معمولاً فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. این مدل یخچال نیز با تکنولوژی روز دنیا طراحی می شود و به همین منظور دارای ظاهر، اندازه، ساختار و قدرت عملکرد متفاوت تری نسبت به مدل های دیگر خواهد بود.

آنچه مهم است میزان اهمیتی می باشد که این فریزرها در رابطه با سلامت و تازگی مواد غذایی دارد. بی شک که ما به دنبال بهترین فریزرهایی هستیم که به بهترین شکل ممکن انواع مواد غذایی را با طول عمر بسیار زیادی نگهداری کند. با این حساب می توان گفت فریزر ایستاده را با در نظر قرار دادن تمامی مشخصات و مزایا، می توان به عنوان بهترین مدل یخچال موجود در بازار برشمرد که هم طول عمر بالا و هم قدرت مقاومت بسیار زیادی در برابر شرایطی چون ضربه و خراش دارد.

محصولات پربازدید: یخچال ویترینی

انواع فریزر ایستاده

همانگونه که اشاره شد، یخچال ها یکی از مهمترین و اصلی ترین نیاز ما انسان ها هستند که در صنایع مختلف از آن ها به منظور عملکردهای متفاوتی استفاده می کنند. مدل های ایستاده به عنوان برترین یخچال فریزر شناخته می شوند که مزیت های بسیار زیادی دارند.

یخچال فریزر ایستاده خود در جنس، ابعاد و حتی برندهای بسیار مختلفی وجود دارد که برخی از انواع مدل های آن عبارتند از:

یخچال فریزر ایستاده مدل درب شیشه ای

یخچال فریزر ایستاده مدل درب شیشه ای یکی از متداول ترین انواع طرح های یخچال های فریزر شناخته می شود. همانطور که از نام آن پیداست درب این یخچال از جنس شیشه مقاوم و دو جداره است. مقاومت این شیشه ها به حدی زیاد است که مانع از تنفس هوا، ورود گرد و غبار و همچنین در برابر ضربه و خراش نیز مستحکم هستند.

یخچال های شیشه ای قابلیت نمایش تمام محتویات داخلی را به مشتری می دهند و این مدل فریزرها برای تمامی غذاها و نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرند. شما می توانید برای تمامی فروشگاه مواد غذایی از این مدل ها در ابعاد مختلف استفاده کنید. مدل های درب شیشه ای از لحاظ طراحی شیشه می توانند به انواع مختلفی تقسیم شوند. شکل ظاهری شیشه مورد استفاده برای یخچال ها باعث زیبایی دو چندان شدن آن ها خواهد شد.

برای اینکه فروشگاه خود را جذاب تر جلوه دهید و مشتریان زیادی را از این طریق جلب نمایید، بهتر است علاوه بر کیفیت و قابلیت فریزر ایستاده به زیبایی ساختار آن نیز توجه داشته باشید. چرا که یک مشتری در گام نخست محو زیبایی و دکوراسیون فروشگاه شما خواهد بود.

در کنار زیبایی سایز یخچال نیز باید حائز اهمیت قرار بگیرد؛ چرا که همین طراحی مدل شیشه یخچال می تواند به گونه ‌ای باشد که فضای بیشتری را اشغال کند. شما باید با در نظر قرار دادن تمامی فاکتورهای مهم خرید یخچال مناسبی را انتخاب نمایید.

فریزر ایستاده

فریزر ایستاده

فریزرهای صنعتی ایستاده

مدل های صنعتی چند بخشی نیز یکی از انواع فریزر ایستاده شناخته می شود که معمولاً از چند بخش مختلف می توانند تشکیل شده باشند. این مدل یخچال ها را می توان در تمامی صنایع مورد استفاده قرار داد و بیشتر هم مناسب آشپزخانه ها به منظور قرارگیری انواع مواد غذایی مختلف هستند. شما می توانید انواع گوشت، چاشنی ها و برخی از نوشیدنی ها را در این یخچال نگهداری کنید.

مدل های یخچال صنعتی بیشتر در آشپزخانه‌ ها، فست فود، غذا خوری ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. این مدل از یخچال های ایستاده را متناسب با نوع فضای خود می توان در ابعاد مختلفی خریداری نمود چه بسا این که تقسیم بندی یخچال های ایستاده بر اساس تعداد درب نیز می بایست مورد توجه قرار بگیرد. چرا که این درب ها از یک تا چهار درب طراحی می ‌شود و معمولاً هرچه تعداد درب ها بیشتر باشد. ابعاد یخچال بزرگتر و گنجایش بیشتری نیز خواهد داشت.

اگر برای یک فروشگاه بزرگ با فضای زیاد می‌ خواهید یخچال ایستاده خریداری کنید، بایستی به سراغ مدل های چند درب آن با ابعاد وسیع تر بروید که مواد غذایی بیشتری را در خود جای می دهد. در مدل های تک درب نحوه باز شدن درب به صورت لولایی اما در مدل های دوتا چند در به صورت کشویی طراحی شده اند.

چگونگی نحوه باز و بسته شدن درب یخچال یکی از مهمترین مزیت های آن ها به شمار می ‌رود. چرا که علاوه بر ایستاده بودن برای باز و بسته کردن درب نیز به فضای زیادی احتیاج ندارند. عملکرد این مدل یخچال ها بسیار عالی است. و مواد غذایی را در طولانی مدت تازه و سالم نگهداری می کند. همچنین قابلیت های مختلف آن به راحتی امکان تنظیم دارند و شما می توانید دمای داخلی و حتی ابعاد کشوها را به راحتی تنظیم کنید.

محصولات پر بازدید: یخچال تک درب

فریزر ایستاده ویترینی بهترین مدل پر فروش

فریزرهای ویترینی یکی از انواع فریزر ایستاده هستند که هم اکنون در تمامی فروشگاه ها و وجود دارد. این مدل فریزرها به صورت ویترینی بوده و محتویات داخلی آن ها به راحتی قابل مشاهده خواهند بود. شما می توانید مدل های ویترینی را در ابعاد ۶۰ و ۷۰ و ۹۰ و ۱۲۰ سانتی متر با ارتفاع ۲ خریداری کنید.

همچنین از نظر تعداد درب مدل های ویترینی تقسیم ‌بندی می ‌شوند. جنس درب شیشه ای این یخچال ها معمولاً از سکوریت نشکن دوجداره است که مانع از اتلاف انرژی می گردد. این مدل یخچال ها زیبایی بسیار زیادی دارند و در کنار قدرت عملکرد خوب، کیفیت بالا و برخی از قابلیت ها مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

یخچال های ویترینی خود بر اساس نوع مواد غذایی که در آن ها قرار می گیرد تقسیم بندی می شوند:

  • یکی از انواع فریزر ایستاده ویترینی مدل هایی هستند که مناسب انواع نوشیدنی می باشد. شما می توانید برای خنک نگه داشتن تمامی نوشیدنی های خود از مدل های تک تر به این یخچال استفاده نمایید.
  • یکی دیگر از انواع فریزر ایستاده ویترینی مدل هایی است که برای قنادی ها استفاده می کنند. این مدل از فریزرها تعداد طبقات زیادی دارند و شما برای انواع شیرینی می توانید از این مدل در طرح های پشت بسته و دو طرف نما استفاده نمایید.
  • دیگر انواع فریزر ایستاده ویترینی مدل هایی است که در قصابی ها از آن ها استفاده می کند. این مدل یخچال های فریزر در مدل های طبقه دار و آویز طراحی می شوند که توسط قلاب های مخصوصی گوش را داخل یخچال به جهت دید بهتر آویزان خواهند کرد.
  • یخچال های ایستاده لبنیاتی نیز یکی دیگر از انواع مدل یخچال های فریزری است که مخصوص استفاده برای مواد لبنیاتی و پروتئینی است. این مدل یخچال ها با توجه به نوع موتور به انواع یخچال موتور سابکول، دانفوس، امبراکو و غیره تقسیم بندی می شوند.
فریزر ایستاده

فریزر ایستاده

نتیجه

از دیرباز تا کنون با بهره مندی از علم روز و پیشرفت روز افزون تکنولوژی شاهد تولید انواع محصولات مختلف با قابلیت و کیفیت بهتری هستیم. یخچال فریزر ایستاده یکی از مدل یخچال های فروشگاهی است که دارای طراحی خاصی می باشد. این مدل یخچال ها که قدرت خنک کنندگی بسیار بالایی دارند. معمولاً برای مواد منجمدی چون گوشت، بستنی، سوسیس، کالباس و غیره استفاده می شود.

این یخچال ها خود بر اساس طرح، ابعاد و حتی مدل انواع مختلفی دارند و مهمترین قابلیت آن ها امکان تغییر و تنظیم برخی از عملکردهای یخچال می باشد. به عنوان مثال، شما می توانید میزان دمای داخلی یخچال را به راحتی تنظیم کنید و همچنین قفسه و سینه های مختلف فریزرها به راحتی قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. این نکات همگی پارامترهایی هستند که برای خرید باید حائز اهمیت قرار بگیرند.

مهمتر از همه کیفیت و نوع برندی است که شرط خرید اقتصادی و ایده آل می باشد. برای دسترسی به بهترین برند و کیفیت یخچال ایستاده، به فروشگاه ایران برودت مراجعه کنید. این مرکز فروش مثل همیشه بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را برای شما به ارمغان می آورد.