آیا می دانید چیلر تراکمی هوا خنک چگونه کار میکند؟ در رابطه این دستگاه دستگاه و مزایای آن چه اطلاعاتی دارید؟ شما به عنوان کسی که باید اقدام به خرید چیلرهای تراکمی هوا خنک کنید آیا در رابطه با برندهای معتبر و روش خرید این محصول آشنایی دارید؟ به تبعیت از تکنولوژی روز در تمامی صنایع مختلف برای هر نوع عملکردی از دستگاه های پیشرفته و کارآمد استفاده میکنیم.

چیلر صنعتی نیز به عنوان دستگاه های مخصوصی هستند که به عنوان یک سیستم تهویه مطبوع از آن ها استفاده می شود. ایران برودت یک سایت قابل اعتماد در زمینه ساخت و توزیع چیلرهای صنعتی است. این مجموعه برای شناخت بیشتر شما کاربران عزیز در ادامه توضیحات کاملتری را ارائه می دهد.

جهت خرید چیلر تراکمی هوا خنک تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

چیلر تراکمی هوا خنک

چیلر تراکمی هوا خنک

خرید چیلر تراکمی هوا خنک

چیلرهای تراکمی هوا خنک به عنوان دستگاه های مخصوصی هستند که برای خنک کردن محیط از آنها استفاده می شود. قبل از خرید چیلر تراکمی هوا خنک باید در رابطه با آن در سایت های معتبر اطلاعاتی کسب کنید. قطعاً که بسیاری از سایت های فروش اطلاعاتی نیز در رابطه با محصولات خود ارائه می دهند. شما افرادی که قصد خرید چیلر تراکمی هوا خنک دارید بد نیست هم جهت خرید و هم جهت کسب اطلاعات بیشتر از کارشناسان ایران برودت کمک بگیرید.

این مجموعه به عنوان معتبرترین سایتی است که بهترین چیلرهای صنعتی را به همراه مشخصات آنها در لیست فروش خود قرار میدهد. اما به طور کلی شما در این مجموعه هم به کیفیت بالا و هم به مناسب ترین قیمت چیلر تراکمی هواخنک دسترسی پیدا خواهید کرد. اکنون جهت خرید بهترین چیلرهای این مجموعه تنها کافیست با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

چیلر تراکمی هوا خنک

دیگر محصولات ما

قیمت چیلر تراکمی هوا خنک

به هنگام خرید، قیمت نیز به پارامتر هایی است که مورد بررسی قرار می گیرد. قیمت هر محصولی به ویژه قیمت چیلر تراکمی هوا خنک به مشخصات محصول بستگی دارد. این چیلرها نیز با مشخصات بسیار مختلفی توسط شرکت های گوناگون عرضه می‌شوند. قطعاً که تمامی مشخصات هر محصولی به هنگام خرید همراه آن توسط کاتالوگ مخصوصی ارائه خواهد شد. اما نکته مهم اصل یا تقلبی بودن محصول است که باید کیفیت بالایی داشته باشد.

به همین منظور شما باید خرید خود را از سایت های معتبر انجام دهید. ایران برودت قدرتمندترین توزیع کننده سایت چیلرهای صنعتی و کمپرسور در کشور به شمار می رود. این مجموعه در ۲۴ ساعت از شبانه روز جهت پاسخ به سوالات و همچنین نیاز شما کاربران عزیز پاسخگو است. پس قبل از خرید تمامی ابهامات خود را رفع کنید: همچنین به بررسی قیمت چیلر تراکمی هوا خنک در این مجموعه بپردازید. ایران برودت بهترین مجموعه معتبری است که می توانید بهترین چیلرها را با قیمت ارزان از این مجموعه تهیه کنید.

چیلر تراکمی هوا خنک

چیلر تراکمی هوا خنک

بهترین چیلر تراکمی هوا خنک

از پیشرفته ترین سیستم های سرمایشی می توان به چیلرها اشاره کرد. چیلرها نیز خود در مدلهای بسیار مختلفی هستند. چیلر تراکمی هوا خنک یکی از پرکاربردترین مدل چیلرها در بازار است. این مدل چیلر ها در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره برای خنک کردن آب و همچنین پمپاژ آن به هواساز ها داخل ساختمان استفاده خواهند شد.

این مدل چیلرها هم کاربرد صنعتی و هم کاربرد خانگی دارند. این مدل چیلرها از کمپرسور، موتور الکتریکی، کندانسور هوا خنک، شیر انبساط، مبرد، لوله های انتقال، اپراتور و غیر تشکیل می شوند. تمامی این قطعات همگی در چیلر نقش مهمی ایفا می‌کنند. اما مبرد به عنوان یک مایع مهم در چیلر است. این چیلرها وظیفه دارند گرمای آب را گرفته و در اپراتور آن را خنک کنند.

 زمانی که آب سرد وارد قسمت کویل می شود در فن کویل هر اتاق باعث کاهش دمای آن خواهد شد. در نتیجه با روشن شدن فن هوا و توسط برخورد کویل سرد کاهش می یابد. این مدل چیلرهای تراکمی نوعی مولد سرما در تهویه مطبوع می باشند. این چیلرها بر اساس سیکل تراکمی تبخیری کار میکند. چیلرها را با ظرفیت‌های دو تن تا ۲ هزار تن تبرید به صورت گوناگون طراحی کرده‌اند. این چیلرها از قطعات کنترلی و حفاظتی مختلفی تشکیل می شوند. قطعاً که تمامی قطعات کاربردی در هر یک از مدل های چیلرهای تراکمی با یکدیگر یکسان است. چیلر هوا خنک به دلیل نوع کندانسور نام گذاری می شود.

چرا که کندانسور این دستگاه از نوع هوایی می باشد. در نتیجه مورد داغ قسمت خروجی از این دستگاه توسط تبادل حرارت با هوای آزاد سرد می شود. برای خرید چیلر تراکمی هوا خنک یک برند مناسب انتخاب کنید: اما بررسی قیمت چیلر تراکمی هوا خنک را به خاطر بسپارید.

مزایای چیلرهای هوا خنک

چیلرهای تراکمی هوا خنک به عنوان کاربرد ترین چیلرها در سیستم‌های تهویه مطبوع هستند. در این مدل چیلرها کندانسور یک فن مخصوصی دارد که این فن باعث گردش بیشتر هوا در سطح کویل کندانسور خواهد شد. این مدل چیلر ها از قسمت هایی چون کمپرسور، کندانسور، شیر انبساط، فن کندانسور و … تشکیل میشوند. مدل چیلرهای هوا خنک برای خنک کردن سیال مبرد سیکل تبریدی به کار می‌روند. این چیلرها تنها با انرژی برق کار میکنند.

جلوگیری از اتلاف و هدر رفتن آب در کندانسور از مهمترین مزایای این چیلرها به شمار می رود. قطعا که همین مزایا مهمترین عامل محبوبیت چیلرهای هوا خنک میشود. این دستگاه های هوا خنک یا چیلرهای هوایی بر اساس سیکل تبرید تراکمی بخار کار می کنند: در واقع دفع حرارت در قسمت کندانسور این قطعات توسط هوای محیط انجام می‌شود. چیلرها هیچ نیازی به برج خنک کننده جداگانه‌ای ندارند. بهترین دستگاه سرمایشی برای مناطق گرم و خشک همین چیلرهای هوا خنک است که کل سیستم آنها نیز یکپارچه می باشد.

  • بالا بودن کیفیت خرید چیلر تراکمی هوا خنک مهم ترین عاملی است که باعث طول عمر و عملکرد بهترین دستگاه خواهد شد.
  • در این مدل چیلر ها می توان به نصب بسیار راحت و نگهداری آسان آنها اشاره کرد.
  • چیلرهای هوا خنک را میتوان در هر شرایط آب و هوا و فضایی به راحتی مورد استفاده قرار داد. در واقع این راحتی استفاده در رابطه با نصب چیلر می باشد.
  • این چیلرها می تواند برود را در ظرفیت ۴۶۰ تن به صورت ماژولار تهیه کنند.
  • با توجه به پیشرفته بودن دستگاه و عملکرد آن می‌توان به مقرون به صرفه بودن دستگاه از نظر عدم اتلاف آب در قسمت کندانسور اشاره کرد.
  • مناسب بودن قیمت چیلر تراکمی هوا خنک به عنوان یکی از مزایای بسیار مهم با این اوضاع نابسامان اقتصادی کشور است.