ساندویچ پانل شادولاین به عنوان یکی از مدلهای مطرح و پر کاربرد انواع ساندویچ پانل است. قطعاً که سطح کیفیت ساندویچ پانل به مواد به کارگیری و روش ساخت این محصول بستگی دارد. اما همین کیفیت به عنوان پارامتر مهمی است که برای خرید ساندویچ پانل شادولاین ما به آن توجه می‌کنیم. بررسی مشخصات، مزایا و معایب ساندویچ پانل شادولاین همگی باید در نظر گرفته شود. مقرون بصرفه‌ترین قیمت ساندویچ پانل شادولاین نیز باید به تناسب دیگر مراکز فروش مقرون به صرفه تر باشد. در مجموعه ایران برودت شما ساندویچ پانل های آن را با قیمت‌های منصفانه‌تری تهیه می‌کنید.

مشخصات این محصول نظیر ارتفاع، ضخامت، سطح کیفیت، نوع ورق های آلومینیومی مورد استفاده برای لایه ها، عایق داخلی و برند همگی پارامتر هایی هستند که باید برای خرید این محصول در نظر گرفت. اما توجه داشته باشید که همین پارامترها قیمت ساندویچ پانل شادولاین را تغییر می دهند.

امروزه این ورق ها در بسیاری از مکان ها و با شرایط مختلف استفاده می‌شوند. سازگاری با تمامی شرایط آب و هوایی یک نکته مهمی است که در انتخاب این ورقه های با کیفیت مورد توجه قرار می گیرد. پس برای خرید این ورقه ها اگرچه اوضاع نابسامان اقتصادی کنونی باعث شده تا قیمت برای ما مهم باشد اما ابتدا تمامی مشخصات محصول مورد نظر را بررسی کنید. به تناسب نوع کاربرد این ورقه ها را با دوام بالا، رنگ مناسب، کیفیت مطلوب و قیمت مقرون به صرفه بخرید.

جهت خرید ساندویچ پانل‌ شادولاین تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

قیمت ساندویچ پانل‌ شادولاین

برای خرید ساندویچ پانل شادولاین قیمت سفارش این محصول را در نظر بگیرید. برای تولید این ساندویچ پانل ها نیز از مواد اولیه استفاده می کنند. مواد اولیه مصرفی این ورق ها در هر مجموعه سطح کیفیت متفاوتی دارند و سطح کیفیت باعث می شود تا قیمت ورق های تولید شده در مراکز تولید مختلف با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

اما معمولاً مواد اولیه تولید این محصول گران است و همین مسئله نیز باعث گرانی تولید این محصولات خواهند شد. قطعاً که ما به دنبال ساندویچ پانل های شادولاین با کیفیت هستیم که طول عمر بالاتری در برابر تمامی شرایط داشته باشند.

این محصول باید در برابر تمامی شرایط لازمه استحکام زیادی نشان دهد، از این رو توصیه می شود تا از مجموعه ایران برودت به عنوان یک شرکت با سابقه و معتبر بهترین برندهای ساندویچ پانل را تهیه کنید.

توجه داشته باشید که در این مجموعه با روش خرید آنلاین بهترین انواع ساندویچ پانل های گالوانیزه را در سریعترین زمان ممکن تهیه خواهید نمود.

مقاله مرتبط: چیلر تراکمی هوا خنک

ساندویچ پانل‌ شادولاین

ساندویچ پانل‌ شادولاین

ساندویچ پانل‌ شادولاین

ساندویچ پانل ها به عنوان یک نوع محصولات پیش ساخته برای به کارگیری به عنوان سقف، دیوار و یا در بسیاری از مواقع حتی به عنوان کف هستند. نمونه های مختلفی از انواع ساندویچ پانل در بازار وجود دارد. ساندویچ پانل های شادولاین به عنوان پرکاربردترین محصولی هستند که در دسته بندی ساندویچ پانل سقفی قرار می گیرند.

خرید ساندویچ پانل شادولاین تنها برای اجرای سقف است و این دسته از ورقه ها به صورت موج های ذوزنقه شکل و در رنگ بندی های مختلف عرضه می‌شوند. معمولاً برای سقف های شیروانی و سقف لوله از این ورق ها میتوان استفاده نمود. البته این دسته از ساندویچ پانل ها توسط روی اندود می شوند تا آسیب پذیری آنها کمتر باشد. قیمت ساندویچ پانل شادولاین به مشخصات آن و همچنین روی اندود بودن یا نبودن ورقها بستگی دارد. نصب ساندویچ پانل ها به سرعت انجام می‌شود و ایمنی بیشتری در برابر تمامی عوامل فیزیکی خواهند داشت.

مقاومت این ساندویچ پانل ها حتی در برابر رطوبت، ضربه و تمامی آسیب های فیزیکی نیز بیشتر است. این ورق ها با وجود مقاومت فوق العاده بالا وزن بسیار سبکی دارند و زیبای ظاهری آنها عالی بوده و به همین سبب بیشتر برای زیبایی سقف ساختمان از این ورق های ذوزنقه شکل با رنگ های متنوع می توان استفاده نمود. این ورق ها سالهاست که مورد استفاده قرار می‌گیرند اما از لحاظ کیفیت روز به روز بهتر می‌شوند.

به دلیل مقاومت بالا هیچگونه شکستگی، خراش، کج شدگی و لب پریدگی در این ورقه ها وجود ندارد. بیشتر برای اجرای سقف از این ساندویچ پانل ها می توان استفاده نمود که از نظر زیبایی تفاوتی را به وجود می آورند. این ورق‌های پرکاربرد حتی در برابر شرایطی چون زلزله نیز بسیار مقاوم‌تر هستند.

ساندویچ پانل‌ شادولاین

ساندویچ پانل‌ شادولاین

انواع ساندویچ پانل مطرح در بازار

ورق‌های شادولاین یا ساندویچ پانل های شادولاین تنها با مزایای بسیار زیادی روانه بازار نمی شوند. تمامی انواع ساندویچ پانل ها و تمامی محصولات موجود در بازار در مدل های نسل جدید نیز می‌توانند معایبی داشته باشند. ورق های شادولاین به سبب کیفیت فوق العاده بالایی که دارند قیمت آنها نیز کمی بالاتر از دیگر انواع ساندویچ پانل هستند و این به عنوان یکی از معایب آن شناخته می شود.

هزینه بالا در برابر مقاومت زیاد این دسته از انواع ساندویچ پانل ها قطعاً به چشم نمی‌خورد. این محصولات با ضخامت های پنج دهم تا هفت دهم میلیمتر تهیه می‌شوند و زیبای فوق العاده بالایی دارند.

سبک بودن و نصب سریع این محصولات از دیگر مزایای خاص آنها خواهد بود، چه بسا این که مقاومت آنها در برابر ضربه، فشار، رطوبت و حتی نور خورشید نیز زیاد است.

به کارگیری ساندویچ پانل ها به سبب مقاومت بالا و امنیت نیز افزایش پیدا می‌کند. اما چند نمونه از طرح های بسیار مطرح ساندویچ پانل ها عبارتند از:

  • ساندویچ پانل های طرح ایتالیایی به عنوان خاص ترین انواع پانل‌های شادولاین با کاربرد بیشتر هستند. عرض مدلهای شادولاین ایتالیایی بیشتر بوده و با ارتفاع ۲۶ میلی متر می‌باشند. از طرفی هزینه مقرون به صرفه تری دارند.
  • شادولاین های اسپانیا به عنوان ساندویچ پانل های مطرح شناخته می شوند. این مدل ها استحکام و پایداری بسیار زیادی داشته و به همین سبب بیشتر برای پروژه های بزرگتر از آنها استفاده می کنند. از فوم پلی اورتان برای این محصول استفاده شده و به همین سبب مقرون به صرفه هستند.
  • پنل های طرح آلمانی به عنوان ساندویچ پانل های اولیه با طرح کلاسیک هستند. این دسته ساندویچ پانل ها ۹۴۵ میلی متر عرض و همچنین ۴۰ میلی متر ارتفاع دارند. ساندویچ پانل ها در عایق‌های پلی اورتان تولید می شوند.