یکی از معتبر ترین مراکز فروش یخچال فروشگاهی، اقدام به فروش قسطی محصولات خود کرده، که مشتریان ارجمند می توانند محصول مد نظر خود را با یکی از روش های خرید چکی، خرید بدون پیش پرداخت و خرید با سفته خریداری کنند. صاحبان سوپر مارکت یا فروشگاه های بزرگ می توانند از این آپشن فوق العاده بهره مند شوند. خریداران گرامی که به دنبال خرید قسطی یخچال فروشگاهی هستند، می توانند با مطالعه این مقاله راهنمایی های لازم را دریافت کنند. همان طور که مستحضر هستید افراد قبل از خرید یخچال، مسائل متفاوتی را در نظر می گیرند، با توجه به اینکه هزینه خرید یخچال فروشگاهی با در نظر داشتن نوع و کاربرد آن مقداری بالا است، اکثر خریداران، به دنبال خرید اقساطی یخچال فروشگاهی هستند.

جهت خرید قسطی و شرایط خرید اقساطی  یخچال فروشگاهی تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

امروزه  کارخانه ها و شرکت های متفاوت با توجه به شرایط خاصی، طرح خرید قسطی یخچال فروشگاهی را برای مشتریان در نظر گرفته اند. این مجموعه یکی از معتبر ترین مراکز تولید و فروش قسطی یخچال فروشگاهی محسوب می شود، که مشتریان گرامی می توانند بنابر شرایط ساده انواع یخچال فروشگاهی را به طور قسطی خریداری کنند. در واقع امکان خرید انواع یخچال فروشگاهی با سفته و بدون پیش پرداخت برای خریداران گرامی امکان پذیر است.

همه ما می دانیم که خرید هر نوع محصولی به طور قسطی مستلزم رعایت قوانین و شرایط خاصی است، که خرید قسطی یخچال فروشگاهی نیز از این امر مستثنا نخواهد بود. اگر می خواهید انواع یخچال فروشگاهی را به طور قسطی خریداری کنید، باید بدانید که پس از بررسی مشخصات یخچال مد نظر در این مجموعه باید تعداد اقساط را مورد بررسی قرار داده و در پایان خرید خود را ثبت کرد. شما می توانید جهت دریافت اطلاعات دقیق، شرایط و نحوه پرداخت اقساط با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید، این افراد به طور کامل راهنمایی‌ های لازم را در اختیار تان قرار می دهند.

همچنین این نکته نیز باید گفته شود، که با توجه به شرایط اقتصادی و در نظر داشتن شرایط مشتریان گرامی، این مجموعه فروش یخچال فروشگاهی را تا میزان زیادی ساده و راحت کرده است. مشتریان گرامی می توانند روش های پرداخت متفاوتی را که این مجموعه در نظر دارد، را انتخاب کنند. آن ها می توانند محصول مد نظر را با چک، سفته و یا گواهی کسر از حقوق خریداری کرده و در نهایت با اقساط منصفانه مبلغ پایانی را بپردازند. کارشناسان این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی هستند.

مزایای خرید قسطی یخچال فروشگاهی

با توجه به شرایط اقتصادی امروزی، خرید یخچال فروشگاهی با اقساط مناسب مزایای زیادی برای خریداران به همراه خواهد داشت. شایان ذکر است که خریداران گرامی می توانند، به جای پرداخت هزینه خرید یخچال فروشگاهی به طور نقدی و یک جا، هزینه خرید را قسطی کرده و در دوره‌ های زمانی دقیق مبلغ مورد نظر را به مرکز فروش بپردازند. در ادامه مطالب چند مورد از مهم ترین مزایای خرید قسطی یخچال فروشگاهی توضیح داده شده اند:

یکی از مهم ترین مزایای خرید محصولات این مجموعه، به وجود آمدن شرایط ایده آل و منصفانه برای خریدار است، که شرایط مناسب و اصولی را برای مشتریان عزیز فراهم اورده تا بتوانند انواع یخچال فروشگاهی را بدون پیش پرداخت، خریداری کنند.

بهره‌ مندی از روش‌ های گوناگون جهت پرداخت و قسط بندی، از سایر مزایای فروش یخچال فروشگاهی به طور قسطی می باشد. خریداران گرامی با مراجعه به این مراکز می توانند روش های گوناگون پرداخت را مورد بررسی قرار داده و در نهایت مناسب ترین روش را برای پرداخت اقساط یخچال انتخاب کنند.

ارسال سریع کالا به سراسر کشور جزء مزایای مهم فروش قسطی یخچال فروشگاهی در این مجموعه محسوب می شود، با توجه به اینکه مهم ترین هدف این مجموعه کسب رضایت مشتری و راحتی آنان است، امکان ارسال کالا در کل کشور را فراهم آورده تا آنان پس از انتخاب شرایط قسط بندی، یخچال مدنظر را تحویل می گیرند.

کیفیت تمام محصولات این مرکز تضمین شده است، بنابراین شما می توانید با اطمینان لازم محصولات مد نظر خود را خریداری کنید. تمام محصولات با کیفیت بالا و با رعایت کامل استاندارد تولید و بسته بندی می شوند، بنابراین در زمان جابجایی به بدنه و بخش های متفاوت آن آسیبی وارد نمی گردد. این نکته نیز باید گفته شود که تنوع محصولات این مجموعه بالا بوده که خریداران می توانند، انواع مدل های گوناگون را با قیمت مناسب به طور قسطی خریداری کنند.

خرید قسطی یخچال فروشگاهی

در ایران برودت شما می توانید انواع یخچال فروشگاهی را به صورت قسطی خریداری کنید:

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال قنادی

یخچال خوابیده

یخچال قصابی

یخچال لبنیاتی

مهم ترین نکات درباره خرید اقساطی یخچال فروشگاهی

ما به مشتریان گرامی توصیه می کنیم قبل از اقدام به خرید قسطی یخچال فروشگاهی، نکات مهمی را مد نظر قرار دهند. در مطالب بالا درباره مزایای خرید یخچال به طور قسطی آشنا شدید با ما همراه باشید تا نکات کلیدی درباره خرید این محصول آشنا شوید:
با توجه به اینکه یخچال های فروشگاهی کاربرد مهمی دارند، باید در زمان خرید یک جنس مناسب و با کیفیت خریداری شود. بنابراین مهم ترین نکته برای خرید محصول با کیفیت، انتخاب فروشگاه و شرکت معتبر است. به طور کلی کیفیت این محصول با توجه به کاربرد آن، از اهمیت زیادی برخوردار است، بنابراین شما در زمان خرید باید مشخصات محصول را به طور کامل مورد بررسی قرار دهید. مواردی مانند عمر مفید محصول، نوع سیستم روشنایی و نوع اس ام دی قبل از هر چیزی، باید مورد بررسی قرار داده شود.
ابعاد یخچال نیز جزء نکات بسیار مهم محسوب می شود که قبل از خرید باید در نظر داشت، بنابراین قبل از خرید، باید فضای محیط مد نظر برای قرار دادن یخچال و موارد اینچنینی را بررسی کرد و سپس با در نظر گرفتن نوع نیاز، خرید را انجام داد. همچنین ابعاد و تعداد طبقات یخچال نیز باید با توجه به نیاز انتخاب کرد.
توصیه می‌شود یخچال فروشگاهی مدنظر دارای کاور شب برقی ریموت دار یا دستی باشد. این مسئله بسیار حائز اهمیت است که با توجه به دکور فروشگاه، شکل ظاهری یخچال را انتخاب کرد. مسائلی مانند کیفیت، خدمات پس از فروش، ضمانت کارخانه یا شرکت و برند قطعات مصرفی جزء مسائل مهم هنگام خرید قسطی یخچال هستند.

یخچال صنعتی اقساطی

یخچال های صنعتی در مصارف زیادی کاربرد دارند. از این رو، اگر کار آفرین بخواهد این یخچال ها را به صورت نقدی بخرد، باید هزینه خرید یخچال را یکجا پرداخت کند. با توجه به شرایط اقتصادی و تغییر نرخ ارز در بازار هزینه خرید یخچال‌ های صنعتی افزایش یافته است. چند سال پیش، قیمت همین یخچال‌ ها ارزان ‌تر بود و مصرف کنندگان برای خرید یخچال های صنعتی ۵_۶ میلیون هزینه می کردند.

افرادی که تصمیم به راه‌ اندازی سوپرمارکت یا رستوران دارند، اگر یخچال صنعتی را نقدی بخرند، مبلغ زیادی از سرمایه اولیه خود را صرف خرید آنها می کنند. در نتیجه، سرمایه کمتری برای تامین کالاهای موردنیاز در اختیار دارند. در چنین شرایطی، خرید اقساطی این یخچال ‌ها می‌ تواند کمک حال این افراد باشد.

خرید یخچال صنعتی اقساطی با هزینه کم، کمک زیادی به کار آفرین ها می کند. با خرید اقساطی دیگر نباید نگران هزینه ها باشید، چون با پرداخت هزینه اندک می توانید بهترین یخچال صنعتی را از ما خریداری کنید.

خرید اقساطی یخچال ‌ها امکان پرداخت هزینه به صورت ماهانه در چند دوره را به جای پرداخت یکجا فراهم می ‌کند. خرید اقساطی یخچال‌ های صنعتی می ‌تواند در ایجاد کسب‌ و کارها به کمک شما بیاید و به موفقیت مشاغل کمک کرده و خیال شما را از بابت هزینه ها راحت می کند. ما در ایران برودت شرایطی فراهم کرده ایم تا بتوانید یخچال صنعتی مورد نیاز خود را قسطی از ما بخرید. برای خرید این یخچال تنها کافیست با ما تماس بگیرید.

فروش چکی یخچال فروشگاهی

خرید چکی یخچال فروشگاهی یکی دیگر از انواع روش هایی است که با استفاده از آن می توانید یخچال فروشگاهی مورد نیاز خود را خریداری کنید. در این روش، فروش یخچال با چک معتبر انجام می گیرد. اگر خود خریدار دسته چک ندارد، می تواند از فرد دیگری چک بگیرد اما صاحب چک باید در قرار حضوری، حضور داشته باشد و با قبول شرایط، پشت چک را امضا کند.

چکی که در ازای خرید یخچال فروشگاهی به ما می دهید، باید صیادی باشد. علاوه بر چک، مدارک هویتی شامل کپی صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه، کپی پشت و روی کارت ملی را در قرار حضوری در دست داشته باشید. تا هر سقفی که بخواهید، می توانید در فروشگاه ما با پرداخت چک یا به صورت اقساطی خرید کنید. محصولات ما قیمت مناسبی دارند و شرایط کاملا برای فروش چکی مهیا است.

در این روش نیز می توانید با دادن یک چک، کسب و کار خود را راه بیندازید و نگران سایر هزینه ها نباشید. ما در ایران برودت مفتخریم که توانسته ایم با ارائه خدمات ارزنده در خدمت هموطنان عزیز باشیم. با مراجعه به قسمت فروشگاه ما می توانید یخچال فروشگاهی خود را پیدا کرده و طی یک قرار حضوری با پرداخت چک، یخچال را از ما خریداری کنید. در صورتیکه سوالی در خصوص فروش چکی یخچال فروشگاهی دارید، می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت با ما تماس بگیرید.

یخچال مغازه اقساطی با سفته

می خواهید مغازه باز کنید یا یخچال مغازه شما خراب شده است اما پول کافی برای خرید یخچال ندارید؟ ما در ایران برودت امکان خرید یخچال مغازه ای به صورت اقساطی با سفته را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا با پرداخت سفته بتوانید یخچال مورد نیاز خود را خریداری کنید. کار آفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک سرمایه لازم برای خرید یخچال مغازه ای را ندارند؛ بنابراین به آسانی با هزینه اندک قادر به خرید یخچال مغازه ای در فروشگاه ما هستید.

خرید اقساطی با سفته بهترین روش خرید برای کسب و کارهایی است که به سرمایه زیادی نیاز دارند. فست فودها، ساندویچی ها، سوپرمارکت ها و حتی شیرینی فروشی های کوچک نیاز به یخچال هایی دارند که بتوانند در بهترین شرایط از محصولات نگه داری کنند.

اما گاهی اوقات فرد در زمان شروع کار، سرمایه لازم را ندارد و به دنبال خرید یخچال اقساطی با سفته است. فروشگاه های زیادی کار فروش یخچال به صورت اقساطی با سفته را انجام می دهند اما هر فروشگاهی شرایط خاصی دارد.

فروشگاه بزرگ ایران برودت، معتبرترین فروشگاهی است که بدون واسطه محصولات خود را به فروش می رساند؛ از این رو، قیمت محصولات ما مناسب است و کیفیت یخچال های فروشگاهی بالا. یخچال های صنعتی، یخچال های فروشگاهی و حتی یخچال های مغازه با شرایط ویژه در ایران برودت به فروش می رسند. برای برخورداری از تسهیلات فوق العاده ما تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.

خرید اقساطی یخچال فریزر

با خرید اقساطی یخچال فریزر می‌توانید بهترین یخچال صنعتی را به صورتی اقساطی تهیه کنید. بدون شک خرید اقساطی یک فرصت ویژه برای بسیاری از مشتریانی است که نمی‌توانند به صورت یکجا هزینه خرید را بپردازند. یخچال‌های فریزر ‌سال‌هاست که به عنوان یخچال‌های پرکاربرد برای منجمد کردن مواد غذایی مختلف کاربرد دارند. امروزه فریزرها با تنوع زیادی از نظر امکانات، ویژگی‌ها، مدل و کاربرد طراحی شده‌اند.‌

شما افرادی که قصد خرید اقساطی یخچال فریزر دارید باید به دنبال جدیدترین نوع یخچال‌های موجود در بازار باشید. بدون شک یخچال‌های پیشرفته با قابلیت‌های بیشتر قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل‌ها دارند. چه بسا اینکه مدل‌های نسل جدید مجهز به یخ ساز و آبسردکن هستند. حال این آپشن و قابلیت‌ها نیز از نکات مهم خرید یخچال محسوب می‌شود. این وسیله ضروری امروزه در بسیاری از مراکز فروشگاهی، رستوران‌ها، تالار، آشپزخانه و … مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اکنون نوبت به انتخاب یک یخچال فریزر مناسبی است که بتوانید با آن نیاز خود را برطرف سازید. در خرید اقساطی به مراکز معتبری چون ایران برودت و سایت یخچال‌های فروشگاهی اوربان مراجعه کنید. شرایط خرید اقساطی یخچال در این شرکت‌ها می‌تواند تا حدودی متفاوت باشد. شما مشتریان عزیز موظف هستید تا هنگام خرید به بررسی شرایط خرید اقساطی بپردازید. در خرید اقساطی نیز به نوع طراحی یخچال، اندازه، ظرفیت، برچسب انرژی، گارانتی و خدمات پس از فروش توجه کنید.

حال تعداد اقساطی که باید پرداخت شود و هزینه کامل قسط بندی را در نظر بگیرید. در برخی از مراکز تنها با ارائه چک می‌توانید خرید اقساطی انجام دهید. حال در صورتی که خرید اقساطی یخچال فریزر حتی در بعضی از شرکت‌ها نیز بدون چک انجام می‌شود. البته در این صورت نیز شرایط خاص دیگری را برای این کار در نظر گرفته‌اند.

یخچال قسطی

“یخچال قسطی” یا “یخچال اقساطی” به معنای یخچالی است که با روش پرداخت اقساطی به مشتریان ارائه می‌شود. این روش معمولاً توسط فروشگاه‌های لوازم خانگی و الکترونیکی ارائه می‌شود. به این صورت که مشتری یخچال را از فروشگاه می‌خرد و قسط‌هایی را به فروشگاه پرداخت می‌کند تا ارزش کل خرید را پرداخت کند.

این روش معمولاً به مشتریانی که نمی‌توانند یکباره هزینه کل را پرداخت کنند ارائه می‌شود، به‌طوری‌که آن‌ها می‌توانند هزینه را به صورت ماهیانه یا به شکل دیگری پرداخت کنند.

یخچال صنعتی قسطی

یخچال‌های صنعتی معمولاً برای استفاده در محیط‌های تجاری، رستوران‌ها، هتل‌ها، فروشگاه‌ها و سایر مکان‌هایی که نیاز به حفظ و نگهداری بزرگ مقداری از مواد غذایی دارند، استفاده می‌شوند. این یخچال‌ها اغلب هزینه‌های بالایی دارند و برای بسیاری از کسب و کارها، خرید آنها به صورت یکجا ممکن نیست.

با این وجود، برخی فروشگاه‌ها و شرکت‌های لوازم خانگی و صنعتی ممکن است گزینه قسطی برای خرید یخچال‌های صنعتی ارائه دهند. در این صورت، مشتری می‌تواند یک یخچال صنعتی را با پرداخت اولیه کوچک یا بدون پرداخت اولیه خریداری کند و هزینه را به صورت اقساط ماهیانه یا به شکل دیگری به فروشنده پرداخت کند. این روش برای کسب و کارهای کوچک و متوسط که نیاز به یخچال صنعتی دارند، می‌تواند گزینه مقرون به صرفه‌ای باشد تا به طور ناگهانی هزینه بزرگی را پرداخت کنند.

یخچال کوکاکولا با چک ضمانت

یخچال‌های کوکاکولا یا همان یخچال‌های نمایشی که برای نمایش محصولات و نگهداری نوشابه‌ها و محصولات کوکاکولا استفاده می‌شوند، ممکن است با چک ضمانت به فروش برسند. این روش معمولاً برای افراد و شرکت‌هایی که نمی‌توانند هزینه یکباره خرید یخچال را پرداخت کنند، ارائه می‌شود.

در این روش، مشتری یک چک به فروشنده ارائه می‌دهد که به مبلغ خرید یخچال است. فروشنده این چک را تا زمانی که اقساط معینی توسط مشتری پرداخت شود، نگه می‌دارد. در صورت عدم پرداخت اقساط، فروشنده می‌تواند چک را وصول کند.

مهم است که مشتریان قبل از استفاده از این روش، شرایط و ضوابط مربوط به پرداخت اقساط و چک ضمانت را به دقت مطالعه کنند و مطمئن شوند که می‌توانند به تعهدات خود در قبال پرداخت اقساط بپردازند.