گاز R22 مبرد

گاز R22 مبرد

گاز R22 چیست؟ در رابطه با مزایای استفاده از این گاز مبرد ها چه می دانید؟ آیا در رابطه با سیستم های برودتی هوا و عملکرد این گازها در این سیستم ها آشنا هستید؟ مبرد به عنوان مهمترین گازی است که در این سیستم ها از آنها استفاده می شود. این گاز سالهاست که در برخی سیستم ها نقش مهمی ایفا می کند. حال این که گاز های مبرد در انواع مختلفی هستند اما این نوع گاز به عنوان کاربردی ترین نوعی است که جهت آشنایی با آن ایران برودت در ادامه توضیحات کامل تری را ارائه می دهد.

جهت خرید گاز R22 مبرد تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

خرید گاز R22 مبرد

مبرد به عنوان یکی از اصلی ترین گازهای مورد استفاده در سیستم های برودتی هوا است. حال اینکه مبرد به صورت مایع و گاز مورد استفاده قرار می‌گیرد و این بستگی به نوع مبرد شما دارد. اکنون اگر قصد خرید گاز R22 دارید کارشناسان مجموعه ایران برودت پاسخگوی سوالات و همچنین نیاز شما عزیزان هستند. این مجموعه به عنوان قدرتمندترین تولید کننده انواع سیستم های برودتی هوا و همچنین گازهای مبرد در کشور است.

شما می توانید انواع گازهای مبرد را با بهترین کیفیت و عملکرد از این مجموعه به قیمت رقابتی تهیه کنید. قطعا دسترسی به مناسب ترین قیمت گاز R22 در هر مجموعه امکان پذیر نیست. اما ایران برودت فرصتی را مهیا ساخته تا شما کاربران عزیز بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مایع را خریداری کنید. به طور کلی دسترسی به محصولات این مجموعه به صورت آنلاین امکان پذیر است.

شما می توانید در طول ۲۴ ساعت از شبانه روز از طریق کارشناسان خبره این مجموعه هم پاسخ سوالات خود را بیابید و هم اقدام به خرید کنید.

گاز R22 مبرد

گاز R22 مبرد

قیمت گاز R22 مبرد

همانگونه که اشاره شد، گازهای مبرد به عنوان گازهای بسیار مهمی هستند که در سیستم های سرمایشی نقش ایفا می‌کنند. اما مسئله مهم برای خرید گاز مبرد R22 اهمیت قرار دادن قیمت است. با این اوضاع اقتصادی کنونی همه مشتریان برای خرید هر محصولی قیمت را مورد توجه قرار می دهند. قطعاً که دسترسی به ارزانترین قیمت گاز R22 برای مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد.

برای دسترسی به قیمت های اقتصادی نیز باید به مراکز فروش قابل اعتماد مراجعه داشت. ایران برودت بزرگترین توزیع کننده گازهای مبرد، این محصول را با قیمت باور نکردنی به دست شما عزیزان می رساند. این مجموعه در تلاش است تا شما بتوانید بهترین ها را با قیمت ارزان و توسط یک روش مناسب تهیه کنید. قطعاً که دسترسی راحت با روش آنلاین در هر ساعت از شبانه روز امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: خرید ساندویچ پانل سردخانه ‌ای

گاز R22 مبرد

گازR22 مبرد

گاز مبرد یکی از گازهای مخصوص سرمازا است که در حالت سیال از آن استفاده می کنند. در واقع این گاز پس از جذب حرارت تغییر حالت می دهد و در نتیجه در سیکل های تبریدی استفاده می‌شود. این گازها در اکثر سیستم های سرمایشی کاربرد دارند. به طور کلی مبردها گازهایی هستند که با فشار مختلف از آنها برای خنک کردن محیط استفاده می کنند.

هم اکنون انواع بسیار زیادی از گازهای مبرد وجود دارد. قطعاً که هر یک از انواع گازهای مبرد در سیستم های مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. گاز R22 یکی از مبردهای بسیار کاربردی است که با نام گاز بی رنگ و غیرقابل اشتعال نیز شهرت دارد. این گازها رنگ و بو نداشته و همچنین جزو گازهای گلخانه ای به شمار می رود. معمولاً این دسته از مبردها در کپسول هایی با جرم ۱۳.۶ کیلوگرم عرضه می شوند.

این مبرد در سیستم های برودتی و تهویه مطبوع تزریق بیشترین کاربرد را دارند. به نوعی می توان گفت  گاز R22 جزو اولین گازهای مبرد به شمار می رود این نوع گاز سالهاست که در سیستم های سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد. گازها ضد خوردگی هستند و در یک نقطه جوش مناسبی به تولید می‌رسند. حرارت تبخیر در این گازها بسیار زیاد است و تراکم بسیار بالایی نیز دارند.

این نوع مبرد به حالت مایع است و با روغن های معدنی نیز سازگار می‌باشد. هم اکنون برندهای بسیار زیادی از این نوع مبرد در بازار وجود دارد. به طور کلی این گاز با دمای بحرانی ۹۶ درجه سانتیگراد و جرم مولکولی ۸۶ گرم بر مول به تولید می رسد. میزان خلوص این گاز ۹۹ درصد پوند است. آشنایی با تمام این مشخصات برای خرید گاز R22 الزامی می‌باشد. همچنین قیمت گاز R22 مقرون بصرفه است.

گاز R22 مبرد

صفر تا صد اطلاعات لازمه در رابطه با گازهای R22

همانگونه که اشاره شد، گاز R22 یک نوع مبرد کاربردی است. از این نوع گازها بیشتر برای یخچال های خانگی و صنعتی استفاده می کنند. این مایع خنک کننده در کولرهای آبی و گازی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. گازهای مبرد بسیار زیادی تحت عنوان گاز خنک کننده در بازار وجود دارند: اما این گاز به عنوان کاربردی ترین گازهای مبرد با مزایای بسیار زیادی شناخته می شود. این دسته از گازهای برودتی بهترین مبرد برای کاهش دما در دستگاه های تهویه به شمار می روند.

مبرد کلرودیفلورمتان به عنوان یک مبرد شناخته شده هیچ خطری برای لایه اوزون ندارد. این گاز نیز در دسته بندی گازهای گلخانه ای است که امروزه در کشورهای توسعه یافته از آن استفاده نمی شود. برندهای بسیار زیادی از این گازها در بازار هستند. قطعا که هر مبرد بر اساس سطح کیفیتی که دارد با استقبال مواجه می شود.

جرم مولکولی این مبرد ۸۶ گرم بر مول است حال اینکه با فشار بحرانی ۴.۹ ۱۳۶ مگاپاسکال از آن استفاده می کنند. نقطه ذوب در این گازها منفی ۱۷۵ درجه سانتیگراد و نقطه جوش آنها منفی ۴۰ درجه سانتیگراد است.

اما اگر قصد خرید گاز R22 دارید بد نیست در رابطه با کاربردهای این نوع مبرد نیز آشنایی پیدا کنید. هدف از شناخت این گاز دسترسی به باکیفیت‌ترین و مناسب ترین قیمت گاز R22 می باشد. لازم به ذکر است که از این گازها را برای سیستم های تهویه مطبوع یا دستگاه های خنک کننده استفاده می کنند.