ساندویچ پانل سردخانه‌ ای

ساندویچ پانل سردخانه‌ ای

خرید ساندویچ پانل سردخانه ‌ای

ساندویچ پانل سردخانه به عنوان مقاوم ترین ساندویچ پنل ها از نظر عایق هستند. این محصولات جدا از کیفیت و حتی قیمت روش نصب خاصی نیز دارند، در واقع نصب ساندویچ پانل سردخانه ای در گام های خاصی صورت می گیرد. اگر تصمیم به خرید ساندویچ پانل سردخانه ای دارید از سبک بودن وزن ساندویچ پانل ها مطمئن شوید که نصب را سریع تر کرده و وزن وارده به سازه نیز سبک تر خواهد شد.

در نتیجه نوع ورق های طرفین ساندویچ پانل ها و حتی هسته یا فوم عایق آن نیز باید از یک ماده باکیفیتی تهیه شده باشد. قطعه که این متریال روی قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای تاثیر می گذارد. زیبایی دیگر پارامتری است که برای انتخاب بهترین ساندویچ پانل های بازار در نظر گرفته می شود.

این ساندویچ پانل ها باید در برابر خمش، لرزش، ضربه، سرما، گرما و حتی صدا مقاومت زیادی داشته باشند. دقت کنید که ساندویچ پانل های چه مجموعه ای را می‌خواهید تهیه کنید. در ایران برودت ساندویچ پانل ها با کیفیت بالایی توزیع می شوند.

مقاومت و ماندگاری این ساندویچ پانل ها در برابر شرایط آب و هوایی بسیار زیاد است، همچنین نصب آنها نیز به سریعترین زمان ممکن پیش می رود. اگر تمامی این پارامترها را در نظر بگیرید مرغوب ترین انواع ساندویچ پانل سردخانه را با قیمت استثنایی تهیه می‌کنید.

جهت خرید ساندویچ پانل سردخانه‌ ای تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

ساندویچ پانل سردخانه‌ ای

قیمت ساندویچ پانل سردخانه ‌ای

خرید ساندویچ پانل سردخانه ای اکنون از مجموعه ایران برودت به روش اینترنتی امکان پذیر است. برای خرید این ساندویچ پانل ها شما باید تعداد ورق های مورد نیاز و مصرفی خود را انتخاب کنید. به تناسب نوع نیاز خودتان آنها را در ابعاد مناسبی نیز تهیه خواهید نمود. قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای نیز به همین حجم خرید شما بستگی دارد.

اما ساندویچ پانل ها از ورق های مرغوب یا نامرغوب در بازار هستند. قطعاً که قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای در مدل های بی کیفیت و با کیفیت قیمت های متنوعی نیز خواهند داشت. نوع مواد مورد استفاده برای ساخت ورق های ساندویچ پانل و همچنین نوع فوم عایق به کارگیری برای قسمت هسته آن نیز قیمت را تغییر می‌دهد. پیچ های اتصالی ساندویچ پانل، مدل های مختلف نصب آن و برند دیگر پارامتری است که می‌توانید با در نظر قرار دادن آن قیمت ها را مقایسه کنید.

از طرفی ساندویچ پانل ها در ابعاد، ضخامت، متراژ و عایق های متنوعی عرضه می شوند. با بررسی تک تک این پارامترها در میابیم که قیمت کدام یک از انواع ساندویچ پانل ها به ارزش واقعی آن ها تعیین شده‌اند.

ساندویچ پانل سردخانه‌ ای

نحوه نصب ساندويچ پانل سردخانه‌ ای

ساندویچ پانل های سردخانه به عنوان یکی از پرفروش ترین انواع ساندویچ پانل در بازار مطرح هستند. این ساندویچ پانل ها دارای انواع مختلفی می‌باشند که کیفیت، عملکرد و قیمت ساندویچ پانل سردخانه با یکدیگر تفاوت دارد. آیا میدانستید نصب ساندویچ پانل سردخانه به چه شکل است؟ قطعاً همه شما بیشتر با نکات مهم خرید ساندویچ پانل سردخانه ای یا حتی قیمت ساندویچ پانل سردخانه ای اطلاعاتی کسب می‌کنید.

آشنایی با چگونگی نصب این ساندویچ پانل ها نیز به عنوان یکی از نکات مهم است که باید به آن توجه نمود. در دنیای مدرن امروزی برای ساخت تمامی سردخانه ها از ساندویچ پانل استفاده می‌کنند. قابلیت شستشو، سبک بودن و مقاوم بودن در برابر بسیاری از عوامل همگی مزایای خرید ساندویچ پانل سردخانه ای هستند.

این محصول به عنوان یک عایق بسیار مناسب در برابر تغییرات دمایی و رطوبت است که برای ساخت بسیاری از محصولات می توان استفاده نمود. مراحل نصب ساندویچ پانل سردخانه ای شامل:

  • در گام نخست ابتدا باید کف محوطه سردخانه نصب گردد. در نتیجه ورودی و خروجی ها به صورت پیوسته اجرا می شوند.
  • اول باید کانالهای U را به تناسب اندازه اتاق سردخانه روی یک طبقه صاف با پیچ های کیت ثابت کنید. توجه داشته باشید که بایستی این نصب و اجرا مطابق پروژه پیش برود. پانل های دیواری آن نیز بر اساس پروژه در کانال یو قرار خواهند گرفت و به تناسب اندازه اتاق از گوشه‌ها برش می‌خورند.
  • نوبت به اجرای پانل های سقفی است. برای نصب این پانل ها باید آنها را روی بریدگی روی قسمت پانل دیواری اجرا کنید. البته به یکسان بودن اندازه لبه ها نیز دقت داشته باشید.
  • در این گام چهار چوب قسمت درب نسبت به فضای باقی مانده باید نصب شود. چنانچه عرض چهارچوب بیش از یک عرض پانل بود کانال ها را بر اساس اندازه چهارچوب درب برش دهید. در نتیجه بایستی عایق کاری را تکمیل کنید که توسط سیلیکون به محل متصل شدن به پانل های سقف و دیوار پوشش داده می شود.

ساندویچ پانل سردخانه‌ ای

بیشتر بخوانید: ساندویچ پانل اتاق تمیز

مزایای استفاده از ساندویچ پانل سردخانه‌ ای

یکی از مهمترین دلایل اهمیت خرید ساندویچ پانل سردخانه به سبب مقاومت بسیار زیاد آن در برابر شرایط دمایی مختلف است. ساندویچ پانل های سردخانه عایق حرارتی و برودتی بسیار مناسبی هستند. همچنین صدا را نیز عبور نمی دهند و همین عایق صدا بودن نیز باعث شده تا برای بسیاری از مصارف کاربرد داشته باشد. این عایق بودن به سبب استفاده از فوم با دانسیته بالا در این محصول است.

  • ساندویچ پانل ها در مقایسه با دیگر جنس ها ضخامت کمتری دارد و این ضخامت کمتر باعث می‌شود تا فضای کمتری نیز اشغال گردد.
  • نحوه نصب ساندويچ پانل سردخانه‌ای کار بسیار راحتی است.
  • از مزایای بسیار مهم انواع ساندویچ پانل می‌توان به نصب راحت آنها و به افزایش سرعت نصب اشاره کرد، به همین سبب در هزینه ها و همچنین زمان اجرای ساندویچ پانل صرفه جویی می شود.
  • ساندویچ پنل ها خاصیت رنگ و طرح‌پذیری بسیار بالایی دارند، می‌توانید به سلیقه خود و به تناسب دکوراسیون فضا، آن‌ها را در طرح و رنگ‌های دلخواه خواه خود در بیاورید.
  • یکی از ویژگی های خاص این محصول ضد قلیایی و ضد اسیدی بودن آن است. همچنین تثبیت رنگ در این متریال ها اهمیت بسیار زیادی دارد، اما این در صورتی است که از رنگ های پلی استر و خاصی برای این ساندویچ پانل ها استفاده کرده باشند.
  • کاربرد ساندویچ پانل با توجه به مشخصات و مزایای این محصول بسیار زیاد است.‌ می توانید برای ساخت انواع سردخانه، تونل‌های انجماد، حتی انبارهای نگهداری مواد اولیه شیمیایی یا دارویی از آنها استفاده نمود.
  • قیمت ساندویچ پانل سردخانه‌ای در مقایسه با به کارگیری دیگر متریالها مقرون به صرفه تر است. البته در هر یک از انواع ساندویچ پانل سردخانه از هر خیسی این قیمت کاملا متفاوت می‌باشد.