سردخانه مواد غذایی

در رابطه با سردخانه مواد غذایی، مشخصات و مزایای آن چه می دانید؟ آیا به دنبال یک روش مناسب برای خرید سردخانه مواد غذایی هستید؟ می دانید برای دسترسی به بهترین قیمت سردخانه مواد غذایی به کدام مرکز فروش باید مراجعه کرد؟ برای دسترسی به بهترین سردخانه های مواد غذایی سوالات بسیار زیادی برای اکثر کاربران بدون پاسخ است.

از آنجایی که سردخانه مواد غذایی به عنوان بهترین دستگاه های خنک کننده هستند. این یخچال های فروشگاهی محبوبیت بسیار زیادی دارند. اما برای خرید یک سردخانه مناسب داشتن اطلاعات مفید لازم است. ایران برودت به عنوان یک سایت پرآوازه و قابل اعتماد در ادامه توضیحات کامل تری را در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهد.

جهت سفارش سردخانه مواد غذایی و استعلام قیمت تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

خرید سردخانه مواد غذایی

ساخت سردخانه مواد غذایی شامل سردخانه های مخصوصی است که برای نگهداری مواد غذایی از آنها استفاده می شود. از آنجایی که برای تمامی انواع لبنیات نمی‌توان یک دمای معینی را تعیین کرد: پس اگر در حوزه مخصوص به مواد غذایی کار می‌کنید حتماً برای هر گروه از مواد غذایی یخچال های مخصوصی بخرید. هنگام خرید سردخانه مواد غذایی این نکته را مورد توجه قرار دهید که قیمت سردخانه مواد غذایی در مدلهای مختلف آن نیز متفاوت خواهد بود.

اما برای خرید این دستگاه ایران برودت قابل اعتمادترین شرکتی است که می توانید خرید اقتصادی را با آن تجربه کنید. مراکز فروش بسیار زیادی هستند که هم جهت ساخت و هم فروش این یخچال ها فعالیت دارند. اما ما به دنبال یک مرکز فروش معتبری هستیم که اعتبار آن نشان از اصالت و صداقت آن باشد

ایران برودت نیز با ارائه محصولاتی با کیفیت و همچنین نسل جدید با قابلیت های بالا، توانسته توجه مشتریان را جلب کند. اکنون برای خرید بهترین سردخانه مواد غذایی میتوانید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

قیمت سردخانه مواد غذایی

برای خرید سردخانه مواد غذایی بهترین نکته مراجعه به فروشگاه های معتبر است. ایران برودت قابل اعتماد ترین مرکز فروش سردخانه مواد غذایی در کشور می باشد. محبوبیت این شرکت به سبب عرضه سردخانه های با کیفیت است. همچنین این مجموعه می‌کوشد تا محصولات نسل جدید خود را با قابلیت های منحصر به‌فرد روانه بازار کند. همچنین قیمت سردخانه مواد غذایی در این مجموعه به صورت رقابتی است. این قیمت به ظرفیت سردخانه مواد غذایی، قدرت موتور، نوع کاربرد و دیگر قابلیت ها و مزایای آن بستگی دارد. به طور کلی اگر به دنبال مقرون به صرفه ترین قیمت بازار هستید تنها در مجموعه ایران برودت می‌توانید به این قیمت اقتصادی دسترسی داشته باشد.

کاربرد سردخانه مواد غذایی

مواد غذایی به عنوان اصلی ترین ماده مورد نیاز انسانها جهت تغذیه شناخته می شوند. حال اینکه برای برخی از مواد غذایی باید یک دما و رطوبت مناسب مهیا باشد. در واقع برای جلوگیری از فاسد شدن و افزایش طول عمر مواد غذایی از سردخانه مواد غذایی استفاده می کنند. بسیاری از مواد غذایی پتانسیل بالایی در برابر فاسد شدن با قرار گرفتن دز شرایط نامناسب دارند. استفاده از سردخانه مهمترین روش فراهم کردن یک شرایط استاندارد برای نگهداری مواد غذایی می باشد.

برای مواد غذایی نیز متناسب با نوع ماده غذایی از سردخانه های زیر صفر درجه و سردخانه های بالای صفر درجه استفاده می کنند. معمولاً سردخانه های زیر صفر درجه برای نگهداری گوشت، مرغ منجمد یا بسیاری از غذاهای نیمه آماده هستند. اما سردخانه‌های بالای صفر درجه را برای نگهداری لبنیات، مواد غذایی و غیره می توان استفاده کرد. نکته مهم این است که مواد غذایی چنانچه در دمای استاندارد قرار نگیرند، مواد پروتئینی و ویتامین های خود را از دست میدهند. مهمتر از همه این مواد سریعاً فاسد خواهند شد. سردخانه های مواد غذایی نیز مانند دیگر انواع سردخانه ها در ظرفیت و مدلهای بسیار مختلفی برای استفاده در مکان های مختلف طراحی شده‌اند. برای نگهداری مواد غذایی نیز اصول و نکات مهمی وجود دارد.

تنها شرط نگهداری مواد غذایی در سردخانه کافی نیست: بلکه این نکات مهم نیز بایستی مورد توجه قرار بگیرد. برای خرید سردخانه مواد غذایی شما باید مناسب شغل خود و مواد غذایی مورد نظر یک سردخانه مناسب را با ظرفیت استاندارد انتخاب کنید. در نتیجه می توانید به سراغ مقایسه قیمت سردخانه مواد غذایی بپردازید. لازم به ذکر است که این سیستم‌های سرمازا از قطعات بسیار مختلفی تشکیل می‌شوند. مهم‌ترین قسمت‌های این سیستم‌ها کمپرسور و کندانسور آنها است که نقش مهمی در دستگاه ایفا می‌کنند. البته گازی به نام مبرد در این سردخانه ها نقش مهمی دارد.

سردخانه مواد غذایی

مدل‌های پرکاربرد سردخانه های مواد غذایی

یخچال مواد غذایی شامل سیستم های سرمایشی مخصوصی هستند که آنها را با نام سردخانه مواد غذایی نیز می شناسند. این سردخانه ها مناسب استفاده برای نگهداری مواد غذایی هستند. سردخانه های مواد غذایی شامل یک مکان محصور شده هستند که با دمای پایین تر از دمای محیط از مواد غذایی نگهداری می کنند. افرادی که قصد خرید سردخانه مواد غذایی دارند ابتدا بایستی با مدلهای مختلف آن آشنا شوند. شناخت مدل های مختلف، مشخصات و همچنین قیمت سردخانه مواد غذایی به شما کمک می کند تا انتخاب صحیح داشته باشید.

سردخانه های زیر صفر سردخانه

یخچال های زیر صفر سردخانه های مخصوصی هستند که با دمای زیر صفر درجه برای نگهداری مواد غذایی از آنها استفاده می شود. متناسب با نوع ماده غذایی از صفر تا درجه استاندارد این یخچال ها تنظیم می شوند.

سردخانه های بالای صفر درجه

سردخانه های بالای صفر درجه نیز یخچال های مخصوصی هستند که از دمای صفر تا بالای صفر و در یک محدوده دمایی استاندارد از آنها استفاده می کنند.

سردخانه مواد غذایی

سردخانه های دو مداره

برای نگهداری مواد غذایی یخچال های مخصوصی نیز با نام سردخانه های دو مداره وجود دارد. این سردخانه ها هم قابل استفاده در دمای زیر صفر درجه و هم قابل استفاده برای دمای بالای صفر درجه هستند. شما با خرید این سردخانه ها هم یک سردخانه بالای صفر و هم یک سردخانه زیر صفر درجه دارید. در واقع برای نگهداری مواد غذایی مختلف می توانید دمای آنها را به زیر صفر یا بالای صفر درجه تنظیم کنید.

تونل انجماد

تونل انجماد یکی از کاربردی ترین سردخانه ها در فروشگاههای زنجیره بزرگ، شرکت ها و کارخانه های مواد غذایی است. از این تونل‌ها برای کاهش سریع دمای یک ماده غذایی بدون کاهش کیفیت آن ماده استفاده می‌کنند. در واقع این مدل یخچال ها دمای مواد غذایی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن کاهش می دهند، بدون اینکه کیفیت این مواد کم شود.