خرید سردخانه گوشت

خرید سردخانه گوشت

در رابطه با ساخت سردخانه گوشت اطلاعاتی می دانید؟ روش خرید سردخانه گوشت چگونه است؟ آیا میدانید چه شرایطی قیمت سردخانه گوشت را تحت تاثیر قرار می دهد؟ با توجه به پیشرفت علم سردخانه ها در مدل های بسیار مختلفی روی کار آمدند. در گذشته از روش های بسیار سنتی و ابتدایی برای نگهداری مواد غذایی به ویژه گوشت استفاده می کردند.

این روش ها چندان کارآمد نبود و حتی گاهی در کوتاه ترین زمان گوشت فاسد می شد. اما امروزه سردخانه ها با قدرت تکنولوژی بسیار بالایی مورد استفاده قرار می گیرند. افرادی که تصمیم به خرید گرفته‌اند بد نیست در رابطه با این دستگاه تمامی اطلاعات لازم را کسب کنند. ایران برودت یک سایت حرفه‌ای و تخصصی است که میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با این مجموعه همراه باشید.

جهت خرید و ساخت سردخانه گوشت تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

سردخانه گوشت

سردخانه های گوشت را میتوان به عنوان مهمترین و کاربردی ترین سردخانه در جهان برشمرد. چرا که گوشت به عنوان یکی از ماده غذایی اصلی در سفره انسان ها محسوب می شود. اگر قصد خرید سردخانه گوشت دارید بایستی بدانید که این سردخانه در ظرفیت‌های مختلفی است. همچنین مدل های متفاوتی از این سردخانه ها در بازار وجود دارد.

 آشنایی با تمامی مدل ها و مشخصات هر یک از این سردخانه ها در کنار قیمت سردخانه گوشت به عنوان مهمترین پارامتری است که باید به آن توجه داشته باشید. اما چنانچه به دنبال یک مرکز فروش قابل اعتماد هستید ایران برودت میزبان پاسخگوی شما کاربران عزیز خواهد بود. این مجموعه می‌کوشد تا شما بهترین سردخانه گوش را همین حالا با کمترین قیمت بازار تهیه کنید. برای دسترسی راحت نیز از خرید آنلاین استفاده نمایید. چرا که این روش خرید جدید دارای مزیت های بسیار زیادی می‌باشد.

قیمت سردخانه گوشت

قیمت پس از کیفیت مهمترین پارامتری است که مشتریان به بررسی آن می پردازند. قطعا که قیمت هر محصولی به پارامترهای بسیار زیادی بستگی دارد. اما این پارامترها شامل جنس، قدرت عملکرد، تکنولوژی ساختاری، قدرت خنک کنندگی، قدرت موتور، نوع مبرد، برند و غیره است.

البته خرید از یک مرکز فروش قابل اعتماد نیز شرط دسترسی به مناسب ترین قیمت سردخانه گوشت خواهد بود. اگر قصد خرید سردخانه گوشت دارید ایران برودت بهترین مرکزی است که می توانید جهت خرید با کارشناسان آن تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است بررسی این قیمت در هر ساعت از شبانه روز به راحتی امکان پذیر خواهد بود. برای بررسی قیمت نیز تنها کافی است تا به سایت فروشگاهی ایران برودت مراجعه داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اتاق پیش سرد کشتارگاه

خرید سردخانه گوشت

سفارش سردخانه گوشت

گوشت به عنوان مهمترین مواد اولیه غذایی در سفره ما انسان ها است. حال اینکه برای نگهداری از گوشت شرایطی وجود دارد. سرد کردن بلافاصله جهت نگهداری از گوشت مهمترین پارامترهای نگهداری گوشت به شمار می‌رود. چرا که سرد شدن زیاد مانع از تجمع باکتری و قارچ در گوشت میشود.

 برای نگهداری گوشت از سردخانه های مخصوص گوشت استفاده می‌کنند. در واقع برای جلوگیری از فاسد شدن و از دست رفتن سطح کیفیت گوشت در کشتارگاه ها و مراکز فروش و حتی خانه ها از سردخانه های مخصوصی استفاده می‌شود. قطعا که گوشت نیز باید در یک دمای مناسبی قرار بگیرد.

گوشت ها را برای مدت زمان کوتاه یا طولانی مدت در سردخانه ها نگهداری می کنند. حال این که به دو صورت منجمد و سرد امکان نگهداری از گوشت در یخچال وجود دارد. اهمیت سرد شدن سریع گوشت قرمز جهت جلوگیری از فاسد شدن آن و گرفتن بوی نامطبوع است.

از طرفی می تواند روی طعم گوشت نیز تاثیر داشته باشد. گوشت باید در دمای ۵ درجه سلسیوس یا حتی کمتر قرار بگیرد: چراکه در این دما امکان رشد باکتری های بیماری زا وجود ندارد.

از این سردخانه ها بیشتر در مراکز کشتار دام، رستوران ها، هتل ها، فروشگاه ها و غیره استفاده می شود. اما چنانچه شما قصد خرید سردخانه گوش دارید باید ابتدا پارامترهایی را در نظر داشته باشید.

به عنوان مثال، برای چه ارگانی می خواهید اقدام به خرید سردخانه کنید؟ میزان ظرفیت سردخانه، مدل و حتی برند آن را نیز باید مورد بررسی قرار دهید. همچنین این تنوع باعث شده تا در رابطه با قیمت سردخانه گوشت نیز اطلاعاتی کسب کنید. سردخانه ها بیشتر متناسب با مدت زمان نگهداری گوشت به صورت کوتاه مدت یا طولانی مدت انتخاب می‌شوند.

خرید سردخانه گوشت

خرید سردخانه گوشت

سه مدل پرکاربرد سردخانه گوشت

همانگونه که اشاره شد، سردخانه های مخصوص گوشت سردخانه هایی هستند که برای نگهداری از گوشت از آنها استفاده می کنند. سردخانه ها در ظرفیت ها و مدل های بسیار گوناگونی مورد استفاده قرار می گیرند. اما چنانچه شما تصمیم به خرید سردخانه گوشت دارید باید بدانید که این سردخانه ها در دو نوع هستند. قیمت سردخانه گوشت نیز در مدل های مختلف با یکدیگر تفاوت دارد.

سردخانه  گوشت بالای صفر درجه

سردخانه  گوشت بالای صفر درجه یکی از کاربردی‌ترین سردخانه های گوشت هستند. این سردخانه ها بین دمای صفر تا ۱۵ درجه مورد استفاده قرار می گیرند. از سردخانه بالای صفر درجه برای نگهداری کوتاه مدت گوشت استفاده می کنند. در واقع بلافاصله پس از کشتار و جهت سرد کردن سریع از این سردخانه‌ها استفاده خواهند نمود. حال اینکه دمای لاشه گوشت باید در این سردخانه ها پس از ۱۰ ساعت به زیر ۱۰ درجه کاهش پیدا کند و معمولا از این سردخانه ها بیشتر در رستوران و هتل ها استفاده میکنند.

خرید سردخانه گوشت

سردخانه گوشت زیر صفر

 سردخانه گوشت زیر صفر درجه یکی دیگر از سردخانه های نگهداری گوشت محسوب می شود. درجه حرارت آنها به زیر صفر درجه می رسد. این سردخانه ها معمولاً برای نگهداری طولانی مدت گوشت نهایت ۹ تا ۱۲ ماه هستند. سردخانه زیر صفر درجه برای نگهداری گوشت منجمد مورد استفاده قرار میگیرند‌.

تونل انجماد گوشت

تونل انجماد از دیگر سردخانه های گوشت است. در واقع از این تونل ها برای منجمد کردن گوشت استفاده می‌کنند. این تونل ها برای سرد کردن زیر صفر درجه با سرعت عمل بسیار بالایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. حال اینکه این انجماد سریع مانع از تشکیل شدن کریستال های یخی در یخچال می‌شود. حداقل دمای این سردخانه‌ها منفی ۳۵ درجه است. این تونل‌ها تنها در دمای انجماد قابل استفاده هستند. حال اینکه ظرفیت این تونل ها متناسب با نوع کارایی متفاوت است.