خرید ساندویچ پانل دیواری

یکی از مصالح ساخت جدیدی که برای ساخت و ساز از آن استفاده می کنند ساندویچ پانل ها هستند. این ساندویچ پانل ها امروزه جایگزین مصالح ساختمان سازی سنتی نظیر آجر، گچ، سیمان و غیره شده‌اند. قطعاً که مزایای این محصولات سطح خرید ساندویچ پانل دیواری را افزایش می‌دهد. ساندویچ پانل های دیواری نیز با تنوع بسیار زیادی تولید شده اند و برای هر یک از انواع ساندویچ پانل نیز قیمت های متفاوتی در نظر گرفته‌اند. قیمت ساندویچ پانل دیواری به پارامترهای بسیار زیادی بستگی دارد. مزایای این محصول تعیین کننده قیمت آن می باشد، اما همین قیمت خود به عنوان یکی از نکات مهم خرید است. شما باید در نظر بگیرید که این محصولات را برای چه شرایط آب و هوایی می خواهید استفاده کنید، چرا که ساندویچ پانل به تناسب نوع شرایط در انواع مختلف با سطح کیفیت های متفاوتی وجود دارد.

ساندویچ پانل دیواری

جهت سفارش خرید ساندویچ پانل دیواری و استعلام قیمت تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

حتی در برخی از مدل های آن چگونگی نصب ساندویچ پانل نیز متفاوت خواهد بود. برای مصارف مختلف آن‌ها را در ابعاد و اشکال متنوعی نیز می توانید تهیه کنید. پس قبل از اینکه خرید خود را ثبت نمایید ابتدا اطلاعاتی در رابطه با نوع کاربرد هر یک از مدل های مختلف ساندویچ پانل کسب نمایید. ایران برودت با ارائه جزئیاتی هرچند کم اما موثر این فرصت را به وجود آورده تا بتوانید بهترین ساندویچ پانل دیواری بازار را به قیمت ارزان تهیه کرد. همین حالا به روش اینترنتی می توانید در این مجموعه سفارش خود را ثبت نمایید.

قیمت ساندویچ پانل دیواری

اشاره شد که ساندویچ پانل دیواری به عنوان یکی از محصولات نسل جدیدی است که جایگزین مصالح ساختمانی بسیار متنوعی می باشد. این ساندویچ پانل ها مزایا و حتی کاربردهای بسیار زیادی دارند. در واقع برای دیوار بخش‌های بسیار مختلفی می توان آنها را با وزن سبک استفاده نمود. به کارگیری ساندویچ پانل باعث افزایش روند ساخت و ساز و سبک تر شدن سازه می شود. می‌توان گفت روی قیمت نیز تأثیر دارد در واقع قیمت ساندویچ پانل دیواری در مقایسه با به کارگیری مسالخ ساخت و ساز و متنوع مقرون به صرفه تر است. مواد به کارگیری برای ساخت ساندویچ پانل، ابعاد ساندویچ پانل، نوع مدل ساندویچ پانل، سطح کیفیت ساندویچ پانل، برند ساندویچ پانل، روش خرید ساندویچ پانل، شرکت فروشنده ساندویچ پانل و غیره قیمت را تعیین می‌کند.

پس از اینکه از نظر ارزش گذاری تمام این پارامترها را بررسی کردید قطعاً به دنبال خرید از مراکزی هستید که قیمت آن مقرون به صرفه تر است. ایران برودت به عنوان یکی از مراکز خرید قدرتمند و شناخته شده در بازار می باشد. می توانید از این تولیدکننده پرآوازه بهترین ساندویچ پانل های دیواری  را برای ساخت سردخانه را با قیمت های باورنکردنی تهیه کنید. این شرکت همچنین در زمینه نصب سردخانه و ساخت یخچال فروشگاهی نیز فعال است.

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری و اهمیت به کارگیری از آن

در دنیای پیشرفته امروزی ساخت و سازها نیز به روش مدرن تر و پیشرفته تر شکل می گیرد. به جای استفاده از مصالح سنتی و هزینه‌بر امروزه از مصالح نسل جدید انواع ساندویچ پانل استفاده می‌کنند. ساندویچ پانل نیز می‌تواند به عنوان سقف یا دیوار اجرا شود و ساندویچ پانل دیواری بیشتر مطرح است. اهمیت خرید ساندویچ پانل دیواری بیشتر به سبب اجرای راحت‌تر و سریع‌تر آن خواهد بود. این دسته از محصولات ساخت و ساز متشکل از ترکیبات سبکتری هستند که معمولاً دو طرف آن را لایه ورقی تشکیل می دهد. امروزه ساندویچ پانل ها برای موارد بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرند. اهمیت استفاده از ساندویچ پانل و یا خرید ساندویچ پانل به سبب مزایای بسیار زیاد آن است که برخی شامل:

  • ساندویچ پانل ها به سبب اینکه از فوم فشرده تشکیل شده‌اند وزن بسیار سبکی دارند. در واقع سازه هایی که دیواره آنها از آجر و سیمان تشکیل می شود دارای وزن بسیار زیادی است. به کارگیری ساندویچ پنل وزن سازه را کاهش داده و در برابر بسیاری از شرایط آن را مقاوم تر می‌کند.
  • هزینه خرید، نگهداری و تعمیر ساندویچ پانل بسیار مقرون به صرفه است. از طرفی قیمت ساندویچ پانل دیواری نیز بسیار مقرون به صرفه تر و به مراتب به تناسب نوع مدل و مشخصات مختلف آن می‌تواند قیمت های متفاوت تر داشته باشد.
  • این محصولات به عنوان یک نوع عایق هستند که در برابر گرما و سرما نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.
  • این محصول حتی در برابر مواد شیمیایی و بیولوژیکی نیز مقاومت فوق العاده بالایی دارد. پس برای بسیاری از صنایع و یا حتی کارخانجات نیز می توانید از آن‌ها استفاده کنید.
  • سهولت نصب و اجرا در تمامی پروژه ها یکی دیگر از ویژگی های ساندویچ پانل ها خواهد بود.

ساندویچ پانل دیواری

مشخصات ساندویچ پانل های سقفی

ساندویچ پنل سقفی یکی از کاربردی ترین انواع محصولات ساخت و ساز محسوب می‌شود. در واقع این ساندویچ پانل ها به عنوان یک عایق مناسب جایگزین مصالح ساختمانی چون آجر و سیمان شده‌اند. اهمیت خرید ساندویچ پانل سقفی به سبب کاربرد آن برای بسیاری از صنایع می‌باشد. به عنوان مثال، می توانید این محصولات را برای سقف سردخانه ها، سالن ورزشی، کارخانه، ویلا، سیلو، انبار و غیره مورد استفاده قرار دهید.

اما قبل از خرید ساندویچ پانل سقفی شما باید با مشخصات کامل این محصول آشنایی پیدا کنید. بررسی قیمت ساندویچ پانل سقفی برای شما حائز اهمیت است اما در صورتی که ابتدا به بررسی کیفیت آن پرداخته باشید. معمولاً این ساندویچ پانل ها با ضخامت ۲ تا ۱۵ سانتی متر طراحی می‌شوند. جنس آنها از فوم تزریق پلی یورتان با مقاومت بالا، اکس پی اس مقاوم پلی استایرن، پشم سنگ و غیره است.

به کارگیری چنین موادی باعث شده تا در برابر قارچ و حتی رشد گیاهان نیز مقاومت بسیاری از خود نشان دهد. اما عرض پانل های سقفی معمولاً ۱.۸ صدم متر خواهد بود. از نکات مهم خرید این ساندویچ پانل ها این است که می‌توانید آن‌ها را در طرح، رنگ و برند های بسیار متنوعی تهیه کنید. از آن جایی که زیبایی در کنار کیفیت و مقرون به صرفه بودن هزینه ها اهمیت دارد پس هنگام خرید حتما این طرح و رنگ را نیز مورد اهمیت قرار دهید. وزن ساندویچ پانل های باکیفیت بسیار سبک است و از مهمترین مشخصات آنها عایق بودن در برابر رطوبت، سرما، گرما و حتی صدا می‌باشد.