ساندویچ پانل‌ طرح آردواز سقفی

ساندویچ پانل‌ طرح آردواز سقفی

خرید ساندویچ پانل‌ طرح آردواز سقفی

ساندویچ پانل طرح آردواز سقفی به عنوان محصولات از پیش ساخته شده و مصالح کاربردی نسل جدید است. طرح‌های آردواز سقفی به عنوان نمونه خاص از انواع ساندویچ پانل شناخته می‌شوند. سطح خرید ساندویچ پانل طرح آرداواز سقفی در مقایسه با دیگر طرح ها و مدل های این محصول بیشتر می باشد. دلیل این حجم از بالا بودن سطح خرید این مدل ساندویچ پانل ها به سبب زیبایی طراحی این محصول است. از طرفی ساندویچ پانل های طرح آرداواز خود در مدلهای تولیپس و آیریس طراحی شده اند. شما باید بدانید چه مدل از انواع ساندویچ پانل مناسب کار شما می باشد. معمولاً هر مدل با مزایای خاصی برای کاربردی طراحی شده‌اند.

اما به این مسئله توجه کنید که ضخامت و ابعاد مورد نیاز شما چگونه است و به همین تناسب بهترین ساندویچ پانل مورد نیاز را باید از یک مجموعه قابل اعتمادی نظیر ایران برودت تهیه نمایید.

ایران برودت به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ توزیع کننده انواع ساندویچ پانل در طرح و مدل های مختلف است. می توانید بهترین طرح های ساندویچ پانل سقفی و دیواری را با قیمت های باورنکردنی از این مجموعه تهیه کنید. قیمت ساندویچ پانل طرح آردواز سقفی در این مجموعه قابل اعتماد ارزانتر از دیگر شرکت های توزیع کننده این محصول می‌باشد.

جهت خرید ساندویچ پانل‌ طرح آردواز سقفی تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

قیمت ساندویچ پانل‌ طرح آردواز سقفی

یکی از مباحث بسیار مهمی که به هنگام خرید ساندویچ پانل طرح آردواز سقفی باید مورد بررسی قرار بگیرد، قیمت است. قیمت ساندویچ پانل طرح آردواز سقفی به دلیل نوسانات بازار و حتی مشخصات و شرایط این محصول یک قیمت دقیق و مشخصی نیست. بلکه شما برای اطلاع از قیمت تولید محصولاتی بایستی با کارشناسان خبره مجموعه ایران برودت تماس حاصل کنید.

در این مجموعه قیمت تک تک محصولات آن نظیر انواع ساندویچ پانل در هر طرح و مدلی با کمترین تعرفه توزیع می شود. البته قیمت مدل های مختلف طرح آرداواز سقفی در مقایسه با مدل های معمولی قطعاً بالاتر است، اما به طور کلی همین قیمت بر اساس ضخامت ساندویچ پانل، ابعاد آن، رنگ، طرح، شکل طراحی، نوع کاربرد و مدل آن مشخص می‌گردد.

دقت کنید که مشخصات محصول و کیفیت مواد اولیه که برای ساخت این ساندویچ پانل به کار می‌برند تعیین‌کننده قیمت آن خواهند بود. اما اکنون که از مجموعه ایران برودت اقدام به خرید کرده اید قطعاً به قیمت های مقرون به صرفه تر این مدل از انواع ساندویچ پانل ها نیز دسترسی دارید. پس با خیالی آسوده بدون هیچ دغدغه و نگرانی بابت نوسانات بازار سفارش خود را در این مجموعه معتبر ثبت کنید.

محصول مشابه: ساندویچ پانل کلین روم

ساندویچ پانل‌ طرح آردواز سقفی

کاربرد ساندویچ پانل‌ طرح آردواز سقفی

امروزه در صنعت ساخت و ساز ساختمان و دیگر محصولاتی نظیر سردخانه ها از محصولات نسل جدید پیش ساخته چوت ساندویچ پانل استفاده می شود. پانل‌ها در مدل های سقفی و دیواری هستند که هر یک دارای طرح‌های مختلفی می باشند. ساندویچ پانل طرح آردواز سقفی به عنوان یکی از بی‌نظیرترین طرح های فوق العاده شیک و زیبا است.

خرید ساندویچ پانل طرح آردواز سقفی بیشتر به سبب زیبایی و مدرن بودن این طرح خواهد بود و از طرفی هم این طرح باعث شده تا قیمت ساندویچ پانل طرح آرداواز سقفی نیز کمی بالاتر از دیگر موارد مدلهای ساندویچ پانل شود. توجه داشته باشید که این دسته از ساندویچ پانل ها خود در مدل های تولیپس و آیریس طراحی شده است.

میتوانید این طرح ساندویچ پانل ها را در رنگ بندی و حتی ابعاد بسیار مختلفی تهیه و معمولا برای کاربردهای بسیار مختلفی این دسته از ساندویچ پنل ها را استفاده کنید.

عرض مفید این محصولات سی و با حداکثر طول دلخواه تا ۱۲ متر قابل سفارش هستند. این دسته از ساندویچ پانل ها دارای یک ورق رویه می‌باشند که از گالوانیزه از پیش رنگ شده انتخاب می شود.

البته جنس رویه این ورق ها می تواند از آلومینیوم، استیل و … از پیش ساخته شده باشد. اما ورقی که در قسمت زیر لایه وجود دارد به صورت فویل طرح‌دار و فویل ساده انتخاب می‌شود و ضخامتی بین سه دهم تا هفت دهم میلیمتر خواهند داشت. فرمدهی این پانل‌ها نورد سرد بوده و آنها را در مدل ها و رنگ های متنوع می توانید می‌کنید.

این دسته از ساندویچ پانل ها برای اجرای سقف خانه، کانکس و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. مدل های سقفی ساختار متفاوت تری در مقایسه با ساندویچ پانل های دیواری دارند.

محصول مشابه: خرید یخچال فروشگاهی

ساندویچ پانل‌ طرح آردواز سقفی

انواع ساندویچ پانل طرح آردواز سقفی

پانل های سقفی به عنوان مطرح‌ترین ساندویچ پانل هایی هستند که هم اکنون با طرح های فوق العاده زیادی روانه بازار می‌شوند. ساندویچ پانل طرح آردواز سقفی نمونه های خاص و بی نظیر از انواع این محصولات پیش از پیش ساخته شده می باشند و از یک لایه عایق بیشتر در آنها استفاده خواهند نمود.

 توجه داشته باشید که سقف هر سازه ساختمان یا دیگر محصولات باید از مقاومت بالایی برخوردار شود. اهمیت مقاوم سازی سخت نیز به سبب عایق بودن آن است. اکنون برای خرید ساندویچ پانل طرح آردواز نیز بد نیست بدانید این مدل ها خود دارای انواع مختلفی هستند که شامل:

پنل مدل تولیپس

پنل های مدل تولیپس یکی از مطرح‌ترین ساندویچ پانل هایی هستند که به صورت گالوانیزه، آلوزینک و آلومینیوم از پیش تعیین شده و استیل می توانید آنها را انتخاب کنید. این دسته از ساندویچ پانل ها مناسب ساخت کانکس و خانه می باشند و به طور کلی طرح و رنگبندی های بسیار مختلفی دارند. طول این ساندویچ پانل ها قابل سفارش است و تا ۱۲ متر می توانید آنها را در طول های مختلف و اما با عرض مفید ۳۰ سانتیمتر تهیه کنید. قیمت ساندویچ پانل طرح آردواز سقفی تولیپس مقرون به صرفه تر است.

طرح آیریس

مدل های طرح آیریس نمونه دیگری از انواع ساندویچ پانل آردواز هستند. این دسته از ساندویچ پانل ها نیز برای مصارف خاصی کاربرد دارند. برای تولید انواع سردخانه، سوله و همچنین کانکس می توان از این ساندویچ پانل ها استفاده نمود. این محصولات با استحکام بالا دارای طول عمر مفیدی هستند و در برابر رطوبت، صدا و همچنین حرارت مقاومت بسیار بالایی دارد. این دسته از ساندویچ پانل ها جدا از کیفیت زیبایی آن‌ها نیز قابل تحسین می باشد.