خرید ساندویچ پانل کلین روم

ساندویچ پانل کلین روم یک محصول کاربردی برای حوزه های مختلف با حساسیت بالا است. برای خرید ساندویچ پانل کلین روم قطعاً شما برای صنایع خاصی چون صنعت داروسازی، پزشکی و این چنین موارد اقدام نموده اید. اکنون که حساسیت این ساندویچ پانل ها بسیار الزامی و مهم است پس باید هنگام خرید آن‌ها نکات مهم را حتما در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که این ساندویچ پانل ها باید دارای انعطاف پذیری بالایی بوده و سازگار با محیط زیست باشند.

 از طرفی برای تولید این ساندویچ پانل‌ها از فوم عایق پلی یورتان استفاده می کنند که یک عایق مقاوم است و باعث بسته شدن درز و خلال ساندویچ پانل و قدرت عایق این محصول می گردد. تنوع پروفایل ساندویچ پانل‌ها نسبت به دیگر انواع ساندویچ پانل های موجود در بازار متفاوت است و معمولا برای تمیز کردن بهتر این ساندویچ پانل‌ها دارای سطحی صیقلی و صاف‌تر هستند.

حتما دقت کنید که برای ساخت ساندویچ پانل های کلین روم از این فوم عایق و از این ورقه ها در دو طرف این محصول استفاده کرده باشند. اما ضخامت دیگر نکته‌ای است که اهمیت دارد. معمولاً این دسته از ورق ها با ضخامت ۴ تا ۱۵ سانتیمتر و به رنگ سفید هستند. این ورق ها ۳ لایه بوده و قسمت بیرونی را ورقه های فلزی و بخش داخلی آن را فوم عایق پلی اورتان تشکیل می دهد. توجه کنید که این فوق باید با دانسیته ۳۸ تا ۴۲ کیلوگرم بر متر مکعب باشد.

قطعاً مورد توجه قرار دادن تمامی مشخصات کمی دشوار است از این رو میتوانید تنها با رعایت یک نکته به تمامی این پارامترها دسترسی پیدا کنید. در مجموعه ایران برودت تنوعی از بهترین انواع ساندویچ پانل کلین روم وجود دارد، پس با خیالی آسوده در این مجموعه معتبر بهترین ورق ها را با قیمت ارزان بخرید.

جهت خرید ساندویچ پانل کلین روم تماس بگیرید

02128421694

02128427328

02191035128 پشتیبانی

تمامی محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات می باشند

قیمت ساندویچ پانل کلین روم

خرید ساندویچ پانل کلین روم هم اکنون از مجموعه ایران برودت یک فرصت طلایی است. چرا که ساندویچ پانل های این مجموعه دارای ساختاری مقاوم و کیفیت عالی هستند. هدف شما از خرید ساندویچ پانل کلین روم مجموعه ایران برودت هم کیفیت بالا و هم قیمت ارزان محصولات این مجموعه است. قیمت ساندویچ پانل کلین روم به ضخامت، ابعاد، جنس ورق ها، جنس فوم عایق این محصول، رنگ و طرح آن بستگی دارد. اما به طور کلی در مجموعه ایران برودت این محصولات با کیفیت استثنایی توزیع می‌شوند.

همچنین قیمت های این مجموعه اگرچه با بالا بودن قیمت مواد اولیه زیاد است اما در مقایسه با قیمت بازار به مقرون به صرفه ترین قیمت های این محصول دسترسی خواهید داشت. سفارش خود را همین حالا برای دسترسی به این قیمت های مقرون به صرفه می توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ثبت کنید.

خرید یخچال فروشگاهی در ایران برودت یک فرصت ویژه

 

ساندویچ پانل کلین روم

ساندویچ پانل کلین روم

کاربرد ساندویچ پانل کلین روم

ساندویچ پانل به عنوان یک محصول آماده یا از پیش ساخته شده برای ساخت و ساز است. ساندویچ پانل ها شامل مدل ها و انواع مختلفی هستند. ساندویچ پانل های کلین رو به‌عنوان پانل های خاص و حساس برای کاربردهای خاص می‌شناسند. اهمیت خرید ساندویچ پانل کلین روم به سبب مهم ترین و خاص ترین ویژگی این محصول است و این ساندویچ پانل ها با نام اتاق تمیز نیز شهرت پیدا کرده‌اند. این دسته از پانل ها تنها برای شرایط خاص و کاربردهای بسیار حساس مورد استفاده قرار می‌گیرند. امروزه در صنعت داروسازی و حتی برای تولید لوازم پزشکی از این ساندویچ پانل ها استفاده می شود.

در ساخت قطعات الکترونیکی و همچنین ابزار دقیق نیز این ساندویچ پانل ها نقش مهمی دارند. نیمه هادی ها، لنز و عدسی عینک، میکروسکوپ و غیره همگی محصولاتی هستند که در ساخت آن‌ها از ساندویچ پانل کلین روم استفاده می شود.

این ساندویچ پانل ها نیز دارای انواع مختلفی هستند که کیفیت و حتی قیمت ساندویچ پانل کلین روم در هر مدل فرق دارد. معمولاً از این ساندویچ پانل ها به منظور کنترل آلودگی معلق در هوا استفاده می کنند. حال اینکه ساندویچ پانل ها دارای ویژگی‌های بسیار خاصی هستند به عنوان مثال، قسمت سطح دیواره آن‌ها سخت و حتی کف این محصولات بسیار صاف و صیقلی است و با کمترین درز این ساندویچ پانل ها تولید می‌شوند.

شستشوی راحت از مزایای خاص این ساندویچ پانل ها است و همچنین آنتی باکتریال می باشند. این دسته از ساندویچ پانل ها معمولاً با ضخامت چهاردهم تا هفت دهم میلیمتر و از طرفی با ضخامت ۵۰ تا ۱۲۰ میلی متر تولید می‌شوند. قسمت فوم عایق ساندویچ پانل ها از پشم سنگ و … خواهند بود.

محصول مرتبط: خرید ساندویچ پانل‌ شادولاین

ساندویچ پانل کلین روم

اهمیت بکارگیری ساندویچ پانل کلین روم

از خاص ترین انواع ساندویچ پانل ها که تنها برای کاربردهای بسیار حساس و خاص در برابر آلودگی می توان از آن استفاده نمود ساندویچ پانل کلین روم است. این ساندویچ پانل ها اهمیت فوق‌العاده زیادی در کاربردهای ذکر شده دارند. پانل ها را در انواع مختلفی تولید می کنند که به هنگام خرید ساندویچ پانل کلین روم باید تمامی این پارامترها در نظر گرفته شود. اگرچه قیمت ساندویچ پانل کلین روم بیشتر است: اما کاربرد آن نیز برای مواقع حساس تر اهمیت دارد.

 ساندویچ پانل ها صاف و عایق مناسبی هستند. در برابر مواد شیمیایی سبک این محصولات مقاومت بسیار زیادی دارند. قطعاً هرچه درز این پانل ها بیشتر باشد کیفیت آن ها نیز کاهش پیدا می‌کند. شما کاربران عزیز با اهمیت خرید ساندویچ پانل کلین روم آشنایی دارید؟

  • ساندویچ پانل های کلین روم را در مدل های سقفی و دیواری میتوان استفاده کرد.
  • قیمت ساندویچ پانل کلین روم نسبت به دیگر انواع ساندویچ پانل ها بیشتر است. اما این ساندویچ پانل ها دارای قابلیت ها و کیفیت حساسی هستند اما مقرون به صرفه ترین قیمت این ساندویچ پانل ها در مجموعه ایران برودت می‌باشد.
  • این محصول در برابر ضربه و وزن بالا قدرت تحمل بسیار زیادی دارد. قطعاً که این استحکام بالا هم به دلیل به کارگیری یک متریال مناسب و هم به سبب ضخامت بالای این ساندویچ پانل ها می باشد.
  • مقاومت در برابر حرارت و آتش سوزی از دیگر ویژگی های این دسته از ساندویچ پانل ها است.
  • عایق آب و رطوبت و صدا بودن جزو دیگر ویژگی های انواع ساندویچ پانل به ویژه مدل های کلین روم خواهد بود.
  • این محصولات را که جایگزین بسیاری از مواد و محصولات قدیمی شده‌اند، در سریعترین زمان ممکن میتوان نصب کرد.